Al maakt hij er dit seizoen 30, hij blijft dan commentaar geven.quote:Op woensdag 4 december 2013 01:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Johan heeft elk seizoen wel een spits waar hij een hekel aan heeft, zoals Pantelic, Janko, Vleminckx etc.
Geproefd van het leven.quote:Op woensdag 4 december 2013 01:19 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben wel klaar met mod zijn eigenlijk.
-J-D-, met zijn gewonnen 10k bet aan de hand van Derksen (en Kieft) zijn voorspellingquote:Op woensdag 4 december 2013 01:18 schreef Pascalus het volgende:
Zou johan-derksen.com een moderator hebben?
Natuurlijk is dat zo, ik sla toch geen onzin uit? Of zoals een wijs man ooit zei:quote:
quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En laat dit een les zijn voor iedereen:
altijd als een post van mij dom over komt is het gewoon een verwijzing die je gemist hebt.
Op het forum hangt -J-D- de Mr. Bigstar uit, maar eigenlijk is het gewoon een keurige leraar wiskunde uit Nijmegen.quote:Op woensdag 4 december 2013 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
-J-D-, met zijn gewonnen 10k bet aan de hand van Derksen (en Kieft) zijn voorspelling
Zoveel vrienden. Ongekend!quote:Op woensdag 4 december 2013 01:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit was een grapje Yvonne. Ik wil fa worden.
baasje die gastquote:Op woensdag 4 december 2013 01:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op het forum hangt -J-D- de Mr. Bigstar uit, maar eigenlijk is het gewoon een keurige leraar wiskunde uit Nijmegen.
http://www.daan.nl/quote:Op woensdag 4 december 2013 01:22 schreef Pascalus het volgende:
Henk.com is ook een bestaande site, maar dat geheel terzijde.
Zo, daar werd Mani even op zijn plaats gezet.quote:Op woensdag 4 december 2013 01:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat zo, ik sla toch geen onzin uit? Of zoals een wijs man ooit zei:
[..]
Die controleert vanaf nu elk moment onder zijn auto voordat hij weg rijdt.quote:Op woensdag 4 december 2013 01:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zo, daar werd Mani even op zijn plaats gezet.
quote:Op woensdag 4 december 2013 01:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat klopt. Daarom sta ik ook ingeschreven als officiële fan op zijn Johan Derksen fansite.
Ik ben je zeer erkentelijk.quote:Op woensdag 4 december 2013 01:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb je vandaag nog genoemd. Ik at een bord patat oorlog met een Kwekkeboom kroket.
Ik ga ook! Weer enorm vroeg op.quote:Op woensdag 4 december 2013 01:26 schreef AFCNiels het volgende:
Ik ga nu maar eens slapen het is al weer laat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |