Ben je onder de 20 jaar dan?quote:Op woensdag 4 december 2013 12:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mijn gaatje begint nu wel heel erg opgerekt te worden hoor tong.
Maar bedankt.
Southamptonquote:Op woensdag 4 december 2013 12:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Vanavond Southampton - Aston Villa.
Wie wint?
Zeeland sloot pas halverwege de jaren 90 vrede met Spanje. Vergevings-gezind zijn ze nietquote:Op woensdag 4 december 2013 12:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In Zeeland werd zelfs na overgave doorgevochten![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Strijd_in_Zeeland
Vooral om de aanwezige fransen te kunnen evacueren maar goed
leuk dat je er bentquote:
Denk niet dat het aan vergevingsgezindheid lag. Ze hadden gewoon nog niet door dat het al over was...quote:Op woensdag 4 december 2013 12:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeeland sloot pas halverwege de jaren 90 vrede met Spanje. Vergevings-gezind zijn ze niet
Jol weg, nieuw elan in de ploeg. Ik zou er van afblijven.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:40 schreef Saind het volgende:
Vanavond Fulham - Tottenham, 1,63 voor Tottenham
Gratis geld
We hebben eerst nog geprobeerd met onze Zeeuwse costa del sol Renesse die knoflookvreters de economische wind uit de zeilen te nemen maar helaas is dit mislukt.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeeland sloot pas halverwege de jaren 90 vrede met Spanje. Vergevings-gezind zijn ze niet
Elanquote:Op woensdag 4 december 2013 12:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Jol weg, nieuw elan in de ploeg. Ik zou er van afblijven.
Dan vind ik Ramsey to score @ 3 wel interessanter.
Had paar dagen terug Ibrahimovic to score 2 or more @ 3.30. Dat was ook een mooie.
Heerenveen - Feyenoord 1 @ 3.35quote:Op woensdag 4 december 2013 12:40 schreef Saind het volgende:
Vanavond Fulham - Tottenham, 1,63 voor Tottenham
Gratis geld
Hoi Cara. Al spijt van je verraad? Vieze Xbox-speler die je bentquote:Op woensdag 4 december 2013 12:42 schreef Cara het volgende:
[..]
Heerenveen - Feyenoord 1 @ 3.35
Gratis geld
Leuk.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Tao expeditie geboekt
5 dagen 4 nachten op een bootje van Coron naar El Nido
[ afbeelding ]
http://www.taophilippines.com/
Hoi LR.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Cara. Al spijt van je verraad? Vieze Xbox-speler die je bent
Ja bedacht het me ook na het posten, toch risicootjequote:Op woensdag 4 december 2013 12:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Jol weg, nieuw elan in de ploeg. Ik zou er van afblijven.
Dan vind ik Ramsey to score @ 3 wel interessanter.
Had paar dagen terug Ibrahimovic to score 2 or more @ 3.30. Dat was ook een mooie.
Kwaliteitsverschil is wel enorm groot natuurlijk.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja bedacht het me ook na het posten, toch risicootje
Waarover zou hij moeten bellen of is dat te privé?quote:Op woensdag 4 december 2013 12:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De dokter die me tussen 9 en 12 zou bellen heeft trouwens niet gebeldZe hebben daar nu lunchpauze, dus over een paar min maar eens naar daar bellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |