Het is een beetje wat je leuk vind. Qua games vind ik Vita wat ondermaats, niet verkeerd, maar 2/3DS biedt mij meer.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:39 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Wat zijn dan de must haves voor de 2ds? dan bedoel ik 3ds games. Want ik wil eigenlijk ook een psvita ivm psplus (heb ook een ps3 en ps4 namelijk)
Neeeee Roy, wat doe je nou zeggenquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
(eigenlijk allemaal op Mario & Luigi na)
twitter:NintendoNL twitterde op dinsdag 17-12-2013 om 15:02:44Kijk op 18-12 om 15:00 naar een #NintendoDirectEU over titels voor #WiiU en Nintendo #3DS die t/m lente 2014 uitkomen http://t.co/Q6jgINQBEg reageer retweet
quote:Op woensdag 18 december 2013 15:07 schreef Noppie2000 het volgende:
Yoshi;s New Island met de oorspronkelijke Creative Director van de SNES versie
quote:Op woensdag 18 december 2013 15:07 schreef Noppie2000 het volgende:
Yoshi;s New Island met de oorspronkelijke Creative Director van de SNES versie
quote:Op donderdag 19 december 2013 14:30 schreef Reintji het volgende:
Ok, nice. Krijg net een mailtje van Nintendo dat wanneer je tussen 10-12-2013 en 31-01-2014 een Nintendo ID koppelt of aanmaakt op je 2/3DS je een downloadcode voor Super Mario Bros Deluze krijgt.
http://www.nintendo.nl/Ni(...)-gratis--843960.html
Dat is nostalgie wat spreekt.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:42 schreef BurungElang het volgende:
[..]
![]()
Maar beter, lekker oldskool Mario zoals Mario hoort te zijn. New Super Mario Bros wel leuk spelletje.. maar komt qua gameplay láng niet in de buurt van de oude parels.
Wat achtervolg je mequote:
Neenee. Die NSMB serie is veeeul ste makkelijkquote:Op donderdag 19 december 2013 16:08 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Dat is nostalgie wat spreekt.
En jij vindt de NES/SNES Mario's moeilijk?quote:Op donderdag 19 december 2013 21:27 schreef BurungElang het volgende:
[..]
Neenee. Die NSMB serie is veeeul ste makkelijk
Moeilijk? Mwa, ik vind niet zo snel iets moeilijkquote:Op vrijdag 20 december 2013 10:07 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
En jij vindt de NES/SNES Mario's moeilijk?
Vind ik wel meevallen eigenlijk, vooral de WiiU versie blaast er dik overheen. Maar dat is mijn mening uiteraardquote:Op vrijdag 20 december 2013 10:28 schreef BurungElang het volgende:
[..]
Moeilijk? Mwa, ik vind niet zo snel iets moeilijk
Maar qua leveldesign zijn ze wel veeeel uitdagender (en daarom ook leuker) dan die NSMB reeks.
uberhaupt het alsmaar opnieuw moeten beginnen maakte het het aller moeilijkstquote:Op vrijdag 20 december 2013 10:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
De oude games zijn vele malen moeilijker door het gebrek aan savegames en weinig levens.
Maar bij de virtual console-versies kun je op elk willekeurig moment saven (op de 3ds iig), dus dat maakt die spellen nu alleen maar veel makkelijker.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
De oude games zijn vele malen moeilijker door het gebrek aan savegames en weinig levens.
Ik zeg ook nergens co-op... Je kon SMB3 ook met twee spelers spelen, alleen dan meer om en om. En het 'bonuslevel' ook met twee tegelijk. Juist co-op maakt de spellen veel moeilijker.quote:
Probeer jij maar eens New Mario met mijn vriend uit te spelen... Ik denk dat we eerder het einde van onze relatie bereiken, dan het einde van het spelquote:Op vrijdag 20 december 2013 14:12 schreef Pheno het volgende:
Sowieso: Mario moeilijk noemen. Battle Toads uitspelen, kom daarna maar terug. Ik vraag me af of dat me ooit nog lukt btw
quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:29 schreef koei het volgende:
[..]
Probeer jij maar eens New Mario met mijn vriend uit te spelen... Ik denk dat we eerder het einde van onze relatie bereiken, dan het einde van het spel
Zo gaat het bij ons ook regelmatig, zeker met Rayman.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:29 schreef koei het volgende:
[..]
Probeer jij maar eens New Mario met mijn vriend uit te spelen... Ik denk dat we eerder het einde van onze relatie bereiken, dan het einde van het spel
Rayman is echt übersimpelquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:36 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Zo gaat het bij ons ook regelmatig, zeker met Rayman.Maar die is dan ook wel een stuk lastiger.
Voor 100%? In ieder level? Ik ben toch wel erg zeker dat moderne Mario games eenvoudiger zijn.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:00 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Rayman is echt übersimpelBehalve een paar van die invasion levels dan
Mwah, ik ben vaker dood gegaan in Mario 3D World dan Rayman Legends. Qua platformen vind ik het een stuk simpeler in ieder geval (En ja, 100% in ieder level. Zo moeilijk zijn die beesies niet verstoptquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:02 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Voor 100%? In ieder level? Ik ben toch wel erg zeker dat moderne Mario games eenvoudiger zijn.En oudere Rayman's zijn dan weer veel moeilijker dan de moderne.
Het zijn niet alleen die beesten natuurlijk, time-attack per level en (ik dacht) 350 scoren per level. Maar blijft een topspel.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:05 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Mwah, ik ben vaker dood gegaan in Mario 3D World dan Rayman Legends. Qua platformen vind ik het een stuk simpeler in ieder geval (En ja, 100% in ieder level. Zo moeilijk zijn die beesies niet verstopt). Ook NSMBU eigenlijk. Maar ja, dat zal per persoon verschillen
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:10 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Het zijn niet alleen die beesten natuurlijk, time-attack per level en (ik dacht) 350 scoren per level. Maar blijft een topspel.
Ik kan me nog herinneren dat jij alle 20+ levens in DKC Returns op Wii er in een half uurtje doorheen jaagde. Denk niet dat het aan je vriend ligt...quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:29 schreef koei het volgende:
[..]
Woensdag nog wel. De rest van de week nog niet in de buurt geweestquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:40 schreef Reintji het volgende:
Nog meer mensen die geen streetpass hits meer krijgen via de relay stations?
Tuurlijk, wat moet je anders met die levens? Maar m'n vriend was eerder en vaker game over dan ik was! Al scheelde het niet veel...quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat jij alle 20+ levens in DKC Returns op Wii er in een half uurtje doorheen jaagde. Denk niet dat het aan je vriend ligt...
Nopequote:
Je kan altijd je eigen relay maken. Niet zo moeilijk. Tutorials genoeg op het interweb. Heb het zelf ook gehad. Voordelen: Je krijgt hits over de hele wereld. Nadelen: Je krijgt er iets van 6 tot 10 per 15min. Je krijgt pas nieuwe zodra je de Streetpass games gedaan hebt in het Miipark. Dus je kunt ze niet oppotten omdat er een interne cooldown is.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:40 schreef Reintji het volgende:
Nog meer mensen die geen streetpass hits meer krijgen via de relay stations?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |