Ik vind ze redelijk goed te vergelijken. The Walking Dead is wel beter, maar er zitten in beide series heel veel momenten waarop je absoluut moet voorkomen dat je nadenkt over wat er gebeurt. En bij beide series is het huidige seizoen een vooruitgang tov vorige seizoenen.quote:Op woensdag 4 december 2013 08:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Revolution is pas echt pure aids in vergelijking met deze serie. Dit is toch wel een van de beste seizoenen tot nu toe.
Ja mooi is dat, en een zombie als menselijk schild gebruiken. Alsof de kogels daar niet net zo hard doorheen gaanquote:Op woensdag 4 december 2013 09:30 schreef Robar het volgende:
Blijft frappant dat men walkers met gemak door het hoofd schiet en dat een grote groep stilstaande mensen amper geraakt wordt. Maar wel een ontzettend goede aflevering.
Die enten praatten gewoon gruwelijk traag, Hershel deed het met gezagquote:Op woensdag 4 december 2013 10:16 schreef turance het volgende:
En het wekelijkse 9gag plaatje gaat over Hershel:
[ afbeelding ]
Ik heb haar niet dood gezien, dus zij volgens mij samen met de ex. lover van de gov.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:15 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Leeft dat meisje dat nog enigszins na kon denken ook niet meer? Die zoiets had van "Hm, die lui willen alles met ons delen, waarna onze leider een oude man onthoofd, misschien volgen we de verkeerde dude?".
het is 'realistisch' genoeg wmbquote:Op woensdag 4 december 2013 08:36 schreef Jivis het volgende:
[..]
Je hebt ook nog iets als de 'willing suspension of disbelief'. Het is door ons kijkers geaccepteerd dat er zombies zijn, maar binnen die wereld met zombies kan er alsnog op realisme gelet worden.
LotR is bijvoorbeeld fantasy, maar als Aragorn ineens kan vliegen en orcs doodmaakt met laserogen vinden we dat ook raar.
klopt want hij is doodquote:Op woensdag 4 december 2013 10:16 schreef turance het volgende:
En het wekelijkse 9gag plaatje gaat over Hershel:
[ afbeelding ]
en kogels op te laten vangen door een zombie terwijl een minuut eerder Bob werd neergeschoten waarbij de kogel door hem heen ging. Dan hebben we het nog niet eens over dat zombies al jaren rotten dus nog makkelijker te doordringen zijnquote:Op woensdag 4 december 2013 11:56 schreef -Strawberry- het volgende:
Daryl is toch zo'n baas he, met z'n granaten.
Niet elke zombie rot al jaren en niet elke kogel gaat op exact dezelfde manier door (of niet door) een lichaamquote:Op woensdag 4 december 2013 12:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
en kogels op te laten vangen door een zombie terwijl een minuut eerder Bob werd neergeschoten waarbij de kogel door hem heen ging. Dan hebben we het nog niet eens over dat zombies al jaren rotten dus nog makkelijker te doordringen zijn
aangezien 3 man tegelijk op hem schoot met automatische wapens had er makkelijk 1 kunnen doordringenquote:Op woensdag 4 december 2013 12:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet elke zombie rot al jaren en niet elke kogel gaat op exact dezelfde manier door (of niet door) een lichaam
Das waar, maar echt andere opties dan zoiets proberen had ie nou ook weer nietquote:Op woensdag 4 december 2013 12:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
aangezien 3 man tegelijk op hem schoot met automatische wapens had er makkelijk 1 kunnen doordringen
bij bob ging het door nogal een vlezig stukje lichaam, die zombie van Daryl werd vol in de borst geraakt, dat gaat er meestal niet recht door heen maar ketst af op de ribben enzoquote:Op woensdag 4 december 2013 12:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
en kogels op te laten vangen door een zombie terwijl een minuut eerder Bob werd neergeschoten waarbij de kogel door hem heen ging. Dan hebben we het nog niet eens over dat zombies al jaren rotten dus nog makkelijker te doordringen zijn
Ik vind het qua realisme redelijk gelijk met Revolution. In ieder geval qua actiescenes. Het valt alleen bij The Walking Dead wat minder goed op, omdat er volgens mij iets minder actie in voorkomt. Nu we echter 10 minuten non-stop geknal hadden, werd het wel heel duidelijk.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is 'realistisch' genoeg wmb
ik zoek ook graag fouten op in Revolution of Failing Skies ofzo maar daar hoef ik dan ook een stuk minder mijn best te doen
had gekund, er had ook op dat moment een satteliet naar beneden kunnen vallen en echt iedereen kunnen doden want die hangen er ook al 2 jaarquote:Op woensdag 4 december 2013 12:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
aangezien 3 man tegelijk op hem schoot met automatische wapens had er makkelijk 1 kunnen doordringen
Ik heb haar niet dood zien gaan dus lijkt me wel.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:15 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Leeft dat meisje dat nog enigszins na kon denken ook niet meer? Die zoiets had van "Hm, die lui willen alles met ons delen, waarna onze leider een oude man onthoofd, misschien volgen we de verkeerde dude?".
oei, heeft iemand kritiek op iets wat jij leuk vindt?quote:Op woensdag 4 december 2013 12:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
had gekund, er had ook op dat moment een satteliet naar beneden kunnen vallen en echt iedereen kunnen doden want die hangen er ook al 2 jaar
hoeft absoluut niet
quote:Op woensdag 4 december 2013 12:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
had gekund, er had ook op dat moment een satteliet naar beneden kunnen vallen en echt iedereen kunnen doden want die hangen er ook al 2 jaar
hoeft absoluut niet
quote:In Real Life, a Human Shield would probably work against small calibre weapons like handguns. On the other hand, army engineer manuals state that it takes 60 cm (2 feet) of soft wood to stop an M-16 and 120 cm (4 feet) to stop an M-60note . But that wouldn't look very cool without some big guns blazing, would it? This trope almost always involves at least one automatic weapon, and the more there are, the cooler it looks. So in Real Life, Bob is likely to find himself in serious trouble; while some shots might stop inside his co-opted mook, the automatics being fired would have enough power for others to pass through and into Bob. And considering the number of bullets usually taken by the mook, some would miss him and hit parts of Bob that are unprotected because Bob is now standing in one place, and his Mook is unlikely to be bigger than Bob to cover him completely.
blijft een discussieforum, ik reageer gewoon op dingen die ik hier zie staanquote:Op woensdag 4 december 2013 12:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
oei, heeft iemand kritiek op iets wat jij leuk vindt?
"might stop some shots"quote:
En ook niet alsof er met een tank op die walker werd geschoten of alsof er een 10 seconden durend salvo van een machinegeweer op hem af werd gevuurdquote:Op woensdag 4 december 2013 12:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
might stop some shots
de walker werd 3x geraakt?
5?
ik had er niet zo'n moeite mee, het is niet alsof dit iedere aflevering gebeurt
Tja, maakt het wel degelijk moeilijker om hem te rakenquote:Op woensdag 4 december 2013 12:20 schreef BaasBanaan het volgende:
En Tyreese die volledig beschermd was door een paar plantenbakken was ook wel mooi.
Dat is grappig, ik heb er juist geen moeite mee omdat dit soort dingen in iedere aflevering gebeuren. (Tenzij er alleen maar gepraat wordt in een aflevering)quote:Op woensdag 4 december 2013 12:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
might stop some shots
de walker werd 3x geraakt?
5?
ik had er niet zo'n moeite mee, het is niet alsof dit iedere aflevering gebeurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |