Gatverdamme zeg.quote:
Waar gaat het heen met de wereld.quote:Op woensdag 4 december 2013 09:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Gatverdamme zeg.
Las net ook dat Van der Vaart vreemdging met Nickie Plessen zogenaamd weer een goede vriendin van Sylvie die op haar beurt weer weer een piloot neukte wtf jonge.
Hij is daar toch hoofdredacteur, dus zal wel geen woord over gesproken wordenquote:Op woensdag 4 december 2013 09:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dit eens flink gaan uitvergroten in Albert zn showtje.
Jelly?quote:Op woensdag 4 december 2013 09:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Gatverdamme zeg.
Las net ook dat Van der Vaart vreemdging met Nickie Plessen zogenaamd weer een goede vriendin van Sylvie die op haar beurt weer weer een piloot neukte wtf jonge.
Je moet wat om de aandacht van de blaadjes op je te houden.quote:Op woensdag 4 december 2013 09:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Gatverdamme zeg.
Terechte klacht.quote:Op woensdag 4 december 2013 09:31 schreef Geo4kant het volgende:
Maar jij steunde mij niet, je deed er zelfs aan mee, met die knipperende kut ava's dus ik blijf tegen jizzed praten
quote:Op woensdag 4 december 2013 10:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wanneer komt die storm des doods nou mensen?
Dat zal dus wel weer een licht briesje worden.quote:Op woensdag 4 december 2013 10:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Windkracht 12, sneeuw, stormvloed, alles.
Je onderschat de rol van Karina hierquote:Op woensdag 4 december 2013 10:35 schreef tong80 het volgende:
Opvallend gebrek aan lekkere wijven in deze slowchat trouwens.
Je bent zelf een opvallend gebrek.quote:Op woensdag 4 december 2013 10:35 schreef tong80 het volgende:
Je bent zelf een lekker wijf.quote:Op woensdag 4 december 2013 10:35 schreef tong80 het volgende:
Je valt in herhaling, maat.quote:Op woensdag 4 december 2013 10:35 schreef tong80 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |