Ben je onder de 20 jaar dan?quote:Op woensdag 4 december 2013 12:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mijn gaatje begint nu wel heel erg opgerekt te worden hoor tong.
Maar bedankt.
Southamptonquote:Op woensdag 4 december 2013 12:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Vanavond Southampton - Aston Villa.
Wie wint?
Zeeland sloot pas halverwege de jaren 90 vrede met Spanje. Vergevings-gezind zijn ze nietquote:Op woensdag 4 december 2013 12:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In Zeeland werd zelfs na overgave doorgevochten![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Strijd_in_Zeeland
Vooral om de aanwezige fransen te kunnen evacueren maar goed
leuk dat je er bentquote:
Denk niet dat het aan vergevingsgezindheid lag. Ze hadden gewoon nog niet door dat het al over was...quote:Op woensdag 4 december 2013 12:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeeland sloot pas halverwege de jaren 90 vrede met Spanje. Vergevings-gezind zijn ze niet
Jol weg, nieuw elan in de ploeg. Ik zou er van afblijven.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:40 schreef Saind het volgende:
Vanavond Fulham - Tottenham, 1,63 voor Tottenham
Gratis geld
We hebben eerst nog geprobeerd met onze Zeeuwse costa del sol Renesse die knoflookvreters de economische wind uit de zeilen te nemen maar helaas is dit mislukt.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeeland sloot pas halverwege de jaren 90 vrede met Spanje. Vergevings-gezind zijn ze niet
Elanquote:Op woensdag 4 december 2013 12:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Jol weg, nieuw elan in de ploeg. Ik zou er van afblijven.
Dan vind ik Ramsey to score @ 3 wel interessanter.
Had paar dagen terug Ibrahimovic to score 2 or more @ 3.30. Dat was ook een mooie.
Heerenveen - Feyenoord 1 @ 3.35quote:Op woensdag 4 december 2013 12:40 schreef Saind het volgende:
Vanavond Fulham - Tottenham, 1,63 voor Tottenham
Gratis geld
Hoi Cara. Al spijt van je verraad? Vieze Xbox-speler die je bentquote:Op woensdag 4 december 2013 12:42 schreef Cara het volgende:
[..]
Heerenveen - Feyenoord 1 @ 3.35
Gratis geld
Leuk.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Tao expeditie geboekt
5 dagen 4 nachten op een bootje van Coron naar El Nido
[ afbeelding ]
http://www.taophilippines.com/
Hoi LR.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Cara. Al spijt van je verraad? Vieze Xbox-speler die je bent
Ja bedacht het me ook na het posten, toch risicootjequote:Op woensdag 4 december 2013 12:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Jol weg, nieuw elan in de ploeg. Ik zou er van afblijven.
Dan vind ik Ramsey to score @ 3 wel interessanter.
Had paar dagen terug Ibrahimovic to score 2 or more @ 3.30. Dat was ook een mooie.
Kwaliteitsverschil is wel enorm groot natuurlijk.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja bedacht het me ook na het posten, toch risicootje
Waarover zou hij moeten bellen of is dat te privé?quote:Op woensdag 4 december 2013 12:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De dokter die me tussen 9 en 12 zou bellen heeft trouwens niet gebeldZe hebben daar nu lunchpauze, dus over een paar min maar eens naar daar bellen.
Zwangerschapstest.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waarover zou hij moeten bellen of is dat te privé?
Dat is meestal geen goed teken ouwe reus.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De dokter die me tussen 9 en 12 zou bellen heeft trouwens niet gebeldZe hebben daar nu lunchpauze, dus over een paar min maar eens naar daar bellen.
Uitslag bloedonderzoek.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waarover zou hij moeten bellen of is dat te privé?
Lunchpauzequote:Op woensdag 4 december 2013 12:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Happel is stiekem een hele lieve verlegen jongen.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:45 schreef tong80 het volgende:
Dansen naar de pijpen van Happel.
Grote mond klein hartje
Ik kniel voor u user met de grootste bek.
Quote dan wel elk bericht uit zijn happelreeks in deze SC. Al weet ik niet of je berichtinvoer kader groot genoeg isquote:Op woensdag 4 december 2013 13:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Happel is stiekem een hele lieve verlegen jongen.![]()
Ik weet niet wat je bedoelt.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Quote dan wel elk bericht uit zijn happelreeks in deze SC. Al weet ik niet of je berichtinvoer kader groot genoeg is
Gelukkig maar. Ik heb je wel nodig in mijn queeste richting het modschapquote:Op woensdag 4 december 2013 13:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, ik denk dat ik er wel overheen kom.
Harde leef ja.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:08 schreef Elan het volgende:
Er is een heus Bitcoinforum hier.
Alsof het al niet confronterend genoeg is dat ik nooit serieus aan die krengen begonnen ben.
Wij alcoholisten hadden ze toch wel verkocht toen ze 50$ waren.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:08 schreef Elan het volgende:
Alsof het al niet confronterend genoeg is dat ik nooit serieus aan die krengen begonnen ben.
Op mij kun je rekenen.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik heb je wel nodig in mijn queeste richting het modschap
het is nooit te laat, er schijnen zat alternatieven te zijn, al doe ik er ook niets meequote:Op woensdag 4 december 2013 13:08 schreef Elan het volgende:
quote:Op woensdag 4 december 2013 13:08 schreef Elan het volgende:
quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb voor 13 bitcoins coke gekocht op silkroad
Op 1 avondjequote:Op woensdag 4 december 2013 13:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
haha jij hebt voor 13k aan cocaine weggesnoven
quote:Op woensdag 4 december 2013 13:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Op 1 avondje![]()
Zo klinkt het toch wel tof eigenlijk
Je kan altijd nog investeren in Litecoins. Die zijn nu ¤30.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:08 schreef Elan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |