Heerlijk op zondag lekker naar de snackbar, lekker burgerlijk. Morgen nog naar de Lidll grote vriend?quote:

Dat is gewoon eng.quote:Op woensdag 4 december 2013 01:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gangsta Sjek van Gelder
[ afbeelding ]

Nee. Dat doe ik altijd op dinsdag, alleen heb ik tentamen morgen dus ik ben vandaag niet gegaan. Morgen maar even naar de AH dus.quote:Op woensdag 4 december 2013 01:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heerlijk op zondag lekker naar de snackbar, lekker burgerlijk. Morgen nog naar de Lidll grote vriend?

ENG ENG ENGquote:Op woensdag 4 december 2013 01:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat wisten we al langer.

Een Fok! abonnement?quote:Op woensdag 4 december 2013 01:34 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga denk ik een cadeautje kopen voor mijn ouders.

#LITTLERABBITFORMODquote:Op woensdag 4 december 2013 01:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spijtig. Wellicht kun je het vrijgekomen geld in mijn modcampagne stoppen?

quote:Op woensdag 4 december 2013 01:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gangsta Sjek van Gelder
[ afbeelding ]

Ik had exact hetzelfde.quote:Op woensdag 4 december 2013 01:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Schrikken is een groot woord maar ik vroeg mij wel af wat er gebeurde

Wiens lootje heb jij getrokken?quote:Op woensdag 4 december 2013 01:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik moet morgen 2 verslagen afkrijgen en ik heb wat sinterklaas onzin toegezegd waaraan ik nog moet beginnen...
Een hele dag Fok!ken dus

In Amerika heb ik een grote.quote:Op woensdag 4 december 2013 01:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Mengele zijn experimenten hebben toch wel zijn sporen achtergelaten in Brazilie

ONZ / [3M1N3M] Vraag hier je rap aan #1quote:Op woensdag 4 december 2013 01:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vrees dat mijn gedicht niet zo'n indrukwekkende freestyle was zoals die van Insomnia. Maar ik kom dan ook niet uit de hoods, dat begint zo langzamerhand tegen mij te werken in het leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |