Ik denk trouwens dat een Gokkun kaart makkelijker door de douane komt, dat ziet er nog gewoon een beetje uit als iemand die yoghurt drinkt.quote:
Oh, ik heb daar geen toegang.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/2048680
Vooral S1gnum neemt subtiele foto's
Godverdomme geen grap, klik ik op die link komt de vriendin naar boven gelopen.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/2048680
Vooral S1gnum neemt subtiele foto's
quote:Op woensdag 4 december 2013 19:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die hapt volgens mij niet echt meer, ik heb haar in ieder geval in tijden niet meer hier gezien.
quote:Op woensdag 4 december 2013 19:39 schreef Cara het volgende:
[..]
Godverdomme geen grap, klik ik op die link komt de vriendin naar boven gelopen.
[..]
[..]
Oh jaquote:Op woensdag 4 december 2013 19:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Even in mijn postgeschiedenis kijken
ONZ / [ONZ STONERS!] #563 - Alle liefde voor Snowie O+
Madame_Paon hapt nog wel hoor
Hier heeft ze trouwens wel een punt.quote:Op donderdag 28 november 2013 01:05 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Daar had ik niks mee te maken, ontzettend kansloos figuur.
En jij had sowieso allang een permban moeten hebben.
quote:Op woensdag 4 december 2013 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Het leukste is overigens dat Tjacka de verkeerde naam bij de verkeerde foto's zette
en je zat net naar een lekkere staafmixer te kijkenquote:Op woensdag 4 december 2013 19:39 schreef Cara het volgende:
[..]
doe normaal johquote:Op woensdag 4 december 2013 19:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oh ja
[..]
Hier heeft ze trouwens wel een punt.
Madame_Paon
Hihiquote:Op woensdag 4 december 2013 19:42 schreef GGMM het volgende:
[..]Godver, als ik eerder op het idee was gekomen had ik jou er tussen gezet.
Zouden ze nog geloven ook als frequent bezoeker van het topic. Die DM's met bedankjes zijn vertederendquote:Op woensdag 4 december 2013 19:42 schreef GGMM het volgende:
[..]Godver, als ik eerder op het idee was gekomen had ik jou er tussen gezet.
Ik zat precies bij die anusfoto, omdat ik me af vroeg of Tjacka er serieus tussen zat.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
en je zat net naar een lekkere staafmixer te kijken
Wellicht heb je haar ideeën gegeven en krijg je binnenkort een vinger in een willekeurig gat. Het is altijd nog beter dan moeten uitleggen dat je samen met andere mannen in een internettopic naar naakte mannen kijkt.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:43 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik zat precies bij die anusfoto, omdat ik me af vroeg of Tjacka er serieus tussen zat.
It's a hard knock life.
Mrstylo kreeg geen toegang.quote:
Ik ben bang dat Stylo geen toegang meer heeft tot Nederland.quote:
Ja dat was zo'n beetje wel waar de uitleg op neer kwam jaquote:Op woensdag 4 december 2013 19:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht heb je haar ideeën gegeven en krijg je binnenkort een vinger in een willekeurig gat. Het is altijd nog beter dan moeten uitleggen dat je samen met andere mannen in een internettopic naar naakte mannen kijkt.
Vaak is fok sowieso nogal lastig uit te leggenquote:Op woensdag 4 december 2013 19:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht heb je haar ideeën gegeven en krijg je binnenkort een vinger in een willekeurig gat. Het is altijd nog beter dan moeten uitleggen dat je samen met andere mannen in een internettopic naar naakte mannen kijkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |