Het is allemaal ook wel een bietje vreemd en ik kan me best voorstellen dat het echt een complot is, maar TS praat poep.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:30 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja, staat gewoon op beeld ook
Word ook niks over gezegd door CNN of Amerika ofzo
Dat is een feitquote:Op donderdag 5 december 2013 00:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is allemaal ook wel een bietje vreemd en ik kan me best voorstellen dat het echt een complot is, maar TS praat poep.
Ach zolang daar mensen kunnen posten die beweren dat radioactieve straling AIDS veroorzaakt (en ze worden ook nog serieus genomen en geloofd) geef ik TS en z'n topic een goede kans daar.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
In BNW zouden ze deze TS ook uitlachen hoor.
link?quote:Op donderdag 5 december 2013 02:00 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ach zolang daar mensen kunnen posten die beweren dat radioactieve straling AIDS veroorzaakt geef ik TS en z'n topic een goede kans daar.
Daar ga ik nu niet aan beginnen.quote:Op donderdag 5 december 2013 02:02 schreef BlueMage het volgende:
[..]
BNW / Fukushima deel 4
Veel leesplezier, het is 'n reeks.
Als ik naar het eerste topic wil gaan.quote:error #144
Er is geen vorig topic in deze reeks.
Die posts van Resonancer zijn wel de moeite waard vind ik danquote:Op donderdag 5 december 2013 02:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Daar ga ik nu niet aan beginnen.Heb het bij mijn bookmarks gezet, misschien dat ik het morgen ofzo ga lezen.
Als het niet de moeite waard blijkt te zijn kom ik naar Venlo om je te klappen.
Ik vind kerncentrales ook best eng.quote:Op donderdag 5 december 2013 02:08 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Die posts van Resonancer zijn wel de moeite waard vind ik dan, het vervelende is alleen dat heel veel mensen kerncentrales sowieso al eng vinden en hem dus ook op z'n woord geloven dat de hele boel op ontploffen staat.
quote:We'll get a bottle to keep us warm
A little fuckin' shelter from the wicked storm
quote:
Problems processing this research? Look at it this way: what better news than the likelihood of no one getting killed in this false-flag operation? There can be no doubt by now that the obsolete, asbestos-filled WTC complex was rigged for demolition. What a convenient plan it all was: disposing of 8 old buildings - and blame it on an 'evil foreign enemy'! A mass murder of several thousand brokers/ bankers/rescue workers never was an envisaged proposition by the perpetrators; in fact, it would have been completely foolish and pointless. Since the perpetrators could count on the total loyalty of the mainstream media and the corrupt Giuliani administration, they would have logically preferred to rely on these assets and use them to their full capacity. On the other hand, bureaucracy matters were apparently a problem for this operation; for instance, to this day, the vast majority of the 'victims' have not been entered in the SSDI (Social Security Death Index).quote:Op donderdag 5 december 2013 02:29 schreef tong_poh het volgende:
Ik vind het triest. waarom?
Omdat mensen die in die onzin complotten geloven nog veel meer misleid worden dan de mensen die er niet in geloven.
Idd en ik denk zelf ook dat 9/11 fake is.. Ik bedoel kijk naar ditquote:Op donderdag 5 december 2013 02:39 schreef BeachBoyBert het volgende:
Grote kans dat Snowden info heeft omtrent 9/11.
het hele spionage circus is namelijk na 9/11 in gang gezet.
Snowden heeft nog heel veel staatsgeheimen, daarom wil de VS hem ook zo graag achter slot en grendel.
ik denk zelf dat het WTC wel degelijk is ingestort.quote:Op donderdag 5 december 2013 02:44 schreef Rozzje het volgende:
Grappig als je bedenkt dat het een grote hoax was... Ik bedoel er zijn nog steeds zo veel vage dingen over 9/11 die gewoon niet beantwoord zijn..
[..]
Idd en ik denk zelf ook dat 9/11 fake is.. Ik bedoel kijk naar dit![]()
FAKE SMOKE
Another horrendous cock-up by the "9/11 animation crew": White smoke is seen covering the West side of WTC7. It is inexplicably 'cut' along the edge of WTC7. Could it be a reflection? No: The sun being where it is, any 'reflection' would have been that of a shadow. The animation crew probably mistook the WTC7 NORTH FACE for a separate building and decided to make smoke emerge from behind it.
Note also the impossibly white smoke emerging from WTC1 in the small, central picture. NO lighting issues/camera angles may account for the black/versus white smoke aberration: All 3 shots have similar blue skies. Lastly, WTC7 was a red/brown building - not grey. None of these three shots are real.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je ondersteunt mijn visie. In plaats van dat je met je eigen research, visie of argumenten komt citeer je iemand anders. Je bent zo misleid als de rest van de mensheid. Je bent geen haar beter dan de mensen die je verafschuwt. Dat vind ik triest. Denken dat je verheven bent boven anderen terwijl je net zo of zelfs meer misleid wordt dan de mensen die je verafschuwt. Je bent een schaap net zoals iedereen. Denken dat je anders bent is de beste vorm van propaganda die conspiracy gelovers gebruik van maken. Kijk eens heel goed in de spiegel en denk heel goed na over hoe je hierop reageert. Die kuil die je voor jezelf graaft kan heel diep zijn.quote:Op donderdag 5 december 2013 02:33 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Problems processing this research? Look at it this way: what better news than the likelihood of no one getting killed in this false-flag operation? There can be no doubt by now that the obsolete, asbestos-filled WTC complex was rigged for demolition. What a convenient plan it all was: disposing of 8 old buildings - and blame it on an 'evil foreign enemy'! A mass murder of several thousand brokers/ bankers/rescue workers never was an envisaged proposition by the perpetrators; in fact, it would have been completely foolish and pointless. Since the perpetrators could count on the total loyalty of the mainstream media and the corrupt Giuliani administration, they would have logically preferred to rely on these assets and use them to their full capacity. On the other hand, bureaucracy matters were apparently a problem for this operation; for instance, to this day, the vast majority of the 'victims' have not been entered in the SSDI (Social Security Death Index).
It is truly game over for the 9/11 hoaxers. The entire 9/11 simulation was based on fake imagery - evidently the core instrument of deception which, in fact, effectively fooled most people on this planet. The profoundly corrupt 'establishment' (selected world leaders / corporate bankers / newsmedia moguls, et cetera) make up a rogue clique no different from a tightly knit, ruthless and unscrupulous mafia ring. They have failed - and they know it.
Was sws een controlled blast van binnen het gebouw. Als je wat dieper gaat googelen naar 9/11 kom je snel tegen dat beide torens leeg waren. Al die zogenaamde medewerkers bestaan ook niet.. Beide torens waren oud en er was veel asbest aanwezig..quote:Op donderdag 5 december 2013 02:52 schreef BeachBoyBert het volgende:
[..]
ik denk zelf dat het WTC wel degelijk is ingestort.
ik denk alleen dat VS het zelf heeft gedaan om de zogenoemde "war on terror" te beginnen.
onder het nom van "terrorisme bestrijding" kun je als land namelijk doen wat je wilt zonder dat iemand ook maar een fuck geeft. .
Wat hij zegt klopt ook gewoon wellicht. Als je logisch gaat nadenken kan je al zien dat er veel vreemds aan de hand is met 9/11.. Het hele ''war on terror'' is ook een grote grap.. Wat heeft Amerika daarmee bereikt? Helemaal niks behalve duizenden onschuldige burgers die nu dood zijn en gratis olie.. Wat dacht je van al die wederopbouw projecten etc in Iraq en van al de fondsen van 9/11..quote:Op donderdag 5 december 2013 02:55 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Je ondersteunt mijn visie. In plaats van dat je met je eigen research, visie of argumenten komt citeer je iemand anders. Je bent zo misleid als de rest van de mensheid. Je bent geen haar beter dan de mensen die je verafschuwt. Dat vind ik triest. Denken dat je verheven bent boven anderen terwijl je net zo of zelfs meer misleid wordt dan de mensen die je verafschuwt. Je bent een schaap net zoals iedereen. Denken dat je anders bent is de beste vorm van propaganda die conspiracy gelovers gebruik van maken. Kijk eens heel goed in de spiegel en denk heel goed na over hoe je hierop reageert. Die kuil die je voor jezelf graaft kan heel diep zijn.
Welterusten. Kijk morgen wel hoe je hierop reageert.
jij noemt mensen die in conspiarcy theorien geloven triest.quote:Op donderdag 5 december 2013 02:55 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Je ondersteunt mijn visie. In plaats van dat je met je eigen research, visie of argumenten komt citeer je iemand anders. Je bent zo misleid als de rest van de mensheid. Je bent geen haar beter dan de mensen die je verafschuwt. Dat vind ik triest. Denken dat je verheven bent boven anderen terwijl je net zo of zelfs meer misleid wordt dan de mensen die je verafschuwt. Je bent een schaap net zoals iedereen. Denken dat je anders bent is de beste vorm van propaganda die conspiracy gelovers gebruik van maken. Kijk eens heel goed in de spiegel en denk heel goed na over hoe je hierop reageert. Die kuil die je voor jezelf graaft kan heel diep zijn.
Welterusten. Kijk morgen wel hoe je hierop reageert.
En de tweede wereldoorlog? Is die wel echt?quote:Op woensdag 4 december 2013 22:16 schreef AhmedJaret het volgende:
ik snap niet dat er nog geen kamervragen zijn geweest over de validiteit van 9/11 en de grote hoax er om heen
voor jaren is het legaal geweest om in Nederland om collectes en inzamelingen te doen voor bijvoorbeeld de brandweermannen en dergelijke van 9/11 terwijl al duizend keer is aangetoond dat 9/11 een grote vicsim was met gecontroleerde demolities en bewerkte videos, wanneer worden die mensen berecht voor fraude?
ik snap ook niet dat er nog mensen zijn die nog denken dat 9/11 echt gebeurd is dat ze bv met standy mesjes 3 vliegtuigen hebben gekaapt
dat ze nog durven te kijken naar de gepixelde mensen van 7 meter die uit ramen springen
van torens die ontploffen voordat ze geraakt worden door vliegtuigen
van audio fragmenten die letterlijk gecopy paste zijn over verschillende video fragmenten
van "slachtoffers" waarvan de nabestaande één foto hebben die zodanig van lage kwaliteit is
of als er meer fotos zijn, dat ALLE slachtoffers in dezelfde houding/positie staan als een eerdere foto
dat ze denken dat nabestaanden met ladders muren hebben beplakt met "MISSING" posters DIRECT de volgende dag alsof ze verwachten dat ze "gevonden" worden
iedereen die rationeel naar dit hele verhaal kijkt kan toch ook niet anders dan zeggen ";') wtf dat mensen denken dat dit echt is"
of zitten er ook zulke mensen hier? reageren hoef je niet ga je diep schamen
Dat de maanlanding fake is, is inmiddels helemaal ontkracht. Zal later vandaag wel ff een linkje posten.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
Bush zat er wel inderdaad als de kippen bovenop. Onaangedaan, bijna tevreden, rustig verkondigde hij dat hij nu los ging op de rest van de wereld. Het mandaat was gemaakt.
Zo zijn er bijvoorbeeld ook genoeg aanwijzingen dat de maanlandingen nooit hebben plaatsgevonden.
wat je verder ook gelooft... Dit kún je toch niet geloven?!quote:Op woensdag 4 december 2013 22:46 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
amerika heeft het met reden gefaked maar er waren geen vliegtuigen of doden
echt wel maar niet een 100% reflectie van wat jij in je geschiendenis boeken hebt geleerd vergeet niet dat de winnaar de geschiedenis schrijftquote:Op donderdag 5 december 2013 06:41 schreef marcooooow het volgende:
[..]
En de tweede wereldoorlog? Is die wel echt?
Dus ik kan rustig aannemen dat beiden groepen triest zijn?quote:Op donderdag 5 december 2013 03:05 schreef BeachBoyBert het volgende:
[..]
jij noemt mensen die in conspiarcy theorien geloven triest.
ik vind mensen die alles wat de overheid hun vorschotelt voor waarheid aanmenen triester om eerlijk te zijn.
of 9/11 wel of niet heeft plaatsgevonden worden we het niet over eens, dus die discussie hoeven we niet eens te voeren wat mij betreft.
Het zijn de mensen die niet blindelings hun leiders achterna lopen die uiteindelijk, mocht er een complot zijn, de waarheid naar boven halen.
Als je goed leest, zie je dat ik beide groepen schapen noem. Maar ik heb een bloedhekel aan mensen die in absurde complotten geloven. Ik vind ze buitengewoon hypocriet. Ze betichten mensen die de overheid geloven van kortzichtigheid en dat ze blindelings hun leiders volgen. Dat doen de mensen die in complotten geloven juist ook.quote:Op donderdag 5 december 2013 03:05 schreef BeachBoyBert het volgende:
[..]
jij noemt mensen die in conspiarcy theorien geloven triest.
ik vind mensen die alles wat de overheid hun vorschotelt voor waarheid aanmenen triester om eerlijk te zijn.
of 9/11 wel of niet heeft plaatsgevonden worden we het niet over eens, dus die discussie hoeven we niet eens te voeren wat mij betreft.
Het zijn de mensen die niet blindelings hun leiders achterna lopen die uiteindelijk, mocht er een complot zijn, de waarheid naar boven halen.
Stommerd!quote:Op donderdag 5 december 2013 09:07 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als ik nu wat beledigingen of insinuaties naar mijn kop gesmeten krijg.
Volgens mij heb je er zelf al 2 aangemaakt, gister en vandaag bijelkaar opgeteld.quote:Op donderdag 5 december 2013 09:27 schreef wickedmen het volgende:
Lange tijd geleden alweer dat ik zo'n kuttopic om niets las.
Gelukkig is bij een user als jou een mening irrelevant bij voorbaat.quote:Op donderdag 5 december 2013 09:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je er zelf al 2 aangemaakt.
Het is ook niet leuk om te horen dat je alleen maar baggert.quote:Op donderdag 5 december 2013 09:32 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Gelukkig is bij een user als jou een mening irrelevant bij voorbaat.
Dat dus.quote:Op donderdag 5 december 2013 02:52 schreef BeachBoyBert het volgende:
[..]
ik denk zelf dat het WTC wel degelijk is ingestort.
ik denk alleen dat VS het zelf heeft gedaan om de zogenoemde "war on terror" te beginnen.
onder het nom van "terrorisme bestrijding" kun je als land namelijk doen wat je wilt zonder dat iemand ook maar een fuck geeft. .
Ja, dat zal jouw leven echt ten goede komen.quote:Op donderdag 5 december 2013 10:44 schreef RunescapeNerd het volgende:
Ik hoop zo erg dat china of rusland een atoombom op amerika gooit, tering vieze amerikanen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |