Nietttttttt!!!quote:Op woensdag 4 december 2013 23:47 schreef MissBliss het volgende:
Kitty is thuis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat heerlijk voor jullie!!!!quote:Op woensdag 4 december 2013 23:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zei tegen Re: Wil je *nu* nog even wat eten op het balkon zetten? Had zo'n gevoel dat dat moest. Dus hij daarheen en hij roept ineens: Le!! Dus ik dacht dat Spider ontsnapte ofzo en dat ik die tegen moest houden. Maar toen zag ik Spider hier gewoon zitten en ik ging kijken en ineens stoof Kitty langs me heen!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moest gelijk huilen![]()
Ze rende onder hetbed. Daarna rende ze door de kamer en nu zit ze in het hok. Ze is echt wel van het padje afArm meiske.
Maar ik ben zo blij!!!!!!!
Haha ja. Ik ben zó moequote:Op woensdag 4 december 2013 23:56 schreef Oognip het volgende:
Die stoere Kitty is gewoon via de trap gekomenwat zullen jullie lekker slapen vannacht
quote:Op donderdag 5 december 2013 00:02 schreef Oognip het volgende:
Misschien zat ze wel al de hele dag in dat tentje terwijl jij beneden zat![]()
Ik ben echt trots op haarquote:Op donderdag 5 december 2013 00:04 schreef Laysa het volgende:
Zie Kitty vindt haar thuis wel....slaap lekker allebei
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 4 december 2013 23:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zei tegen Re: Wil je *nu* nog even wat eten op het balkon zetten? Had zo'n gevoel dat dat moest. Dus hij daarheen en hij roept ineens: Le!! Dus ik dacht dat Spider ontsnapte ofzo en dat ik die tegen moest houden. Maar toen zag ik Spider hier gewoon zitten en ik ging kijken en ineens stoof Kitty langs me heen!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moest gelijk huilen![]()
Ze rende onder hetbed. Daarna rende ze door de kamer en nu zit ze in het hok. Ze is echt wel van het padje afArm meiske.
Maar ik ben zo blij!!!!!!!
quote:Op donderdag 5 december 2013 00:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik deed hardop gillen hier in huis!![]()
![]()
Wat zullen jullie opgelucht zijn
Gekke Kitty
Wat zal Kitty ook blij zijnquote:Op donderdag 5 december 2013 00:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]!!
Ja die dombopoezz heeft ons verbaasd!
Ze spint alweer en mauwt en geeft kopjes
Ja, morgen een week. En nu is het echt een spinfestijn, ze is wel blij geloof ikquote:Op donderdag 5 december 2013 00:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat zal Kitty ook blij zijn![]()
![]()
Zo zielig dat ze zodanig angstig is, dat ze zich niet durft te laten zien; ze is nu bijna een week weggeweest toch?
Béétje flauw, maar vooruit; ik keur 'm goedquote:Op woensdag 4 december 2013 23:57 schreef MissBliss het volgende:
Oh en ze mag nooit meer naar buiten
Wie weet wat voor goddelijks ze de afgelopen week buiten heeft gegetenquote:Op donderdag 5 december 2013 00:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, morgen een week. En nu is het echt een spinfestijn, ze is wel blij geloof ikze heeft alleen nog niks gegeten, dus dat houden we even in de gaten.
Partypoopermode....: hou haar goed in de gaten en ga bij de eerste twijfel even naar de DA. Misschien heeft ze zich prima gered, maar misschien heeft ze ook een flinke opdoffer gehad en dan kan je er maar beter op tijd bij zijn met de nodige oplapmiddelen!quote:Op donderdag 5 december 2013 00:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, morgen een week. En nu is het echt een spinfestijn, ze is wel blij geloof ikze heeft alleen nog niks gegeten, dus dat houden we even in de gaten.
Naar wie; Blips of Kitty?quote:Op donderdag 5 december 2013 00:37 schreef Re het volgende:
Ik ga eens ff lekker passief naar d'r kijken, de hele nacht
Oh wat een geweldig nieuws, zo voor het slapen!quote:Op woensdag 4 december 2013 23:57 schreef MissBliss het volgende:
Ja, het trapje heeft gewerkt
En ze lag in de kattentent![]()
Oh en ze mag nooit meer naar buiten
quote:Op woensdag 4 december 2013 23:47 schreef MissBliss het volgende:
O wat fijn en wat een mooi sinterklaascadeauquote:Op woensdag 4 december 2013 23:47 schreef MissBliss het volgende:
Whoohooo!quote:Op woensdag 4 december 2013 23:47 schreef MissBliss het volgende:
quote:Op donderdag 5 december 2013 07:54 schreef roos85 het volgende:
Nou mijn beste Toek
Wat heb jij een apart verzoek!
Ons zomaar laten rijmen en dichten!
Zullen wij als F&F dames daar wel voor zwichten?
Bij deze geef ik alvast een voorzet.
En heb ik hopelijk mijn eer gered.
quote:Op donderdag 5 december 2013 09:23 schreef Bamba het volgende:
Sinterklaas is bij R. op school aangekomen. ik heb een uur buiten
staan koukleumen
sorry toek, ik kan echt niet rijmen
De DUS is in de meeste gezinnen niet zo vanzelfsprekend, zeker niet na de winter van vorig jaar, dusquote:Op donderdag 5 december 2013 06:39 schreef Adnap het volgende:
MOgge,
![]()
![]()
![]()
MB wat fijn
![]()
![]()
![]()
![]()
En de rest, sorry niet bijgelezen.
Hier wel mijn jaarafrekening terug van gas/electra dus das fijn zo net voor kerst
Kan ze makkelijker naar benedenquote:Op donderdag 5 december 2013 00:38 schreef MissBliss het volgende:
Ja we houden het zeker in de gaten
En de trap bewaren we ook jatoch handig
Truste
Je kunt het nu wel gewoon zeggen.... hoe vaak heb je op je duim getimmerd bij het maken van de trap?quote:Op donderdag 5 december 2013 00:37 schreef Re het volgende:
Ik ga eens ff lekker passief naar d'r kijken, de hele nacht
Mja. Niet zo lekker. Zelfde. Ik zie niet echt verbetering vooralsnogquote:
oei, sterktequote:Op donderdag 5 december 2013 10:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mja. Niet zo lekker. Zelfde. Ik zie niet echt verbetering vooralsnog
Da's echt bizar na al die prikkenquote:Op donderdag 5 december 2013 10:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mja. Niet zo lekker. Zelfde. Ik zie niet echt verbetering vooralsnog
Greesie, als in crazy uiteraardquote:Op donderdag 5 december 2013 10:18 schreef Greys het volgende:
In mijn hoofd spreek je het uit als Grace/krees zeg maar
Maar er zijn er ook zat die het als Grijs doen/denken.
Wat maakt het uit, zolang je het typt ziet niemand het toch, hoe je het uitspreekt?
Je bedoelt als in 'lekker gek'...? *kras*quote:Op donderdag 5 december 2013 10:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Greesie, als in crazy uiteraard.
Oh wat super superfijn!quote:Op woensdag 4 december 2013 23:47 schreef MissBliss het volgende:
Je hebt toch geen kort pittig kapsel?quote:Op donderdag 5 december 2013 10:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Je bedoelt als in 'lekker gek'...? *kras*
nog nietquote:Op donderdag 5 december 2013 10:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je hebt toch geen kort pittig kapsel?.
quote:Op donderdag 5 december 2013 10:35 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beste nieuws van de dag!![]()
En goeiemorgen!
Ah nee godzijdank.quote:Op donderdag 5 december 2013 10:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je hebt toch geen kort pittig kapsel?.
Good girlquote:Op donderdag 5 december 2013 10:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah nee godzijdank.
*schaar en roodpaarse kleurspoeling terug legt*
En was het weer gezellig in Odb? Moest 's middags nog in het dorp zijn, ik allemaal kijken en keihard GRIJS roepen, maar ik kreeg alleen maar vage en moeilijke blikken.quote:Op donderdag 5 december 2013 10:42 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Mogguh!
Ik ga mijn luie hol vandaag toch maar even nu vast den supermarchee in slepen.
Het begint nu toch wel wat harder te waaien
ik voel een photoshop aankomenquote:Op donderdag 5 december 2013 10:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah nee godzijdank.
*schaar en roodpaarse kleurspoeling terug legt*
Ik had heel erg mazzel gisterquote:Op donderdag 5 december 2013 10:44 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
En was het weer gezellig in Odb? Moest 's middags nog in het dorp zijn, ik allemaal kijken en keihard GRIJS roepen, maar ik kreeg alleen maar vage en moeilijke blikken.
quote:Op donderdag 5 december 2013 10:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had heel erg mazzel gisterMijn baas vroeg 's ochtends op het werk 'mag ik met jou mee rijden vanmiddag als je naar huis gaat?'. Eh ja natuurlijk! Maar waarom? 'Nou mijn auto is gemaakt bij een schadebedrijf bij jou in de regio'. Ok!
'Ik moet er alleen om drie uur zijn, dus we moeten om twee uur weg! En nee het kost je geen vrije uren'.
Yay![]()
![]()
Volgende keer roep ik terug!
Ok, supermarkt. Nu
Nice, altijd lekker als je eerder weg kanquote:Op donderdag 5 december 2013 10:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had heel erg mazzel gisterMijn baas vroeg 's ochtends op het werk 'mag ik met jou mee rijden vanmiddag als je naar huis gaat?'. Eh ja natuurlijk! Maar waarom? 'Nou mijn auto is gemaakt bij een schadebedrijf bij jou in de regio'. Ok!
'Ik moet er alleen om drie uur zijn, dus we moeten om twee uur weg! En nee het kost je geen vrije uren'.
Yay![]()
![]()
Volgende keer roep ik terug!
Ok, supermarkt. Nu
Ja! Hoewel het weer erg meevalt hier tot nu toe.quote:Op donderdag 5 december 2013 09:05 schreef Greys het volgende:
JAAAAAAAAAA wat goed! Ik ben blijjjjjjjjj!
Ze kon het, de trap, ik wissutYeeeehaaaa.
Beste sintkado voor jullie
Net op tijd terug voor het rotweer, slimme Kitty!
quote:Op donderdag 5 december 2013 09:47 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Kan ze makkelijker naar beneden
Fijn dat ze terug is!
Die Huawei bevalt prima trouwens, alleen die screenprotector krast fucking snelNu al allemaal krassen dus
Ja, ze is lekker zacht, wel een beetje afgevallen maar niet schrikbarend.quote:Op donderdag 5 december 2013 09:51 schreef sararaats het volgende:
MB, nu kan je Kitty weer platknuffelen. heeft ze haar winterpelsje al? dan zijn ze zo heerlijk "fluffy"
quote:Op donderdag 5 december 2013 10:35 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beste nieuws van de dag!![]()
En goeiemorgen!
Yepquote:
K-N dorpquote:Op donderdag 5 december 2013 11:24 schreef roos85 het volgende:
Ik was afgelopen weekend nog in K-N dorp trouwens
Bij Nagelkerke worstenbrood en harde eierkoeken gekocht
ik zie het zo voor mequote:Op donderdag 5 december 2013 11:22 schreef Kper_Norci het volgende:
Het is al goed aan het waaien hier. Sjors en Sjimmie proberen voorbij vliegende blaadjes te vangen op het balkon
Ik heb echt geen idee. Hij zei dat als dit niet werkt we dus een TPLO moeten doen. Enige wat ik me dus nog kan bedenken is dat die kruisband dus door is. En als dat zo is, waar je enkel met een operatie achterkomt, moet je dus opereren. Maar het stomme is, hij komt wel zelf overeind. Als het zijn kruisbanden zijn, lijkt me dat ook vrijwel onmogelijk.quote:Op donderdag 5 december 2013 10:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's echt bizar na al die prikken![]()
Zou het dan niet in zijn heupen kunnen zitten? Verkeerde belasting van de heupen door de eerdere pijn in zijn knietjes? Is daar nog iets over gezegd? Je zou haast gaan denken dat de pijn niet uit de knieën komt, want die zouden toch een stuk minder pijn moeten doen nu volgens mij na die prikken.
Maar kijk het nog maar even rustig aan, misschien loopt hij nog stijf omdat het vrij lang zeer heeft gedaan en hij daar bang voor isAls je dat als hond zo gewend bent dat het pijn doet, doet ie misschien wel heel voorzichtig uit gewenning.
Ik waaide bijna van mijn fucking fiets af. Stevige rukwinden.quote:Op donderdag 5 december 2013 10:15 schreef Greys het volgende:
Schotland al het treinverkeer plat gegooid en Glasgow CS geëvacueerd wegens rondvliegend pijn en glas. De storm gaat daar aardig losIk merk hier nog niets.
Hoe is het in Den Helder met de wind, Q?
Whehehehe ja ik kwam de Lidl binnen en het eerste dat ik zag direct rechts waren die dozen cruesli met chocola. En ik dacht 'Oh fuck, dat vroeg Qwea de vorige keer, die gaat ze nu vast vergeten'.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:29 schreef Qwea het volgende:
Oeh en Greys, de cruesli staat op de lijstCool dat je ff belde
quote:Op donderdag 5 december 2013 12:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Whehehehe ja ik kwam de Lidl binnen en het eerste dat ik zag direct rechts waren die dozen cruesli met chocola. En ik dacht 'Oh fuck, dat vroeg Qwea de vorige keer, die gaat ze nu vast vergeten'.
Mensen moesten wel lachen toen ik ging bellen en riep 'VERGEET DE CRUESLI NIET!!!' terwijl ik zelf naast de cruesli stond, dat was vast raar![]()
quote:Op donderdag 5 december 2013 10:18 schreef Greys het volgende:
In mijn hoofd spreek je het uit als Grace/krees zeg maar
Maar er zijn er ook zat die het als Grijs doen/denken.
Wat maakt het uit, zolang je het typt ziet niemand het toch, hoe je het uitspreekt?
het is daar echt wel donkerquote:Op donderdag 5 december 2013 12:49 schreef Greys het volgende:
D'r gaat zo een A380 proberen te landen, nu komt ie er aan
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)l+landen+in+de+storm
Krijg zin om Flight Simulator op te starten als ik dat zie, heb zo'n add-on waarbij je live weather kan invoeren, keer gedaan toen het hier keihard stond te onweren, was echt vet.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:49 schreef Greys het volgende:
Duuuuurt lang...quote:Op donderdag 5 december 2013 12:49 schreef Greys het volgende:
Oh tofquote:Op donderdag 5 december 2013 12:56 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Krijg zin om Flight Simulator op te starten als ik dat zie, heb zo'n add-on waarbij je live weather kan invoeren, keer gedaan toen het hier keihard stond te onweren, was echt vet.
Ja! Leek echt een makkie voor die reus!quote:
Ja, ik vind het echt knapquote:Op donderdag 5 december 2013 13:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh tof
[..]
Ja! Leek echt een makkie voor die reus!
Er was wel een baan speciaal voor open gegaan omdat ie op die andere baan dus niet kon landen.
Met de wind in de rug ben je nu net zo snel als Usain Boltquote:Op donderdag 5 december 2013 13:14 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja, ik vind het echt knap
Denk dat ik zo maar eens ga hardlopen, eens kijken of ik niet wegwaai.
Ik stond net ook in de Lidl en moest ook aan Q denken bij de cruesliquote:Op donderdag 5 december 2013 12:34 schreef Greys het volgende:
Whehehehe ja ik kwam de Lidl binnen en het eerste dat ik zag direct rechts waren die dozen cruesli met chocola. En ik dacht 'Oh fuck, dat vroeg Qwea de vorige keer, die gaat ze nu vast vergeten'.Mensen moesten wel lachen toen ik ging bellen en riep 'VERGEET DE CRUESLI NIET!!!' terwijl ik zelf naast de cruesli stond, dat was vast raar
quote:Op donderdag 5 december 2013 13:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik stond net ook in de Lidl en moest ook aan Q denken bij de cruesli
ik moest er door jullie net ook aan denken. LOLquote:Op donderdag 5 december 2013 13:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik stond net ook in de Lidl en moest ook aan Q denken bij de cruesli
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |