Terug gaan, zeker als t een nieuw apparaat is. Je hebt gewoon garantie en dit soort dingen moeten gewoon goed werken, je betaald er genoeg voor.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:21 schreef Cara het volgende:
Ik heb een Zelda 3DS gekocht gisteren, maar de circle pad werkt uit het niets meer 100%.
Als ik naar links/onder loop gaat dat een stuk langzamer dan naar rechts.
Na de eerste keer kalibreren deed alles het weer prima, maar nog geen 5 minuten later gebeurde het weer en nu heeft het kalibreren geen effect meer. Hij blijft traag lopen.
Is dit een bekend probleem of mag ik morgen gelijk weer terug naar de winkel?
Fuck. Ik werk 5 dagen in de week dus dat wordt het weekend ben ik bang.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Terug gaan, zeker als t een nieuw apparaat is. Je hebt gewoon garantie en dit soort dingen moeten gewoon goed werken, je betaald er genoeg voor.
Ik denk niet dat dit echt onder de kinderziektes valt, apparaten worden in zulke grote oplages gemaakt, met techniek kan altijd wat fout gaan en ik denk dat je net ff pech hebt.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:32 schreef Cara het volgende:
[..]
Fuck. Ik werk 5 dagen in de week dus dat wordt het weekend ben ik bang.
Ik had gehoopt dat het misschien aan de instellingen lag.
Beetje jammer dat ze na zo'n tijd de kinderziektes er nog niet uit hebben.
Arme jij.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:35 schreef Noppie2000 het volgende:
Een Sintendo DS als surprise gekregen
Picsquote:Op woensdag 4 december 2013 22:35 schreef Noppie2000 het volgende:
Een Sintendo DS als surprise gekregen
Iedereen ziet het liefst goedkope games. Overigens zijn er ook goedkope 3DS-games. Gunman Clive kost een euro of twee geloof ik en schijnt erg goed te zijn.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:14 schreef koei het volgende:
Maar ik zou ook graag zien dat nieuwe 3DS games als download gewoon 90 cent kosten! Of eventueel 5 euro als het een premium-game is!
Weet de titel zo nie uit mijn hoofd maar volgens mij staat er een demo van in de 3ds eshop..quote:Op donderdag 5 december 2013 19:59 schreef Leatherneck het volgende:
Titel van deze game, iemand?
http://www3.picturepush.com/photo/a/13902246/img/13902246.jpg
Super Smash Bros?quote:Op donderdag 5 december 2013 19:59 schreef Leatherneck het volgende:
Nopequote:
Children of Mana voor de Nintendo DS.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:59 schreef Leatherneck het volgende:
Dankjequote:Op donderdag 5 december 2013 22:07 schreef BurungElang het volgende:
[..]
Children of Mana voor de Nintendo DS.
[ afbeelding ]
Yeah! Welke games?quote:
Heb er nog geenquote:
quote:
Bedankt!quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je kunt er nu nog een paar bij de Saturn scoren in de sale! Ook in de webshop
Yes! Dus als je 1 van die games koopt heb je mario gratisquote:Op vrijdag 6 december 2013 10:14 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik zag dit trouwens:
http://www.nintendo.nl/Ac(...)e-je-mee-831590.html
Gratis Super Mario 3D Land als je je nieuwe 3DS en game registreert.
Jaquote:Op vrijdag 6 december 2013 10:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Yes! Dus als je 1 van die games koopt heb je mario gratis
ik krijg zelda bij de 3ds (morgen krijg ik em) maar die staat geinstalleerd op de DS ik hoop dat het met die ook kanquote:Op vrijdag 6 december 2013 10:14 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik zag dit trouwens:
Gratis Super Mario 3D Land als je je nieuwe 3DS en game registreert.
Als je zo'n Zelda pakket DS hebt gekocht zit er in het doosje een registratiecode voor zowel je DS als het spel.quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:22 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ik krijg zelda bij de 3ds (morgen krijg ik em) maar die staat geinstalleerd op de DS ik hoop dat het met die ook kan
Dit jaar is echt jaar dat 3DS op volle kracht draait. Nintendo was in 2011 in paniek en zie wat het heeft opgeleverd. Voor WiiU zien we de eerste vruchten in 2014, die verdient nu de aandacht.quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:29 schreef boem-dikkie het volgende:
Al die leuke titels komen veel te snel na elkaar voor mijn geld en speel snelheid.
dankje!quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:28 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Als je zo'n Zelda pakket DS hebt gekocht zit er in het doosje een registratiecode voor zowel je DS als het spel.
Ah frick... Daar ging mijn spaargeldquote:Op vrijdag 6 december 2013 11:23 schreef Aether het volgende:
Nu bij Saturn.nl
• New Super Mario Bros. 2 ŕ ¤24,66
• Paper Mario Sticker Star ŕ ¤24,66
• Donkey Kong Country Returns ŕ ¤26,66
• Pokémon X ŕ ¤25,30
• Professor Layton Masker der Wonderen ŕ ¤28,63
Godsamme. Heb net van de week Paper Mario voor 30 gekocht! Saturn had hem toen niet op de site staan.quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:23 schreef Aether het volgende:
Nu bij Saturn.nl
• Pokémon X ŕ ¤25,30
Thanks, dat zijn wel leuke prijzen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:23 schreef Aether het volgende:
Nu bij Saturn.nl
• Pokémon X ŕ ¤25,30
Toch maar pokemon aanschaffen dan..quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:23 schreef Aether het volgende:
Nu bij Saturn.nl
• Pokémon X ŕ ¤25,30
Twijfel over hetzelfde als jij wat betreft Pokémon. Wel een interessante titel, maar de laatste die ik echt serieus heb gespeeld was Pokémon Redquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:01 schreef koei het volgende:
Hmm... Pokémon of donkey Kong... Heb alleen Pokémon blue gespeeld, Pokémon zilver en emerald gekocht maar amper gespeeld omdat het allemaal hetzelfde was. En Donkey Kong is wel leuk, maar ook een beetje moeilijk
Als je alle extra's wilt vinden per level ben je wel wat langer bezig.quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:19 schreef BurungElang het volgende:
Donkey Kong lijkt me op zich een toffe game alleen die heb je al binnen no time uitgespeeld volgens mij.
I know.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:43 schreef Aether het volgende:
[..]
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?p=92495611
Op budgetgaming bij de reacties las ik dat je die erbij krijgt bij nedgame.. geen idee of het waar is, maar klinkt aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:04 schreef Aether het volgende:
Ik ben eigenlijk alleen in het artboek geďnteresseerd
In meen dat dat een kleinere uitgave is.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:10 schreef BurungElang het volgende:
[..]
Op budgetgaming bij de reacties las ik dat je die erbij krijgt bij nedgame.. geen idee of het waar is, maar klinkt aantrekkelijk.
Ik ben geďnteresseerd in de muziekquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:04 schreef Aether het volgende:
Ik ben eigenlijk alleen in het artboek geďnteresseerd
Ze zijn niet eens meer te vinden op de site.quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:23 schreef Aether het volgende:
Nu bij Saturn.nl
• Pokémon X ŕ ¤25,30
quote:Op zondag 8 december 2013 00:30 schreef Aether het volgende:
Bravely Default censuur Japanse versie vs. Europese![]()
[ afbeelding ]
Zie stap 2:quote:Op maandag 9 december 2013 08:16 schreef Frag_adder het volgende:
Voor het krijgen van die gratis supermario 3d land code:
Ik heb mijn nintendo account aangemaakt op mijn 3ds en nu ook de zelda die erbij zat geactiveerd. Wanneer en hoe krijg ik dan die code voor mario?
ah dankje!quote:Op maandag 9 december 2013 08:23 schreef Aether het volgende:
[..]
Zie stap 2:
quote:Op maandag 9 december 2013 08:23 schreef Aether het volgende:
[..]
Zie stap 2:
ik zie de code dus nog steeds niet hequote:
de download code is neem ik aan alleen de code om de game binnen te hengelen, heeft die game geen eigen pincode?quote:Op maandag 9 december 2013 10:30 schreef Frag_adder het volgende:
Hmz ik krijg het idee dat ik pech heb, de 3ds heb ik nu al ingevuld en als ik die nog eens doe zegt hij dat deze al geregistreerd is. Bij de zelda code krijg ik echter een andere foutmelding. Is een productregistratiecode (waar PIN# voor staat) niet hetzelde als de download code (waar CODE# voor staat) ?
geen idee ik zal vanavond nog eens kijken, volgens mij was dit de enige die erop zat.quote:Op maandag 9 december 2013 10:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
de download code is neem ik aan alleen de code om de game binnen te hengelen, heeft die game geen eigen pincode?
Ik zou van werkdagen uitgaan. Vorig jaar was er iets dat je zelf de banner moest wisselen voordat je de code kon downloaden.quote:Op maandag 9 december 2013 10:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[..]
ik zie de code dus nog steeds niet heik dacht eerst missschien ben ik te vroeg want er staat 24 uur maar t is nu 2 dagen
volgens mij ben ik gewoon scheef aan t kijken/nubcake
ohja werkdagen, das wel slim! ik kijk morgen nog wel een keerquote:Op maandag 9 december 2013 10:56 schreef Aether het volgende:
[..]
Ik zou van werkdagen uitgaan. Vorig jaar was er iets dat je zelf de banner moest wisselen voordat je de code kon downloaden.
Buh actie alweer voorbij ja.quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:23 schreef Aether het volgende:
Nu bij Saturn.nl
• Pokémon X ŕ ¤25,30
Nog meer censuur in Europaquote:
In Europa? Bij Fire Emblem was het nog andersom dacht ik.quote:
GAM / [Nintendo 3DS/2DS #40] Dapper verzuimenquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:08 schreef Seikcid het volgende:
[..]
In Europa? Bij Fire Emblem was het nog andersom dacht ik.
quote:After years of limiting 3DS owners to just five system transfers, Nintendo has finally removed the restriction. That means you can transfer your 3DS system data as many times as you like [...]
http://www.nintendolife.c(...)ystem_transfer_limit
Moet je niet je firmware updaten?quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:20 schreef Vlaggenroof het volgende:
de eshop is dood hier, iemand anders het probleem?
Al gedaan, id gekoppeld en al, maar de eshop in komen lukt gewoon niet nu ....quote:
Geeft de eShop een foutmelding of krijg je helemaal geen verbinding.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:34 schreef Vlaggenroof het volgende:
ik kom nog steeds niet in de eshop.
Voor welke spellen geldt dat nou eigenlijk? Want ik heb nu Zelda, Layton en Pokemon X en mijn 2DS die ik nog moet registreren... Krijg ik die dan ook?quote:Op woensdag 11 december 2013 00:00 schreef LittleBrownie het volgende:
Bohh, Pokémon X en Mario binnen. Nu nog registreren voor 3D land.
Beide. Dat accountlinken zal wel niet goed gegaan zijn in hun systeem.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:55 schreef Aether het volgende:
[..]
Geeft de eShop een foutmelding of krijg je helemaal geen verbinding.
Ik nu ook niet meer. Miiverse werkt wel.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:34 schreef Vlaggenroof het volgende:
ik kom nog steeds niet in de eshop.
Yupquote:Op woensdag 11 december 2013 09:58 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Voor welke spellen geldt dat nou eigenlijk? Want ik heb nu Zelda, Layton en Pokemon X en mijn 2DS die ik nog moet registreren... Krijg ik die dan ook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Ohquote:Op woensdag 11 december 2013 12:51 schreef Lijnloos het volgende:
Ja zag het net met registreren... alleen de 2DS hoort niet bij de actie
Ik gebruik de officiële PSVita sleevequote:Op woensdag 11 december 2013 22:09 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb dus nu de 3DS XL maar weet iemand ergens toffe hoesjes te koop? Ik zie echt alleen maar oerlelijke
Wat voor zoek je?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:09 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb dus nu de 3DS XL maar weet iemand ergens toffe hoesjes te koop? Ik zie echt alleen maar oerlelijke
Erhm ja niet zo'n saai zwart ding dusquote:Op woensdag 11 december 2013 22:32 schreef Aether het volgende:
[..]
Wat voor zoek je?
Dit is de officiële van Nintendo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.etsy.com/nl/li(...)et=nintendo+3ds+casequote:Op woensdag 11 december 2013 22:09 schreef Sharana_LV het volgende:
Ja ik zat al Etsy af te speuren, heb ze allemaal bekeken maar deze blijft toch het leukstequote:
Ja hij is wel heel tof!quote:Op woensdag 11 december 2013 22:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja ik zat al Etsy af te speuren, heb ze allemaal bekeken maar deze blijft toch het leukste
sowieso linken ik hou niet zo van zwart
![]()
dat is niet racistisch bedoeld
http://www.play-asia.com/paOS-14-71-18g-77-f1-49-en.htmlquote:Op woensdag 11 december 2013 22:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Erhm ja niet zo'n saai zwart ding dus
echt super balen, voor mijn normale 3ds had ik echt een tof hoesjekreeg ook zo vaak de vraag van mensen waar ik die vandaan heb. Daar zit nu mijn dsi weer in.
de leukste voor mijn XL is tot nu toe deze:
http://www.etsy.com/listi(...)ga_facet=3ds+xl+case
Die zag ik ook bij bartsmit dacht ikquote:
Dat hele sterren vervallen blijft sowieso een beetje vreemd. Zo kan je nooit lekker sparen of je moet 40nintendo games per jaar kopenquote:Op donderdag 12 december 2013 11:00 schreef Sharana_LV het volgende:
Erm, ik krijg een mail van nintendo dati k 3100 sterren heb en er 0 vervallen eind dec, als ik online inlog staat er dat ik 4750 sterren heb er 300 vervallen eind dec
Nee, je moet ze gewoon niet invoeren, pas als ze wat leuks hebben. Ik heb ook laatst een GBA spel nog geregistreerd om even wat punten op te maken, en heb nog zo'n 4000 aan punten klaarliggen.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:02 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Dat hele sterren vervallen blijft sowieso een beetje vreemd. Zo kan je nooit lekker sparen of je moet 40nintendo games per jaar kopen
Yeah, er zijn weinig leuke dingen atm dus ik spaar liever door totdat er wel iets tofs isquote:Op donderdag 12 december 2013 11:02 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Dat hele sterren vervallen blijft sowieso een beetje vreemd. Zo kan je nooit lekker sparen of je moet 40nintendo games per jaar kopen
Dat kan ook inderdaad. Niet eens bij nagedachtquote:Op donderdag 12 december 2013 11:13 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, je moet ze gewoon niet invoeren, pas als ze wat leuks hebben. Ik heb ook laatst een GBA spel nog geregistreerd om even wat punten op te maken, en heb nog zo'n 4000 aan punten klaarliggen.
Het systeem is alleen dom van Nintendo, want hierdoor weten ze nog steeds niet welke spellen men koopt, en dat is voor heb toch het doel, marktinformatie verzamelen.
Kun je GBA spellen nog registrereren? Want DS games kunnen niet meer omdat het al te oud isquote:Op donderdag 12 december 2013 11:13 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, je moet ze gewoon niet invoeren, pas als ze wat leuks hebben. Ik heb ook laatst een GBA spel nog geregistreerd om even wat punten op te maken, en heb nog zo'n 4000 aan punten klaarliggen.
Het systeem is alleen dom van Nintendo, want hierdoor weten ze nog steeds niet welke spellen men koopt, en dat is voor heb toch het doel, marktinformatie verzamelen.
Jij denkt dat Nintendo buiten dit systeem geen zicht heeft op welke games gekocht worden?quote:Op donderdag 12 december 2013 11:13 schreef koei het volgende:
[..]
Codes vervallen na een × aantal maanden/jaren helaas. Er was indertijd ook een limiet aan het aantal codes dat je per dag kon invoeren.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:13 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, heb ik een maand of drie geleden nog gedaan. Net als een GameCube-game. Geen idee dus hoe ze dat vervallen hebben geregeld, maar dat geldt iig niet voor die generatie spellen. DS games heb ik niet geprobeerdquote:Op donderdag 12 december 2013 11:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Kun je GBA spellen nog registrereren? Want DS games kunnen niet meer omdat het al te oud is
Tuurlijk kunnen ze precies zien hoevaak Mario over de toonbank is gegaan, maar niet welke combinatie aan games er gekocht worden. Dat mensen die Mario kopen ook bijna altijd Mario & Luigi kopen en bijna nooit Fire Emblem. Dat soort dingen. En daar kan je dan weer je marketing op aan laten sluiten, en ook de release-spreiding.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:48 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Jij denkt dat Nintendo buiten dit systeem geen zicht heeft op welke games gekocht worden?
Als je je 3DS aansluit op internet idd én daar toestemming voor hebt gegeven. Ze mogen niet zomaar dingen van je 3DS afplukken zonder toestemming ivm privacy. Mijn 3DS heeft sowieso al ruim een jaar niet meer aan internet gehangen. Niet vanwege dit, maar puur omdat ik geen reden heb gehad om 'm er wel aan te hangen. En ik denk dat het meerendeel van de 3DSen voor kinderen uberhaupt nooit aan internet gekoppeld worden.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:48 schreef videonatic het volgende:
Nintendo ziet meer met de 3DS dan je denkt hoor, gaan een hoop gegevens naar hun servers over wat je speelt, waar je speelt, wanneer, pauzes die je neemt etc. Misschien zelfs af en toe een foto om te zien wie er speelt
Kan je het beste even op budgetgaming.nl kijken. Daar hebben ze een overzicht van veel winkels met de prijzen daar.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:56 schreef Aurelius het volgende:
Wat is de beste/goedkoopste plek om een zwarte 3DS XL te scoren?
Oke nicequote:Op donderdag 12 december 2013 12:45 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, heb ik een maand of drie geleden nog gedaan. Net als een GameCube-game. Geen idee dus hoe ze dat vervallen hebben geregeld, maar dat geldt iig niet voor die generatie spellen. DS games heb ik niet geprobeerd
Gebeurt wel vaker. Is denk ik ook eerder een waarschuwing mocht je hem niet meteen krijgen dat je niet meteen denkt dat er wat fout is gegaanquote:Op donderdag 12 december 2013 14:16 schreef FredVleespet het volgende:
Net ook een 3DS XL gehaald met Pokemon. Kreeg overigens gelijk met registreren Mario 3D Land code. Terwijl er aangegeven staat dat je na 24uur moet terugkomen voor een banner ofzo ??
De 3DS heeft een regioslot, dus ik hoop dat je niet de Amerikaanse versie bij Amazon.com hebt besteld.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:44 schreef Aurelius het volgende:
Ik heb heb hem via Amazon.de besteld. Samen met de oplader de goedkoopste keuze. En Fire Emblem via Amazon.com.
OK, maar waarom FE ook niet bij .de?quote:
Was iets duurder, en ik vertrouw die Duitsers niet met games. Er zit altijd een vage censuur op.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:17 schreef Aether het volgende:
OK, maar waarom FE ook niet bij .de?
Zijn niet alle Europese versies op de verpakking na gelijk?
4GB, moet wel passen denk ik.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:16 schreef Aurelius het volgende:
Hoe groot is de geheugenkaart die erbij zit? Naast Phoenix Wright en (actie) Super Mario Land 3D wil ik ook Sakura Samurai downloaden. Past dat?
Amerikaanse grootte spellen: 801 / 2321 / 457 = 3579 blocks = 450 MB.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:16 schreef Aurelius het volgende:
Hoe groot is de geheugenkaart die erbij zit? Naast Phoenix Wright en (actie) Super Mario Land 3D wil ik ook Sakura Samurai downloaden. Past dat?
Ja, misschien zelfs iets te goedkoop.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:32 schreef Dagger87 het volgende:
Ik zie een nintendo 2ds met 4gb card voor 99 te koop. Is dat de prijs waard ?
Denk het, het is een weekend deal van BCCquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:42 schreef Aether het volgende:
[..]
Ja, misschien zelfs iets te goedkoop.
Is dat een eersthands systeem?
Nice! Het is dat ik al een ds lite, dsi en 3ds heb....quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:48 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Denk het, het is een weekend deal van BCC
Wat zijn dan de must haves voor de 2ds? dan bedoel ik 3ds games. Want ik wil eigenlijk ook een psvita ivm psplus (heb ook een ps3 en ps4 namelijk)quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Potver, voor 99 het beste game platform van dit moment!
Het is een beetje wat je leuk vind. Qua games vind ik Vita wat ondermaats, niet verkeerd, maar 2/3DS biedt mij meer.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:39 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Wat zijn dan de must haves voor de 2ds? dan bedoel ik 3ds games. Want ik wil eigenlijk ook een psvita ivm psplus (heb ook een ps3 en ps4 namelijk)
Neeeee Roy, wat doe je nou zeggenquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
(eigenlijk allemaal op Mario & Luigi na)
twitter:NintendoNL twitterde op dinsdag 17-12-2013 om 15:02:44Kijk op 18-12 om 15:00 naar een #NintendoDirectEU over titels voor #WiiU en Nintendo #3DS die t/m lente 2014 uitkomen http://t.co/Q6jgINQBEg reageer retweet
quote:Op woensdag 18 december 2013 15:07 schreef Noppie2000 het volgende:
Yoshi;s New Island met de oorspronkelijke Creative Director van de SNES versie
quote:Op woensdag 18 december 2013 15:07 schreef Noppie2000 het volgende:
Yoshi;s New Island met de oorspronkelijke Creative Director van de SNES versie
quote:Op donderdag 19 december 2013 14:30 schreef Reintji het volgende:
Ok, nice. Krijg net een mailtje van Nintendo dat wanneer je tussen 10-12-2013 en 31-01-2014 een Nintendo ID koppelt of aanmaakt op je 2/3DS je een downloadcode voor Super Mario Bros Deluze krijgt.
http://www.nintendo.nl/Ni(...)-gratis--843960.html
Dat is nostalgie wat spreekt.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:42 schreef BurungElang het volgende:
[..]
![]()
Maar beter, lekker oldskool Mario zoals Mario hoort te zijn. New Super Mario Bros wel leuk spelletje.. maar komt qua gameplay láng niet in de buurt van de oude parels.
Wat achtervolg je mequote:
Neenee. Die NSMB serie is veeeul ste makkelijkquote:Op donderdag 19 december 2013 16:08 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Dat is nostalgie wat spreekt.
En jij vindt de NES/SNES Mario's moeilijk?quote:Op donderdag 19 december 2013 21:27 schreef BurungElang het volgende:
[..]
Neenee. Die NSMB serie is veeeul ste makkelijk
Moeilijk? Mwa, ik vind niet zo snel iets moeilijkquote:Op vrijdag 20 december 2013 10:07 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
En jij vindt de NES/SNES Mario's moeilijk?
Vind ik wel meevallen eigenlijk, vooral de WiiU versie blaast er dik overheen. Maar dat is mijn mening uiteraardquote:Op vrijdag 20 december 2013 10:28 schreef BurungElang het volgende:
[..]
Moeilijk? Mwa, ik vind niet zo snel iets moeilijk
Maar qua leveldesign zijn ze wel veeeel uitdagender (en daarom ook leuker) dan die NSMB reeks.
uberhaupt het alsmaar opnieuw moeten beginnen maakte het het aller moeilijkstquote:Op vrijdag 20 december 2013 10:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
De oude games zijn vele malen moeilijker door het gebrek aan savegames en weinig levens.
Maar bij de virtual console-versies kun je op elk willekeurig moment saven (op de 3ds iig), dus dat maakt die spellen nu alleen maar veel makkelijker.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
De oude games zijn vele malen moeilijker door het gebrek aan savegames en weinig levens.
Ik zeg ook nergens co-op... Je kon SMB3 ook met twee spelers spelen, alleen dan meer om en om. En het 'bonuslevel' ook met twee tegelijk. Juist co-op maakt de spellen veel moeilijker.quote:
Probeer jij maar eens New Mario met mijn vriend uit te spelen... Ik denk dat we eerder het einde van onze relatie bereiken, dan het einde van het spelquote:Op vrijdag 20 december 2013 14:12 schreef Pheno het volgende:
Sowieso: Mario moeilijk noemen. Battle Toads uitspelen, kom daarna maar terug. Ik vraag me af of dat me ooit nog lukt btw
quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:29 schreef koei het volgende:
[..]
Probeer jij maar eens New Mario met mijn vriend uit te spelen... Ik denk dat we eerder het einde van onze relatie bereiken, dan het einde van het spel
Zo gaat het bij ons ook regelmatig, zeker met Rayman.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:29 schreef koei het volgende:
[..]
Probeer jij maar eens New Mario met mijn vriend uit te spelen... Ik denk dat we eerder het einde van onze relatie bereiken, dan het einde van het spel
Rayman is echt übersimpelquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:36 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Zo gaat het bij ons ook regelmatig, zeker met Rayman.Maar die is dan ook wel een stuk lastiger.
Voor 100%? In ieder level? Ik ben toch wel erg zeker dat moderne Mario games eenvoudiger zijn.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:00 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Rayman is echt übersimpelBehalve een paar van die invasion levels dan
Mwah, ik ben vaker dood gegaan in Mario 3D World dan Rayman Legends. Qua platformen vind ik het een stuk simpeler in ieder geval (En ja, 100% in ieder level. Zo moeilijk zijn die beesies niet verstoptquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:02 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Voor 100%? In ieder level? Ik ben toch wel erg zeker dat moderne Mario games eenvoudiger zijn.En oudere Rayman's zijn dan weer veel moeilijker dan de moderne.
Het zijn niet alleen die beesten natuurlijk, time-attack per level en (ik dacht) 350 scoren per level. Maar blijft een topspel.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:05 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Mwah, ik ben vaker dood gegaan in Mario 3D World dan Rayman Legends. Qua platformen vind ik het een stuk simpeler in ieder geval (En ja, 100% in ieder level. Zo moeilijk zijn die beesies niet verstopt). Ook NSMBU eigenlijk. Maar ja, dat zal per persoon verschillen
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:10 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Het zijn niet alleen die beesten natuurlijk, time-attack per level en (ik dacht) 350 scoren per level. Maar blijft een topspel.
Ik kan me nog herinneren dat jij alle 20+ levens in DKC Returns op Wii er in een half uurtje doorheen jaagde. Denk niet dat het aan je vriend ligt...quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:29 schreef koei het volgende:
[..]
Woensdag nog wel. De rest van de week nog niet in de buurt geweestquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:40 schreef Reintji het volgende:
Nog meer mensen die geen streetpass hits meer krijgen via de relay stations?
Tuurlijk, wat moet je anders met die levens? Maar m'n vriend was eerder en vaker game over dan ik was! Al scheelde het niet veel...quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat jij alle 20+ levens in DKC Returns op Wii er in een half uurtje doorheen jaagde. Denk niet dat het aan je vriend ligt...
Nopequote:
Je kan altijd je eigen relay maken. Niet zo moeilijk. Tutorials genoeg op het interweb. Heb het zelf ook gehad. Voordelen: Je krijgt hits over de hele wereld. Nadelen: Je krijgt er iets van 6 tot 10 per 15min. Je krijgt pas nieuwe zodra je de Streetpass games gedaan hebt in het Miipark. Dus je kunt ze niet oppotten omdat er een interne cooldown is.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:40 schreef Reintji het volgende:
Nog meer mensen die geen streetpass hits meer krijgen via de relay stations?
Misschien zijn die dingen uitgezet om een update te doen of zo? Ik kan het je vanavond laten weten, dan is mijn vrouw ook weer thuis (met tas als het meezit)quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:09 schreef Reintji het volgende:
Ja die tutorials heb ik ook gevonden, maar dat gaat mij iets te ver. Vond het wel leuk om op de weg naar werk of wat dan ook een streetpass te pakken van iemand die eerder die dag langs dat relay point was gekomen. Sinds de update dat je zes willekeurige krijgt heb ik er nog een week of twee lol van gehad, maar nu niets meer. Heb er vier geprobeerd in de stad, allemaal KPN hotspots trouwens en geen streetpass meer. Ligt niet aan mijn 3DS, gisteren in Bremen had ik tien losse.
Werkt gewoon nog in Arnhem in ieder geval.quote:
Groningen is stuk!quote:Op woensdag 25 december 2013 09:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Werkt gewoon nog in Arnhem in ieder geval.
Kan Zelda en Mario dus niet downloadenquote:Nintendo eShop
Due to a high amount of online traffic, network services may be intermittently unavailable. We apologize for the inconvenience, and thank you for your patience.
Start Date and Time of Outage:
Wednesday, December 25, 2013 2:08 AM Pacific Time
Ongoing
Je kunt beter voor Nederland kijken:quote:Op woensdag 25 december 2013 19:20 schreef BurungElang het volgende:
Kan niet met de E-Shop connecten.
Zal wel door kerst komen.. overbelasting.
http://www.nintendo.com/consumer/network/en_na/network_status.jsp
[..]
Kan Zelda en Mario dus niet downloaden.. beetje geklooid met Mii, AR cards etc.
Hmmm... volgens mij is het een algemene service. Die NL site heeft het over 11:08 die Amerikaanse over 2:08 AM. Thanks anyway, wist niet dat die in NL was. Nu maar wachten tot hij weer up is en ik kan de game kan downloaden.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:11 schreef Aether het volgende:
[..]
Je kunt beter voor Nederland kijken:
http://www.nintendo.co.jp/netinfo/nl_NL/index.html
ja hoorquote:Op woensdag 25 december 2013 20:58 schreef KingLysandus het volgende:
Nog iemand interesse in Paper Mario?
Normaal na 16 uur.quote:
Het is echt een verschrikking om nu iets te willen downloaden. Die shop ligt helemaal op zijn gat, geen doorkomen aan.quote:
Sowieso een beetje vreemd om populaire games en applicaties zoals SMB en Pokemon Bank te releasen als heel veel mensen zo'n ding net voor kerst hebben gehad. Beter hadden ze dat een paar dagen eerder gedaan.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:48 schreef JK het volgende:
Er is toch ook een storing met die Nintendo ID's etc.? Dus die hele shop ligt nog wel even op z'n gat. Mooi zo rond de Kerst voor iedereen die net zo'n ding heeft gehad.
Als je over Arnhem treint dan kom je me gegarandeerd wel een keer tegenquote:Op vrijdag 27 december 2013 10:05 schreef _Flea_ het volgende:
Zo maar eens uitproberen in Nijmegen dan!
Ik denk niet dat veel mensen het uit hebben gezet, maar vooral zijn vergeten aan te zetten. Ik kwam er ook pas na het verslaan van de eindbaas achter dat je dat in-game moet doen in Kakarikoquote:Op vrijdag 27 december 2013 10:00 schreef Pheno het volgende:
En eenmaal aangezet per game krijg je de hits voor die games ook automatisch (wel zo fijn, altijd moeten opstarten word je ook niet vrolijk van).
Veel mensen hebben Zelda uitgezet, wel jammer. Je ziet ze in je plaza staan met zelda, maar ik mag ze niet bevechten ingame.
Een RPG: praat met iedereenquote:Op vrijdag 27 december 2013 10:16 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat veel mensen het uit hebben gezet, maar vooral zijn vergeten aan te zetten. Ik kwam er ook pas na het verslaan van de eindbaas achter dat je dat in-game moet doen in Kakariko
I knowquote:Op vrijdag 27 december 2013 10:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een RPG: praat met iedereen
Een Zelda: praat met iedereen
Je moet wel de wifi aanzetten. Streetpass werkt met adhoc-wifi, dus alleen het schuifje aan de zijkant eens gebruiken en het zou moeten werken.quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:40 schreef _Flea_ het volgende:
Hmmm krijg steeds communicatiefout als ik de applicatie opstart.
Stond aan. Eigenlijk altijd. Uiteindelijk is het gelukt. 9 mensen ontmoet op het station van Nijmegen. Volgens mij hoef ik niet de applicatie zelf te openen om mensen te ontvangen toch?quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je moet wel de wifi aanzetten. Streetpass werkt met adhoc-wifi, dus alleen het schuifje aan de zijkant eens gebruiken en het zou moeten werken.
De applicatie heeft een queue van 10 mensen. Daarna moet je ze binnenlaten, anders krijg je geen streetpass hits meer.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:59 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Stond aan. Eigenlijk altijd. Uiteindelijk is het gelukt. 9 mensen ontmoet op het station van Nijmegen. Volgens mij hoef ik niet de applicatie zelf te openen om mensen te ontvangen toch?
Als je echt indrukwekkend 3D wil: Legend of Zelda OOT of Super Mario 3D Land. Beste voorbeelden in mijn ogen en games die het echt indrukwekkend gebruikenquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:14 schreef BurungElang het volgende:
Mijn eerste ervaringen met mijn eigen 3DS XL zijn toch wel 'wow'.
Even rondgesnuffeld in de eShop die tijdens kerst niet bereikbaar was. Ondanks dat ik altijd erg kritisch ben geweest op Nintendo's beleid wat betreft online service (en nog steeds kritisch ben) ziet de eShop er erg strak uit. Het is een verademing vergeleken met de Wii shop. Makkelijk erdoorheen, makkelijk tegoed aanvullen, demo's downloaden.. erg netjes. Ook Zelda had ik binnen no-time binnen.
Meteen even 2 game demo's gedownload en tegoed aangevuld. Eerst heb ik Rayman demo gespeeld en toen Monster Hunter. Ben echt heel erg onder de indruk grafisch én 3D. Altijd een voorstander geweest van 3D films/games terwijl veel mensen er niets mee hebben. De diepte vind ik toch wel indrukwekkend in deze twee demo's. Voor mijn gevoel voegt diepte echt iets toe aan de ervaring. De kijkhoek had uiteraard groter gemogen want je moet het apparaatje wel vrijwel stil houden.. maar als je in de goede kijkhoek zit (die ik overigens makkelijk te vinden vind).. erg mooi!
Met OoT heb ik een beetje wat Klonk in het Wii U topic met ducktales heeft. Mega goede herinneringen aan (mijn favoriete game aller tijden), maar het is in principe wel een game van 15 jaar geleden. Ben niet bang dat hij tegenvalt (ken de kwaliteit), maar soms moet je zulke herinneringen koesteren.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:23 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Als je echt indrukwekkend 3D wil: Legend of Zelda OOT of Super Mario 3D Land. Beste voorbeelden in mijn ogen en games die het echt indrukwekkend gebruiken
OOT 3D is echt 100% beter ten opzichte van het origineel. Het heeft (voor mij) een veel betere feel en het werkt zo. veel. soepeler. Maar het blijft je eigen keuze uiteraard, ik heb er in ieder geval zeker geen spijt van en heeft mijn gevoelens van vroeger alleen maar verdieptquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:36 schreef BurungElang het volgende:
[..]
Met OoT heb ik een beetje wat Klonk in het Wii U topic met ducktales heeft. Mega goede herinneringen aan (mijn favoriete game aller tijden), maar het is in principe wel een game van 15 jaar geleden. Ben niet bang dat hij tegenvalt (ken de kwaliteit), maar soms moet je zulke herinneringen koesteren.
Super Mario Land 3D ga ik zeker regelen met die welkomstactie.
gamemania heeft volgens mij geen hotspotquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:53 schreef _Flea_ het volgende:
Was net bij de Gamemania maar daar heb ik geen nieuwe mensen opgepikt. Dacht dat je dat bij elke hotspot kon oppikken.
Hier in Venlo heeft Game Mania een Nintendo Zone Hotspot.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
gamemania heeft volgens mij geen hotspot
Wel een Nintendo Zone Hotspot, als puur reclameding, maar bij mij heeft er Streetpass-relay nooit gewerkt. Bij geen enkele GameMania.quote:Op maandag 30 december 2013 21:37 schreef MhZero het volgende:
[..]
Hier in Venlo heeft Game Mania een Nintendo Zone Hotspot.
De laatste 6 worden onthouden. Omdat dat nu al een tijdje zo is ben je eigenlijk altijd wel gegarandeerd om 6 man tegen te komen, of je moet te kort achter elkaar met de trein gaan, dan heb je er minder (of geen als er ondertussen geen nieuwe streetpasses langs waren gekomen). Volgens mij mag je weer dezelfde streetpass-mii pakken na 8 uur.quote:Op maandag 30 december 2013 22:11 schreef _Flea_ het volgende:
Maar moet je dan mazzel hebben dat er net iemand geweest is met een 3ds of wordt iedereen onthouden?
Als je onder de indruk was van Rayman op de 3DS heb je eigenlijk een bril nodig.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:14 schreef BurungElang het volgende:
Mijn eerste ervaringen met mijn eigen 3DS XL zijn toch wel 'wow'.
Even rondgesnuffeld in de eShop die tijdens kerst niet bereikbaar was. Ondanks dat ik altijd erg kritisch ben geweest op Nintendo's beleid wat betreft online service (en nog steeds kritisch ben) ziet de eShop er erg strak uit. Het is een verademing vergeleken met de Wii shop. Makkelijk erdoorheen, makkelijk tegoed aanvullen, demo's downloaden.. erg netjes. Ook Zelda had ik binnen no-time binnen.
Meteen even 2 game demo's gedownload en tegoed aangevuld. Eerst heb ik Rayman demo gespeeld en toen Monster Hunter. Ben echt heel erg onder de indruk grafisch én 3D. Altijd een voorstander geweest van 3D films/games terwijl veel mensen er niets mee hebben. De diepte vind ik toch wel indrukwekkend in deze twee demo's. Voor mijn gevoel voegt diepte echt iets toe aan de ervaring. De kijkhoek had uiteraard groter gemogen want je moet het apparaatje wel vrijwel stil houden.. maar als je in de goede kijkhoek zit (die ik overigens makkelijk te vinden vind).. erg mooi!
Een bril nodig of bedoel je dat ik snel onder de indruk benquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:47 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Als je onder de indruk was van Rayman op de 3DS heb je eigenlijk een bril nodig.Maar dan zal je helemaal weg worden geblazen door Zelda OoT of RE: Revelations.
Snel onder de indruk, het 3D effect bij Rayman is lang niet zo goed en mooi als bij andere spellen + de graphics zijn relatief erg belabberd. Door de demo heb ik wel besloten om 'm te kopen maar dan op ieder ander systeem dan de 3DS zelf.quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:05 schreef BurungElang het volgende:
[..]
Een bril nodig of bedoel je dat ik snel onder de indruk ben
Misschien heeft het meegespeeld dat ik eigenlijk altijd alleen maar negatieve dingen heb gehoord over het 3D... en daarom zo verrast ben door hoe sterk het effect is, zelfs in 2D platform game als Rayman ziet het er totaal anders uit dan de "2D" Rayman.
Het 3D-effect geeft in spellen als Mario 3D Land, Zelda en Mario Kart een goed effect.quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:05 schreef BurungElang het volgende:
[..]
Een bril nodig of bedoel je dat ik snel onder de indruk ben
Misschien heeft het meegespeeld dat ik eigenlijk altijd alleen maar negatieve dingen heb gehoord over het 3D... en daarom zo verrast ben door hoe sterk het effect is, zelfs in 2D platform game als Rayman ziet het er totaal anders uit dan de "2D" Rayman.
Mooiste 3D-effect vind ik tot nu toe bij Luigi's Mansion 2 en Castlevania.quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:10 schreef Aether het volgende:
[..]
Het 3D-effect geeft in spellen als Mario 3D Land, Zelda en Mario Kart een goed effect.
heeft er niks mee te maken. Ligt aan jezelf, heet ook wel moeheid van je ogen. tenminste ik heb dat als ik al een tijdje aan het spelen ben.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:12 schreef BurungElang het volgende:
Ben op het moment bezig met Phoenx Wright, Dual Destinies.
Erg leuke game! Iets van 25 euro in eShop.
Wel vind ik het zonde dat er in 3D soms "ghosting" is (bijv. als de judge aan het woord is zie je zijn hoofd zowat driedubbel.. zowel kantelen/afstand veranderen als aanpassen van de slider heeft geen zin). Misschien is dat alleen op de XL? Of het is gewoonweg niet goed geprogrammeerd.. anyway ik speel het maar zonder slider, wat wel een beetje jammer is aangezien het er in 3D erg tof uitziet. Mag de pret verder niet drukken overigens, tof spel (maar je moet er wel van houden)
Volgens mij dat laatste.quote:Op zondag 5 januari 2014 11:19 schreef BigSmurf het volgende:
Ik heb een tweedehands 3DS gekocht waar nog een eshop account op staat met ambassador games (10 NES en 10 GBA games). Kan ik deze games downloaden en vervolgens m'n eigen eshop account aanmaken en gaan gebruiken? Of moet deze account erop blijven staan als ik deze games wil blijven gebruiken?
Hmm, dan laat ik hem voorlopig nog even zoals ie is. Mocht ik ooit wat in de eshop willen kopen kan dat altijd nog.quote:
Durf met zekerheid te zeggen dat het niet aan de moeheid van de ogen ligt... Zal wel met programmeren dan wel de 3DS zelf te maken hebben (zo weet ik dat er twee 3D modes zijn in Mario Land omdat ééntje "dieper" is maar wel meer ghosting geeft). Het is namelijk niet heftig (je ziet niet echt drie dubbel, maar meer een soort "ghosting"). Maargoed.. 2D is het ook nog erg mooiquote:Op zondag 5 januari 2014 16:17 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
heeft er niks mee te maken. Ligt aan jezelf, heet ook wel moeheid van je ogen. tenminste ik heb dat als ik al een tijdje aan het spelen ben.
Ik vind dit wel meevallen. Ik vond het 3D effect bij Rayman erg tof, maar het was ook mijn day one game dus toen waren er nog niet heel veel andere games om mee te vergelijken.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:47 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Als je onder de indruk was van Rayman op de 3DS heb je eigenlijk een bril nodig.Maar dan zal je helemaal weg worden geblazen door Zelda OoT of RE: Revelations.
Speel 'm maar eens op een andere console, zelfs de Vita. De port voor de 3DS is veruit de slechtste, helaas.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik vind dit wel meevallen. Ik vond het 3D effect bij Rayman erg tof, maar het was ook mijn day one game dus toen waren er nog niet heel veel andere games om mee te vergelijken.
Ik vind de 3d erg tof bij PW-DD. Ik moet zeggen, phoenix speel ik doorgaans door de console met 1 hand vast te houden en in de andere het pennetje, dan wordt een 3ds XL na een tijdje toch wel zwaar en krijg ik die ghosting omdat ik ga rusten, en dus de hoek verander.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:12 schreef BurungElang het volgende:
Wel vind ik het zonde dat er in 3D soms "ghosting" is (bijv. als de judge aan het woord is zie je zijn hoofd zowat driedubbel.. zowel kantelen/afstand veranderen als aanpassen van de slider heeft geen zin). Misschien is dat alleen op de XL? Of het is gewoonweg niet goed geprogrammeerd.. anyway ik speel het maar zonder slider, wat wel een beetje jammer is aangezien het er in 3D erg tof uitziet. Mag de pret verder niet drukken overigens, tof spel (maar je moet er wel van houden)
Ben nu bij de 2e episode.. 3D is inderdaad erg gaaf in deze game, de mooie plaatjes komen echt tot hun recht en creëren een prachtige sfeer. Heb de ghosting alleen bij de judge gezien... Heb het idee dat hoe "intenser" de 3D = hoe kleiner de kijkhoek (logisch ook).quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:48 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik vind de 3d erg tof bij PW-DD. Ik moet zeggen, phoenix speel ik doorgaans door de console met 1 hand vast te houden en in de andere het pennetje, dan wordt een 3ds XL na een tijdje toch wel zwaar en krijg ik die ghosting omdat ik ga rusten, en dus de hoek verander.
Ik heb alleen gelezen dat de cases niet super lang zijn bij dezedus ik ben benieuwd of dat achteraf tegen gaat vallen of niet. De eerste die ik op de gewone DS heb, die eindigde echt met een monster case waar ik ik weet niet hoeveel uur over deed!
staat keurig op je map aangegeven met uitroeptekens toch?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:10 schreef boem-dikkie het volgende:
Zelda is gaaf! Heb wel na een paar uur al paar keer gehad dat ik iets te snel de tekstballonnetjes heb doorgeklikt en daardoor echt geen idee heb wat ik moet doen...
Eens. Net iets te kort ook misschien. Van alle games die ik gespeeld heb heb ik er waarschijnlijk de minste tijd aan besteed. Ondanks dat wel uitgespeeld op 100%. Maar daardoor wel een leuke game om over zeg 2 jaar nog eens te spelen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:31 schreef Noppie2000 het volgende:
Speel nu castlevania. Toffe game, al snap ik de kritieken wel.
Kruisjes, maar vond het niet heel duidelijk wat ik nou moest doen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:14 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
staat keurig op je map aangegeven met uitroeptekens toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:05 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Kruisjes, maar vond het niet heel duidelijk wat ik nou moest doen.heb je hulp nodig of kom je er toch wel uit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Ben naar de helderziende gelopen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:20 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
heb je hulp nodig of kom je er toch wel uit?
die bril helpt ookquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:33 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ben naar de helderziende gelopen.
Ik heb er nog eens naar gekeken. Eigenlijk heb ik ook nergens die ghosting behalve de judge. Als je met 1 oog kijkt zou je sowieso geen 3d mogen zien, want dan kan je geen diepte zien. Bij de judge zie ik als ik met 1 oog kijkt telkens de ghosting wel. Ik heb dus het zelfde probleem en vermoed dat het door het programmeren komt ja.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:12 schreef BurungElang het volgende:
Wii U in de bus?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:09 schreef Sharana_LV het volgende:
Zelda en NSMB2 100% uitgespeeldNu bezig met super mario 3d world, blijkbaar had ik de normale game wel al helemaal gehaald maar was i knog bezig met de special levels, dus k heb weer wat te doen in de bus
2014, voor de zomer.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:59 schreef videonatic het volgende:
Wanneer komt super smash bros ? Duurt me te lang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |