Jij denkt dus echt dat duizenden ooggetuigen in het complot zitten mattie?quote:Op woensdag 4 december 2013 22:59 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
goede argumenten man, jij komt er wel
laat mij wat beelden zien die echt zijn dan
het liefst van 6 meter lange mensen die uit ramen springen of mensen waarvan de schaduw "magischerwijs" een andere kant op vliegt
omdat analyses worden gedaan op de 1:1 videos die op tv warenquote:Op woensdag 4 december 2013 22:58 schreef gekkeabt het volgende:
@TS Dan kan ik zeggen dat Amerika heeft besloten zelf de towers aan te vallen en de schuld te geven aan andere landen, maar over het feit dat het echt allemaal nep is ben ik het niet mee eens. Hoe kun je bewijzen dat de foto's en video's die op de door jou gegeven website niet bewerkt zijn? En waar staat dat bijvoorbeeld de neus van een vliegtuig niet eerder naar buiten kan komen dan de brokstukken?
Ohja must not feed.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:00 schreef hoink581 het volgende:
Deze troll zou niet misstaan in BNW.
Uuuh, als iemand naar buiten valt denk ik niet dat hij pal langs de muur valt. Hij valt een heel stuk naar voren waardoor het lijkt alsof die langer is, maar in werkelijkheid is dat jou perceptie en klopt het gewoon wel.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:59 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
goede argumenten man, jij komt er wel
laat mij wat beelden zien die echt zijn dan
het liefst van 6 meter lange mensen die uit ramen springen of mensen waarvan de schaduw "magischerwijs" een andere kant op vliegt
welke duizenden ooggetuigen? allemaal acteurs die door de kracht van media en "journaal" interviews naar voren worden geschoven als echtquote:Op woensdag 4 december 2013 23:01 schreef nietzman het volgende:
[..]
Jij denkt dus echt dat duizenden ooggetuigen in het complot zitten mattie?_.
Verklaar jij die foto dan eens, genius.quote:
Iedereen kan alsnog de video's en gifs gewoon bewerken, dat ze op zulke sites zitten en er wordt gezegd dat het echt is betekent niet gelijk dat het ook zo is. Ik kan ook een pagina aanmaken waarin ik zeg dat ik een winstmakend bedrijf heb en als je 5000 euro belegt krijg je in 1 week 500% divident ofso.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:01 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
omdat analyses worden gedaan op de 1:1 videos die op tv waren
en op de "memorial" websites (die allemaal verdwenen zijn maar gearchiveerd zijn) en het fysieke 9/11 museum en monument
quote:Op woensdag 4 december 2013 23:01 schreef gekkeabt het volgende:
[..]
Uuuh, als iemand naar buiten valt denk ik niet dat hij pal langs de muur valt. Hij valt een heel stuk naar voren waardoor het lijkt alsof die langer is, maar in werkelijkheid is dat jou perceptie en klopt het gewoon wel.
Hij valt op het laatst dus niet recht? Dan zal Bush wel een scheet hebben gelaten.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:04 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en dat zijn nog maar een paar voorbeelden kom maar op met je "perceptie"
die videos waren op TV als "echt" het enige wat gedaan is door mensen die ze analyseren is inzoomen en er overheen tekenen of er tekst opleggenquote:Op woensdag 4 december 2013 23:04 schreef gekkeabt het volgende:
[..]
Iedereen kan alsnog de video's en gifs gewoon bewerken, dat ze op zulke sites zitten en er wordt gezegd dat het echt is betekent niet gelijk dat het ook zo is. Ik kan ook een pagina aanmaken waarin ik zeg dat ik een winstmakend bedrijf heb en als je 5000 euro belegt krijg je in 1 week 500% divident ofso.
quote:Op woensdag 4 december 2013 23:06 schreef Joppy het volgende:
Het juiste perspectief kan veel doen
[ [url=https://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&docid=1_SDd8SEOiqrLM&tbnid=_5XF9zcoYLds_M:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fwww.dailymail.co.uk%2Fsport%2Ffootball%2Farticle-2394545%2FMathieu-Valbuena-half-size-Marouane-Fellaini-incredible-picture.html&ei=kqafUvyrLYX70gXulIGgBw&bvm=bv.57155469,d.d2k&psig=AFQjCNEVaUG_io1VO1aiC-vrTxU50GYJHg&ust=1386280976020456]afbeelding[/url] ]
De kleine voetballer is 1,67 m en de grote daarachter 1,90 m, maar het verschil lijkt veel groter. En daar hoef je dus niet eens heel ver voor van elkaar af te staan.
Op de laatste foto kun je dus duidelijk zien dat er ongeveer 150 meter verschil is. Hou een 10 cm voor je oog vandaan en je andere 50 cm. WAUW MAGIE. ENG HE?quote:Op woensdag 4 december 2013 23:04 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en dat zijn nog maar een paar voorbeelden kom maar op met je "perceptie"
wat is er zo inherent moeilijk aan het omvatten dat het nep was? je kijjkt wekelijks naar actie films waarin de gekste dingen gebeuren maar als iets op tv in het nieuws is is het echt?quote:Op woensdag 4 december 2013 23:07 schreef vigen98 het volgende:
Tering TS, ik kan nog wel geloven dat de regering erachter zit maar dat er geen getuigen waren of dat er geen vliegtuigen warenTS is waarschijnlijk ook moslim en probeert 9/11 goed te praten
Bijd deze foto is toch echt iets mis idd.quote:
Dit.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:08 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
wat is er zo inherent moeilijk aan het omvatten dat het nep was? je kijjkt wekelijks naar actie films waarin de gekste dingen gebeuren maar als iets op tv in het nieuws is is het echt?
wat heeft moslim zijn hiermee te maken? verklaar je nader...
Vigen is PVVjugend, vandaar dat de islam er weer bijgehaald moet worden.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:08 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
wat is er zo inherent moeilijk aan het omvatten dat het nep was? je kijjkt wekelijks naar actie films waarin de gekste dingen gebeuren maar als iets op tv in het nieuws is is het echt?
Dit.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:10 schreef Zaktabak het volgende:
Ik beam je complottheorieën dat de Verenigde Staten dit zelf hebben veroorzaakt, maar dat alles gephotoshopt zou zijn? ALLES? Neh...
quote:Op woensdag 4 december 2013 23:03 schreef BlueJeans het volgende:
Ik las OP, daarna TS zijn naam....dat zegt genoeg
Haha, wat je zegt is dat iemand een decor heeft lopen bouwen met daarop grote lijnen geschilderd, die alleen vanuit een bepaald standpunt een kruis laten zien. Tuurlijk.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
Verklaar jij die foto dan eens, genius.
Ik zeg niet dat het niet is gebeurd, maar wel dat het op zijn minst heel vreemd is.
Vogeltjesdans was TRU mod, dus het kan best dat hij gewoon serieus is.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:12 schreef nietzman het volgende:
[..]
Haha, wat je zegt is dat iemand een decor heeft lopen bouwen met daarop grote lijnen geschilderd, die alleen vanuit een bepaald standpunt een kruis laten zien. Tuurlijk.
Is fucking simpel te verklaren als je iets van fotografie weet.
http://en.wikipedia.org/w(...)hairs_in_photographs
OKAY IK WEET DAT JE GEWOON AAN HET TROLLEN BENT DUS NOU BEN IK KLAAR HEUS TRUSTEN MATTIE.
Geloof me, jij zou niks over 9/11 willen horen alleen nu je een moslim bent wordt jouw volk beschuldigd voor deze daden. True isn't itquote:Op woensdag 4 december 2013 23:08 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
Maar dan moet 'ie die rare argumenten toch al duizend keer ontkracht hebben zien worden?quote:Op woensdag 4 december 2013 23:13 schreef deadprez het volgende:
Vogeltjesdans was TRU mod, dus het kan best dat hij gewoon serieus is.
Wat een vreemde zin.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:14 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Geloof me, jij zou niks over 9/11 willen horen alleen nu je een moslim bent wordt jouw volk beschuldigd voor deze daden.
Dat zou je wel denken inderdaad.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:14 schreef nietzman het volgende:
[..]
Maar dan moet 'ie die rare argumenten toch al duizend keer ontkracht hebben zien worden?
quote:Op woensdag 4 december 2013 23:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Vigen is PVVjugend, vandaar dat de islam er weer bijgehaald moet worden.
"moslim" en "volk" in een zinquote:Op woensdag 4 december 2013 23:14 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Geloof me, jij zou niks over 9/11 willen horen alleen nu je een moslim bent wordt jouw volk beschuldigd voor deze daden. True isn't itmaar TS serieus denk je dat zo'n half new york omgekocht is om te doen als er vliegtuigen waren? Natuurlijk waren het vliegtuigen idioot, wat waren het dan? Aliens?
Dus als ik het goed begrijp, er waren geen vliegtuigen?quote:Op woensdag 4 december 2013 23:16 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
"moslim" en "volk" in een zin
98 in username
ik ga er niet al te diep op in maar
kijk je gaat er van uit dat er mensen waren die deden alsof er vliegtuigen waren, het is puur en alleen wat nodig is was een boel rook en een hoop puin en dat waren de ingestortte gebouwen na de gecontroleerde ontploffing
Maar het klopt wel dat je een Greet fanboy bent toch?quote:
Die crosshairs zitten in de camera, hoezo decorquote:Op woensdag 4 december 2013 23:12 schreef nietzman het volgende:
[..]
Haha, wat je zegt is dat iemand een decor heeft lopen bouwen met daarop grote lijnen geschilderd, die alleen vanuit een bepaald standpunt een kruis laten zien. Tuurlijk.
Is fucking simpel te verklaren als je iets van fotografie weet.
http://en.wikipedia.org/w(...)hairs_in_photographs
OKAY IK WEET DAT JE GEWOON AAN HET TROLLEN BENT DUS NOU BEN IK KLAAR HEUS TRUSTEN MATTIE.
Sorry, ik had het bij het verkeerde eind. Dit is geen triple facepalm waard. Enkel een:quote:Op woensdag 4 december 2013 22:47 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
[..]
http://septemberclues.info/vicsims_photo-analyses.htm
lees die pagina eens door
of scroll alleen voor de plaatjes en oordeel opnieuw
waarschijnlijk was TS 4 jaar oud ofzo toen het gebeurde en is ie nu lekker aan het puberen.....quote:Op woensdag 4 december 2013 22:46 schreef UltraR het volgende:
[..]
Voor die complottheorie zou ik nog best openstaan.
Maar @ TS die stelt dat het helemaal niet gebeurd is kan ik echt alleen maar een triple facepalm doen:![]()
![]()
ouiquote:Op woensdag 4 december 2013 23:17 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp, er waren geen vliegtuigen?
Jawel maar er hingen bommen onder het vliegtuig dat het allemaal erger maaktequote:Op woensdag 4 december 2013 23:17 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp, er waren geen vliegtuigen?
Dus omdat ik niet in jouw belachelijke 'constatering' dat heel 9/11 nep zou zijn geloof, geloof ik meteen wat de media ons voorkauwt?quote:Op woensdag 4 december 2013 22:51 schreef AhmedJaret het volgende:
doet het zo pijn om erachter te komen dat je jaren lang genept bent? echt belachelijk hoe mensen met dingen als "reptilians" en weet ik veel wat allemaal aan komen om het maar voor onzin uit te maken
ik heb het niet over die sjaggo onzin toch, gewoon harde bewijzen dat 9/11 fucking bullshit
en dit is dus ook deel van mijn klacht, sommige mensen zijn naief en geloven alles wat de media ze voorkauwt
In BNW zouden ze deze TS ook uitlachen hoor.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:36 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Dus omdat ik niet in jouw belachelijke 'constatering' dat heel 9/11 nep zou zijn geloof, geloof ik meteen wat de media ons voorkauwt?
Ik heb zo mijn twijfels bij het officiële verhaal, maar jij trekt dit alles echt door tot in het belachelijkeNee joh, natuurlijk werden er helemaal geen vliegtuigen gebruikt! En alle ooggetuigen zijn omgekocht of acteurs, logisch toch?!
![]()
Je zult je vast thuisvoelen in BNW
quote:Op woensdag 4 december 2013 23:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
In BNW zouden ze deze TS ook uitlachen hoor.
Dus allemaal uiterst geavanceerde projecties, hologrammen, etc.?quote:
Ja, staat gewoon op beeld ookquote:Op woensdag 4 december 2013 22:20 schreef deadprez het volgende:
Was er niet ook iets met CNN die zeiden dat er nog een toren ingestort was, terwijl dat pas later ook echt gebeurde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |