Matig, inderdaad.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:00 schreef Latert het volgende:
[..]
Dat hij zich laat lenen voor dit soort rotzooi
Die is lekker.quote:
Big fun.quote:
Nee, Luiten of Robben.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooiste sportmoment van '13 was Schippers die brons won op WK atletiek
Nur das Schiff, das Meer und Manner.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:02 schreef snellejelle het volgende:
Bouwe heeft liever mannen op de boot. Dat zie je zo.
Met een ongeloofwaardig verhaal van de president.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:03 schreef marcodej het volgende:
De Roy ging mooi af trouwens vandaag.
Er zijn meer grootheden die dat vinden:quote:Op woensdag 4 december 2013 20:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Herman is door DeMart persoonlijk uitgekozen om zijn opvolger te worden, dus daar kan niet meer over getwist worden.
twitter:marcodej twitterde op vrijdag 29-11-2013 om 19:50:32Wat mij betreft is @HermanvdZandt de ideale opvolger van #DeMart bij De Avondetappe. #dwdd reageer retweet
Hehehquote:Op woensdag 4 december 2013 20:04 schreef JimboSlice het volgende:
Claudia de Breij is toch wel zo godvergeten lelijk he, potverdorie
quote:Op woensdag 4 december 2013 20:04 schreef JimboSlice het volgende:
Mart en @marcodej, gouden koppel.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:04 schreef marcodej het volgende:
[..]
Er zijn meer grootheden die dat vinden:twitter:marcodej twitterde op vrijdag 29-11-2013 om 19:50:32Wat mij betreft is @HermanvdZandt de ideale opvolger van #DeMart bij De Avondetappe. #dwdd reageer retweet
Top Marco, als ik Twitter had zou ik je direct volgen.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:04 schreef marcodej het volgende:
[..]
Er zijn meer grootheden die dat vinden:twitter:marcodej twitterde op vrijdag 29-11-2013 om 19:50:32Wat mij betreft is @HermanvdZandt de ideale opvolger van #DeMart bij De Avondetappe. #dwdd reageer retweet
quote:Op woensdag 4 december 2013 20:04 schreef JimboSlice het volgende:
Frenk heeft inmiddels een enorme erectie.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:07 schreef Latert het volgende:
Als blokfluiter met noten gaan spelen... meer gay kan het niet worden.
Ben je zo lenig?quote:Op woensdag 4 december 2013 20:07 schreef tong80 het volgende:
Lang geleden dat ik zo op m'n blokfluit floot.
Dat is ook niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu al beter dan al die tips van de 3FM DJs van gisteren.
Zijn gewoon leuke dingen, vooral die van 10 euro vanblokker die nog valser klinken als 3fm artiestenbij dwdd waaar het geluid niet goed van af is gesteldquote:
no shit..quote:Op woensdag 4 december 2013 20:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nico had een gedicht voorbereid waaruit al blijkt dat het blokfluit optreden een succes was.
Shocking.
quote:
Ja.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:09 schreef snellejelle het volgende:
Nico, zat die vroeger niet op fok?
quote:Op woensdag 4 december 2013 20:10 schreef Pandaplint het volgende:
Mart, geen speld tussen te krijgen
Claudia de Breij is ook knotsgek.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:11 schreef Specularium het volgende:
Juist. Nu dan: Matthijs. Kent u die, dames en heren? Tuinier. Ja. Hij onderhoudt in zijn vrije tijd, en dat is echt waar, tuinen. Knotsgek. En ik vertel u dat.
[ afbeelding ]
Precies.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:12 schreef Specularium het volgende:
Het wordt alweer ongemakkelijk, Topshow.
Hij krijgt het Livestrong bandje niet van zijn pols af.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:12 schreef NoCigar het volgende:
Mart is nog steeds niet over zijn Armstrong-trauma heen.
Oorlog is voetbal toch... kijk maar in syriequote:Op woensdag 4 december 2013 20:12 schreef marcodej het volgende:
Doping = wielrennen, omkopen = voetbal, volgens Mart.
TDK >> WK >>> TDFquote:
quote:Op woensdag 4 december 2013 20:14 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Eerste week ook geen Tour du Jour?
Zo brengt Mart het.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom niet? We hebben 3 zenders.
Nee, dat deed hij niet. Hij zei alleen dat het tegelijk zou vallen, meer niet.quote:
Maar geen geld.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom niet? We hebben 3 zenders.
Wel Avondetappe dusquote:Op woensdag 4 december 2013 20:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, dat deed hij niet. Hij zei alleen dat het tegelijk zou vallen, meer niet.
Die ondertoon niet horenquote:Op woensdag 4 december 2013 20:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, dat deed hij niet. Hij zei alleen dat het tegelijk zou vallen, meer niet.
Pfff gelukkig Gertje en Dries -> Topshow.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Natuurlijk wel.
Gertje Jakobs heeft een prima mening over voetbal.
Ga jij je nou maar voorbereiden Gewiss-Ballan.quote:
Je gunt jezelf iets teveel eer.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ambr0 moet gewoon weer zijn maandelijkse rode zuur op mij uiten. Laat hem toch, topsjow.
Valt wel mee.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je gunt jezelf iets teveel eer.
quote:Op woensdag 4 december 2013 20:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er is wel Feyenoord publiek dat Joden liedjes wil zingen.
Maar dat is wel een kantineheld.
Dat zullen we over 8 jaar nog wel eens zien.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ga jij je nou maar voorbereiden Gewiss-Ballan.
Je wil toch niet weer verslagen worden door die blaag van een SierdDeVosDeBeste?
quote:Op woensdag 4 december 2013 20:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je gunt jezelf iets teveel eer.
Ik had alle dopingpiraten in mijn team, dat is gewoon slim aankopen.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat zullen we over 8 jaar nog wel eens zien.
Mart de volksmenner.quote:
Is inderdaad een mooi moment.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:18 schreef marcodej het volgende:
http://nos.nl/video/20439-de-tranen-van-de-kneet.html
Dit was het mooiste sportmoment ooit.
Toen Robert Geesinck vielquote:Op woensdag 4 december 2013 20:18 schreef marcodej het volgende:
Dit was het mooiste sportmoment ooit.
Nee hij maakte die Japanner aan het vallen toch?quote:
quote:Op woensdag 4 december 2013 20:20 schreef Ambrosius het volgende:
Claudia, voor het eerst in 84 keer tafeldame grappig.
quote:Op woensdag 4 december 2013 20:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Claudia heeft een hekel aan Duitsers. Eindelijk wat positiefs.
Als Mart zegt dat het een laffe hond is, dan is het zo, en dan moet je de feiten niet gaan niet verdraaien.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:21 schreef alors het volgende:
Ze hadden toch aangeboden om die wedstrijd over te spelen? Volgens mij heeft die speler het ook toegegeven maar heeft de bond er niets mee gedaan. Mart moet weer overdrijven.
quote:Op woensdag 4 december 2013 20:23 schreef Max23 het volgende:
Volgende week vrijdag om 20:30 DWDD University met een college van Robert Kranenborg![]()
![]()
![]()
![]()
Hij gaat een hele koe uit mekaar trekken.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:23 schreef Max23 het volgende:
Volgende week vrijdag om 20:30 DWDD University met een college van Robert Kranenborg![]()
![]()
![]()
![]()
Of Claudia, voor een lekkere paardenbiefstuk.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij gaat een hele koe uit mekaar trekken.
Kiessling heeft z'n excuses aangeboden, maar hij zei ook dat hij pas in de herhaling zag dat de bal er niet in zat en dat hij het tijdens de wedstrijd niet goed kon zien.. Dan moet je ook écht eerlijk zijn, lijkt me..quote:Op woensdag 4 december 2013 20:21 schreef alors het volgende:
Ze hadden toch aangeboden om die wedstrijd over te spelen? Volgens mij heeft die speler het ook toegegeven maar heeft de bond er niets mee gedaan. Mart moet weer overdrijven.
om half 12 match of the day op bbc1quote:Op woensdag 4 december 2013 20:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zo maar Premier League kijken.
Oh ja, dat is misschien slimmer.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:29 schreef superniger het volgende:
[..]
om half 12 match of the day op bbc1
Op Oudjaarsavond schijnt er een special te komen.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
wanneer is de laatste keer VI dit jaar?
31 december een special van 3,5 uurquote:Op woensdag 4 december 2013 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat wordt opnemen helaas.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op Oudjaarsavond schijnt er een special te komen.
Vermoedelijk wel ja.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat wordt opnemen helaas.
En daarvoor? ma 23?
Avondvullende special van Voetbal international op 31 decemberquote:Op woensdag 4 december 2013 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is inderdaad de best denkbare manier om het jaar af te sluiten.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hier zat de hele wereld op te wachten en nu is het er.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |