Wat raar zeg. Er was niks raars aan mijn tweede woord.quote:Op woensdag 4 december 2013 07:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
alles verwijderd behalve mijn woord
Irritatie numero 1twitter:Jan_V3 twitterde op dinsdag 03-12-2013 om 18:15:45Phone zombies. Phone zombies everywhere... http://t.co/oexvpKuXQV reageer retweet
Hoe heeft hij die foto gemaakt?quote:Op woensdag 4 december 2013 09:02 schreef Happel het volgende:
Irritatie numero 1twitter:Jan_V3 twitterde op dinsdag 03-12-2013 om 18:15:45Phone zombies. Phone zombies everywhere... http://t.co/oexvpKuXQV reageer retweet
quote:Op woensdag 4 december 2013 09:02 schreef Happel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah was alles beter toch.
blablablabla
quote:Op woensdag 4 december 2013 01:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wiens lootje heb jij getrokken?
Deze sint heeft twee rasechte fans van Feyenoord.
Zulke lieve jongens een ban, dat is toch ongehoord?
We hebben het natuurlijk over Caland en Knut de Beer.
Ik moest ze heel vaak waarschuwen, wel 40-45 keer.
Toch schenkt deze Sint heel symbolisch beide het boek van Pelle,
dat is binnenkort via vi.nl na te bestellen.
Groeten sint en piet
Die digger is echt een zure kwalquote:Op woensdag 4 december 2013 08:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wat raar zeg. Er was niks raars aan mijn tweede woord.
Gezellig hequote:Op woensdag 4 december 2013 09:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoi Knut.
Lang geleden dat we elkaar gewoon in een topic spraken
Serieus?quote:Op woensdag 4 december 2013 09:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maar daar krijg je geen vrouw het bed in als je niet eerst je voorhuid verwijdert.
Als je geluk hebt vindt ze het alleen enorm smerig.quote:
Nee man, de helft of zo wordt besneden het is echt niet zo dat een chick je vol afgrijzen gaat staan aangapen als je je voorhuidje nog hebt.quote:Op woensdag 4 december 2013 09:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je geluk hebt vindt ze het alleen enorm smerig.
Volgens mij worden baby's standaard besneden bij geboorte, je moet echt aangeven dat je het niet wil.
Uh, jawel.quote:
quote:The role of infant circumcision in the United States of America is mysterious. The US is the only country in the world where the majority of baby boys have part of their penises cut off for non-religious reasons. Yet this extraordinary custom is very much taken for granted. If it were being introduced today, it would certainly be rejected as barbaric and un-American.
Ik ook, maar verwacht een telefoontje . Kerel belt ergens tussen 9 en 12quote:Op woensdag 4 december 2013 09:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja dit.
Ik wil terug mijn bed in
Ach dat is nog iets duidelijker en beter dan de meeste.. bij de meeste is het tussen 9 en 1700quote:Op woensdag 4 december 2013 09:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ook, maar verwacht een telefoontje . Kerel belt ergens tussen 9 en 12
Ben het wel met je eens jaquote:Op woensdag 4 december 2013 09:30 schreef GGMM het volgende:
Drizzt heeft echt een kut UI
Ik praat niet meer tegen hem zolang hij deze UI houdt.
Ik hoop dat jullie met me meedoen.
Ze kijken daar wel raar op als je als Europeaan de kleedkamer in komt hoor. Echt 80, 90% heeft het topje eraf laten hakken.quote:
Is toch ook veel mooierquote:Op woensdag 4 december 2013 09:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ze kijken daar wel raar op als je als Europeaan de kleedkamer in komt hoor. Echt 80, 90% heeft het topje eraf laten hakken.
Prima, jammer dat je er iets persoonlijks van moet maken ipv dat je je inzet voor het grotere doel.quote:Op woensdag 4 december 2013 09:31 schreef Geo4kant het volgende:
Maar jij steunde mij niet, je deed er zelfs aan mee, met die knipperende kut ava's dus ik blijf tegen jizzed praten
jodendom overheerst daarquote:Op woensdag 4 december 2013 09:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je geluk hebt vindt ze het alleen enorm smerig.
Volgens mij worden baby's standaard besneden bij geboorte, je moet echt aangeven dat je het niet wil.
Ik doe wel meequote:Op woensdag 4 december 2013 09:30 schreef GGMM het volgende:
Drizzt heeft echt een kut UI
Ik praat niet meer tegen hem zolang hij deze UI houdt.
Ik hoop dat jullie met me meedoen.
quote:Op woensdag 4 december 2013 09:31 schreef Geo4kant het volgende:
Maar jij steunde mij niet, je deed er zelfs aan mee, met die knipperende kut ava's dus ik blijf tegen jizzed praten
Dat moet je zelf weten.quote:Op woensdag 4 december 2013 09:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zonder medische onderbouwing neem ik dit niet aan van je
quote:'Man Albert Verlinde betrapt met 'toyboy''
van onze redactie
AMSTERDAM -
Onno Hoes, de burgemeester van Maastricht én de man van Albert Verlinde, is zoenend met een veel jongere man op de gevoelige plaat vastgelegd.
Show Laat kreeg de foto's aangeboden en die liegen er niet om, vertelt Patty Brard. Op de foto's is te zien dat Onno en een 24-jarige jongeman innig in de lobby van een hotel in Maastricht zitten, op een andere foto lijken ze te zoenen. Ook kon de persoon die de foto's maakte, het gesprek tussen de jongen en Onno woord voor woord verstaan. De bron schreef alles op en daaruit zou volgens de bron zijn gebleken dat Onno en de jongeman zeer intieme zaken bespraken zoals zelfs een scheiding van Albert...
Patty nam contact op met Onno, die in eerste instantie niet wilde reageren. "Hij zei mij dat hij en Albert absoluut niet uit elkaar zijn en heel gelukkig met elkaar zijn."
Maar, vervolgt Patty, hij gaf al snel toe dat hij wel heeft gezoend met de 'vriend'. Door de dood van Onno's vader onlangs en iets teveel drankjes "zocht hij aandacht bij een vriend", met deze gevolgen.
Onno noemde het een "uiterst onhandige zet", maar hoopt dat zijn indiscretie in het kader van "verdriet en teveel gedronken" wordt geplaatst. Onno onderstreept géén relatie met de jongeman te hebben. De 24-jarige in kwestie is niet alleen een goede vriend van Onno, maar ook van Albert...
Albert Verlinde was nog niet bereikbaar voor commentaar.
Gatverdamme zeg.quote:
Waar gaat het heen met de wereld.quote:Op woensdag 4 december 2013 09:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Gatverdamme zeg.
Las net ook dat Van der Vaart vreemdging met Nickie Plessen zogenaamd weer een goede vriendin van Sylvie die op haar beurt weer weer een piloot neukte wtf jonge.
Hij is daar toch hoofdredacteur, dus zal wel geen woord over gesproken wordenquote:Op woensdag 4 december 2013 09:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dit eens flink gaan uitvergroten in Albert zn showtje.
Jelly?quote:Op woensdag 4 december 2013 09:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Gatverdamme zeg.
Las net ook dat Van der Vaart vreemdging met Nickie Plessen zogenaamd weer een goede vriendin van Sylvie die op haar beurt weer weer een piloot neukte wtf jonge.
Je moet wat om de aandacht van de blaadjes op je te houden.quote:Op woensdag 4 december 2013 09:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Gatverdamme zeg.
Terechte klacht.quote:Op woensdag 4 december 2013 09:31 schreef Geo4kant het volgende:
quote:Op woensdag 4 december 2013 10:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wanneer komt die storm des doods nou mensen?
Dat zal dus wel weer een licht briesje worden.quote:Op woensdag 4 december 2013 10:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Windkracht 12, sneeuw, stormvloed, alles.
Je onderschat de rol van Karina hierquote:Op woensdag 4 december 2013 10:35 schreef tong80 het volgende:
Opvallend gebrek aan lekkere wijven in deze slowchat trouwens.
Je bent zelf een opvallend gebrek.quote:Op woensdag 4 december 2013 10:35 schreef tong80 het volgende:
Je bent zelf een lekker wijf.quote:Op woensdag 4 december 2013 10:35 schreef tong80 het volgende:
Je valt in herhaling, maat.quote:Op woensdag 4 december 2013 10:35 schreef tong80 het volgende:
Ik weet het mi mang.quote:Op woensdag 4 december 2013 10:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ben je gek man ze kijken mee jonge.
Ik zit op mijn eigen laptopquote:Op woensdag 4 december 2013 10:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal wel spoedig op de blacklist staan met alle ranzigheid die hier voorbijkomt.
Waarschijnlijk lig jij ook al in je kist als ik nog lekker zit te fokkenquote:Op woensdag 4 december 2013 10:48 schreef tong80 het volgende:
Knutselbeertje ik was al FOK! veteraan toen jij nog in de luiers lag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |