Je bent toch geen arme sloeber?quote:Op woensdag 4 december 2013 23:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hoef die armoedzaaier er niet bij te hebben als ie niet eens in staat is z'n verontschuldigingen aan te bieden.
We hebben het niet over minder maar over nul.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat iemand minder aftikt dan hij/zij naar binnen heeft gegoten bedoel ik.
Ook dat is zorgwekkend.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:51 schreef remlof het volgende:
[..]
De fixatie is meer op betaling-ontduikers
Zo heurt het eigenlijk.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:52 schreef Tem het volgende:
Of je zegt er gewoon niets over als een echte heer en betaalt gewoon met een glimlach het verschil.
Daar zou ik toe in staat zijn als ie mij niet steeds persoonlijk aan zou vallen met z'n troll alter-ego.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:52 schreef Tem het volgende:
Of je zegt er gewoon niets over als een echte heer en betaalt gewoon met een glimlach het verschil.
Dat vind ik ook best raar.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:58 schreef remlof het volgende:
Omg, straks moet Rutte nog aftreden, krijgen we premier Asscher
Dood eng.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:01 schreef Boze_Appel het volgende:
Zo. Iedereen de ramen al gebarricadeerd voor de horrorstorm van morgen?
Asscher en Samsom bedoel je?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |