Mja. Niet zo lekker. Zelfde. Ik zie niet echt verbetering vooralsnogquote:
oei, sterktequote:Op donderdag 5 december 2013 10:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mja. Niet zo lekker. Zelfde. Ik zie niet echt verbetering vooralsnog
Da's echt bizar na al die prikkenquote:Op donderdag 5 december 2013 10:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mja. Niet zo lekker. Zelfde. Ik zie niet echt verbetering vooralsnog
quote:Op woensdag 4 december 2013 23:47 schreef MissBliss het volgende:
Kitty is thuis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Greesie, als in crazy uiteraardquote:Op donderdag 5 december 2013 10:18 schreef Greys het volgende:
In mijn hoofd spreek je het uit als Grace/krees zeg maar
Maar er zijn er ook zat die het als Grijs doen/denken.
Wat maakt het uit, zolang je het typt ziet niemand het toch, hoe je het uitspreekt?
Je bedoelt als in 'lekker gek'...? *kras*quote:Op donderdag 5 december 2013 10:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Greesie, als in crazy uiteraard.
Oh wat super superfijn!quote:Op woensdag 4 december 2013 23:47 schreef MissBliss het volgende:
Kitty is thuis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je hebt toch geen kort pittig kapsel?quote:Op donderdag 5 december 2013 10:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Je bedoelt als in 'lekker gek'...? *kras*
nog nietquote:Op donderdag 5 december 2013 10:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je hebt toch geen kort pittig kapsel?.
quote:Op donderdag 5 december 2013 10:35 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beste nieuws van de dag!![]()
En goeiemorgen!
Ah nee godzijdank.quote:Op donderdag 5 december 2013 10:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je hebt toch geen kort pittig kapsel?.
Good girlquote:Op donderdag 5 december 2013 10:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah nee godzijdank.
*schaar en roodpaarse kleurspoeling terug legt*
En was het weer gezellig in Odb? Moest 's middags nog in het dorp zijn, ik allemaal kijken en keihard GRIJS roepen, maar ik kreeg alleen maar vage en moeilijke blikken.quote:Op donderdag 5 december 2013 10:42 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Mogguh!
Ik ga mijn luie hol vandaag toch maar even nu vast den supermarchee in slepen.
Het begint nu toch wel wat harder te waaien
ik voel een photoshop aankomenquote:Op donderdag 5 december 2013 10:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah nee godzijdank.
*schaar en roodpaarse kleurspoeling terug legt*
Ik had heel erg mazzel gisterquote:Op donderdag 5 december 2013 10:44 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
En was het weer gezellig in Odb? Moest 's middags nog in het dorp zijn, ik allemaal kijken en keihard GRIJS roepen, maar ik kreeg alleen maar vage en moeilijke blikken.
quote:Op donderdag 5 december 2013 10:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had heel erg mazzel gisterMijn baas vroeg 's ochtends op het werk 'mag ik met jou mee rijden vanmiddag als je naar huis gaat?'. Eh ja natuurlijk! Maar waarom? 'Nou mijn auto is gemaakt bij een schadebedrijf bij jou in de regio'. Ok!
'Ik moet er alleen om drie uur zijn, dus we moeten om twee uur weg! En nee het kost je geen vrije uren'.
Yay![]()
![]()
Volgende keer roep ik terug!
Ok, supermarkt. Nu
Nice, altijd lekker als je eerder weg kanquote:Op donderdag 5 december 2013 10:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had heel erg mazzel gisterMijn baas vroeg 's ochtends op het werk 'mag ik met jou mee rijden vanmiddag als je naar huis gaat?'. Eh ja natuurlijk! Maar waarom? 'Nou mijn auto is gemaakt bij een schadebedrijf bij jou in de regio'. Ok!
'Ik moet er alleen om drie uur zijn, dus we moeten om twee uur weg! En nee het kost je geen vrije uren'.
Yay![]()
![]()
Volgende keer roep ik terug!
Ok, supermarkt. Nu
Ja! Hoewel het weer erg meevalt hier tot nu toe.quote:Op donderdag 5 december 2013 09:05 schreef Greys het volgende:
JAAAAAAAAAA wat goed! Ik ben blijjjjjjjjj!
Ze kon het, de trap, ik wissutYeeeehaaaa.
Beste sintkado voor jullie
Net op tijd terug voor het rotweer, slimme Kitty!
quote:Op donderdag 5 december 2013 09:47 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Kan ze makkelijker naar beneden
Fijn dat ze terug is!
Die Huawei bevalt prima trouwens, alleen die screenprotector krast fucking snelNu al allemaal krassen dus
Ja, ze is lekker zacht, wel een beetje afgevallen maar niet schrikbarend.quote:Op donderdag 5 december 2013 09:51 schreef sararaats het volgende:
MB, nu kan je Kitty weer platknuffelen. heeft ze haar winterpelsje al? dan zijn ze zo heerlijk "fluffy"
quote:Op donderdag 5 december 2013 10:35 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beste nieuws van de dag!![]()
En goeiemorgen!
Yepquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |