RTquote:
Spijtig. Dit was je kans om je relatie met haar naar the next level te brengen. Niks mis met pegging.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:45 schreef Cara het volgende:
[..]
Ja dat was zo'n beetje wel waar de uitleg op neer kwam ja
Godver, ik wou quoten met 'Dit smaakt naar gravel' toen ik in je post bij 'the next level' was, toen zag ik dat je het zelf al zei.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spijtig. Dit was je kans om je relatie met haar naar the next level te brengen. Niks mis met pegging.
Dit smaakt naar gravel.
LR is nou eenmaal een hater.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Godver, ik wou quoten met 'Dit smaakt naar gravel' toen ik in je post bij 'the next level' was, toen zag ik dat je het zelf al zei.
Stom konijn.
Ik support Strootman, geen Romaquote:Op woensdag 4 december 2013 19:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dp, zijn er meer psvers nu overgestapt op het supporteren van as roma?
Ik support alleen Strootgod.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dp, zijn er meer psvers nu overgestapt op het supporteren van as roma?
quote:
quote:Op woensdag 4 december 2013 19:49 schreef Insomnia_ het volgende:
De laatste post die Stylo op FOK! zette was aan mij gericht.
[..]
Laten we een kring makenquote:Op woensdag 4 december 2013 19:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
quote:
Stylo vond veel users op Fok! te serieus, denk aan de tranen om het weghalen van een simpele OP. Tevens maakte hij zich zorgen om zijn aantal posts. Dat dit zou uitmonden in het worden van een Syrische militant had niemand kunnen voorspellenquote:Op woensdag 4 december 2013 19:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Das niet zo moeilijkquote:Op woensdag 4 december 2013 19:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wij mochten willen dat we zolang konden wegblijven van FOK!
Ik kan zo weer maanden weg zijn, het is dat ik mijn PSV matties moet beschermen tegen debielen.quote:
Vreemde kijk op de wereld heb jij zegquote:Op woensdag 4 december 2013 19:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik kan zo weer maanden weg zijn, het is dat ik mijn PSV matties moet beschermen tegen debielen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |