Wat raar zeg. Er was niks raars aan mijn tweede woord.quote:Op woensdag 4 december 2013 07:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
alles verwijderd behalve mijn woord
Irritatie numero 1twitter:Jan_V3 twitterde op dinsdag 03-12-2013 om 18:15:45Phone zombies. Phone zombies everywhere... http://t.co/oexvpKuXQV reageer retweet
Hoe heeft hij die foto gemaakt?quote:Op woensdag 4 december 2013 09:02 schreef Happel het volgende:
Irritatie numero 1twitter:Jan_V3 twitterde op dinsdag 03-12-2013 om 18:15:45Phone zombies. Phone zombies everywhere... http://t.co/oexvpKuXQV reageer retweet
quote:Op woensdag 4 december 2013 09:02 schreef Happel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah was alles beter toch.
blablablabla
quote:Op woensdag 4 december 2013 01:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wiens lootje heb jij getrokken?
Deze sint heeft twee rasechte fans van Feyenoord.
Zulke lieve jongens een ban, dat is toch ongehoord?
We hebben het natuurlijk over Caland en Knut de Beer.
Ik moest ze heel vaak waarschuwen, wel 40-45 keer.
Toch schenkt deze Sint heel symbolisch beide het boek van Pelle,
dat is binnenkort via vi.nl na te bestellen.
Groeten sint en piet
Die digger is echt een zure kwalquote:Op woensdag 4 december 2013 08:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wat raar zeg. Er was niks raars aan mijn tweede woord.
Gezellig hequote:Op woensdag 4 december 2013 09:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoi Knut.
Lang geleden dat we elkaar gewoon in een topic spraken
Serieus?quote:Op woensdag 4 december 2013 09:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maar daar krijg je geen vrouw het bed in als je niet eerst je voorhuid verwijdert.
Als je geluk hebt vindt ze het alleen enorm smerig.quote:
Nee man, de helft of zo wordt besneden het is echt niet zo dat een chick je vol afgrijzen gaat staan aangapen als je je voorhuidje nog hebt.quote:Op woensdag 4 december 2013 09:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je geluk hebt vindt ze het alleen enorm smerig.
Volgens mij worden baby's standaard besneden bij geboorte, je moet echt aangeven dat je het niet wil.
Uh, jawel.quote:
quote:The role of infant circumcision in the United States of America is mysterious. The US is the only country in the world where the majority of baby boys have part of their penises cut off for non-religious reasons. Yet this extraordinary custom is very much taken for granted. If it were being introduced today, it would certainly be rejected as barbaric and un-American.
Ik ook, maar verwacht een telefoontje . Kerel belt ergens tussen 9 en 12quote:Op woensdag 4 december 2013 09:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja dit.
Ik wil terug mijn bed in
Ach dat is nog iets duidelijker en beter dan de meeste.. bij de meeste is het tussen 9 en 1700quote:Op woensdag 4 december 2013 09:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ook, maar verwacht een telefoontje . Kerel belt ergens tussen 9 en 12
Ben het wel met je eens jaquote:Op woensdag 4 december 2013 09:30 schreef GGMM het volgende:
Drizzt heeft echt een kut UI
Ik praat niet meer tegen hem zolang hij deze UI houdt.
Ik hoop dat jullie met me meedoen.
Ze kijken daar wel raar op als je als Europeaan de kleedkamer in komt hoor. Echt 80, 90% heeft het topje eraf laten hakken.quote:
Is toch ook veel mooierquote:Op woensdag 4 december 2013 09:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ze kijken daar wel raar op als je als Europeaan de kleedkamer in komt hoor. Echt 80, 90% heeft het topje eraf laten hakken.
Prima, jammer dat je er iets persoonlijks van moet maken ipv dat je je inzet voor het grotere doel.quote:Op woensdag 4 december 2013 09:31 schreef Geo4kant het volgende:
Maar jij steunde mij niet, je deed er zelfs aan mee, met die knipperende kut ava's dus ik blijf tegen jizzed praten
jodendom overheerst daarquote:Op woensdag 4 december 2013 09:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je geluk hebt vindt ze het alleen enorm smerig.
Volgens mij worden baby's standaard besneden bij geboorte, je moet echt aangeven dat je het niet wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |