quote:Op woensdag 4 december 2013 18:01 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
herman nie biggie doen vorig x was met me clicka in bommel en je was nergens te bekenne
[..]
herman nie biggie doen vorig x was met me clicka in bommel en je was nergens te bekenne
[..]
[..]
Ik steun LR niet. Hij is mijn vijand.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
We zijn LR aan het prepareren voor het modschap.
quote:Op woensdag 4 december 2013 18:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik steun LR niet. Hij is mijn vijand.
Hij is ondercufferquote:
Waar is die Bulgaar gebleven?quote:Op woensdag 4 december 2013 18:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
We hadden er 1, maar die wist alleen het weer in Bulgarije...
Totdat GGMM zijn ware aard liet zien en mijn verradenquote:Op woensdag 4 december 2013 18:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
We zijn LR aan het prepareren voor het modschap.
Jij windt er tenminste geen doekjes om en doet geen valse toezeggingenquote:Op woensdag 4 december 2013 18:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik steun LR niet. Hij is mijn vijand.
Geen idee eigenlijk.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij is ondercuffer
[..]
Waar is die Bulgaar gebleven?
Belachelijke reactie inderdaad. #ExitGGMMquote:Op woensdag 4 december 2013 18:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Totdat GGMM zijn ware aard liet zien en mijn verraden
[ afbeelding ]
[..]
Jij windt er tenminste geen doekjes om en doet geen valse toezeggingen
quote:Op woensdag 4 december 2013 17:52 schreef Saind het volgende:
[..]VerbeterpuntenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom deed ik dit
- binnenstebuiten
-sjek in je joint![]()
Doe er iets mee![]()
Is goeiekoper dan peukenquote:Op woensdag 4 december 2013 18:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Verbeterpunten
- binnenstebuiten
-sjek in je joint![]()
Doe er iets mee
[..]
Ik denk dat hij zielig tegen yvonne aan het praten is. Omdat ik niet volledig achter zijn beleid staat.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Zal GGMM zijn verdriet momenteel aan het wegdrinken zijn wetende dat hij fout zit?
René is een gevoelige jongen.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zielig tegen yvonne aan het praten is. Omdat ik niet volledig achter zijn beleid staat.
Zijn laatste post is wel opvallend. Ik houd het op schuldberusting en ga er vanuit dat ik binnen 24 uur mod benquote:Op woensdag 4 december 2013 18:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zielig tegen yvonne aan het praten is. Omdat ik niet volledig achter zijn beleid staat.
Peggingquote:Op woensdag 4 december 2013 18:13 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Erg diep, waar zou hij op gegoogled hebben?
dat is gewoon een harde baas, geef hem gewoon elke award en dan hebben we dat gedoe ook weer achter de rug.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik moet toegeven dat ik fout zat in mijn eerste oordeel over Smokey
Hork Vermakelijkequote:Op woensdag 4 december 2013 18:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe zeg je 'Vermakelijke Hork' in het Duits?
amüsante Ruck aldus google.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe zeg je 'Vermakelijke Hork' in het Duits?
Maar een hork is niet per definitie een boerenlul.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Amüsant Bauern Schwanz vind ik wel mooi
Maar amüsante ruck bekt niet lekker.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar een hork is niet per definitie een boerenlul.
Je merkt dat ik nogal een taalpurist ben.
Dat had ik maandag gezien bij Man Bijt Hond jaquote:Op woensdag 4 december 2013 18:18 schreef TwenteFC het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)et_hyves_missen.html
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 december 2013 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat had ik maandag gezien bij Man Bijt Hond ja.
interessantquote:
Facebook is in principe hetzelfde als Hyves.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:20 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Zwaar grappig, maar tegelijkertijd ook wel sneu voor dat vrouwtje.
Duitsers gebruiken ook nogal veel oorlogsmisdadigers om elkaar uit te schelden. Ik weet alleen zo snel niet met welke Verbeek te vergelijken valt.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar amüsante ruck bekt niet lekker.
Befehl ist Befehl wel.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar amüsante ruck bekt niet lekker.
Maar op Hyves kan je écht respect geven, en plaatjes onder elkaar zetten.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Facebook is in principe hetzelfde als Hyves.
Nu ik erover denk, naast Befehl ist Befehl past Ordnung muss sein ook wel bij Gert-Jan...quote:Op woensdag 4 december 2013 18:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Befehl ist Befehl wel.
Die propaganda machine werkte aardig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |