quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:43 schreef CherryOnTop het volgende:
die heeft behoorlijk wat mannen issues
Morgen weer, denk ik?quote:
JA!!quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:43 schreef hunter2011 het volgende:
Ze ziet er nu uit als een sexy versie van Thea (van Theo en Thea)
Nee.quote:
Denk niet dat die nog vrij komt eigenlijk. Voorlopig niet iig.quote:
Ah. Ik heb al die plaatjes toch al wel gezien op Tumblr. Mij verbaast niks meerquote:
Zelfs IK zou dat downloadenquote:
Ben jij dan ook bekwaam paaldanseres, Cnor?quote:
Lijkt me wel ja. Denk niet dat je dit bij d H&M naast de kinderkleding kooptquote:
Ja, maar jij zit ook op een krat bier in je voortuin.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:45 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind haar verder best een leuk mens
denk het ja, want in gewone winkels kom ik dit niet tegen hoorquote:
Pabo.nlquote:
Zo is Studiotje er toch nog een beetje bij vanavondquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik dacht even dat studiotje weer terug was
neeeeeeeeequote:
denk het ookquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dat vraag ik me dus ook elke keer af. Bij de Pabo of zo denk ik.
Ik zie je al gaan, op de Grote Marktquote:
Dat is tenminste lekker discreet, een seksshop is zo persoonlijk he?quote:
Ik denk dat de Wehkamp een klein assortiment heeftquote:
hahahaha, kom je naast me lopen dan?quote:
Als je in schubbekuttenveen woont heb je hem niet in het durp. Dit mens schaamt zich toch nergens voorquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is tenminste lekker discreet, een seksshop is zo persoonlijk he?
Ze weet het verschil niet tussen sexy en ordinair.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:47 schreef Karina het volgende:
Ja hoor in Italie lopen alle vrouwen er zo bij
Ik wilde heel stoer JA zeggen....quote:
Hahaquote:
Dat was mijn punt precies, maar oke, als je daar woont heb je hem niet ja.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je in schubbekuttenveen woont heb je hem niet in het durp. Dit mens schaamt zich toch nergens voor
echt niet inderdaadquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:47 schreef Karina het volgende:
Ja hoor in Italie lopen alle vrouwen er zo bij
Makkelijk schoon te houden.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:48 schreef gelly het volgende:
Plastic zijl op de bank.. ik wil het niet weten.
quote:
Italianen zijn tig keer meer preuts dan wij, dus bij voorbaat klopt het al niet. Laat staan dat ze tig keer eleganter zijn qua kleding. Wat een giller dat mensquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:48 schreef MissJ het volgende:
[..]
echt niet inderdaadBen in veel plaatsen al geweest daar, maar nooit vrouwen in dergelijke kleding gezien.
Oog voor detail die Corrie.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:49 schreef Karina het volgende:
Wat me nu wel opeens opvalt, de meeste vrouwen in dit programma hadden geen make-up op zij wel.
Die kleding leidt zo af, dat me dat niet eens opvalt.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:49 schreef Karina het volgende:
Wat me nu wel opeens opvalt, de meeste vrouwen in dit programma hadden geen make-up op zij wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |