Moar, moar.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En extra veel voor mij want zoonlief deelde net mee dat hij niet mee kan eten vanavond
Nomnomnomnomquote:Op woensdag 4 december 2013 14:46 schreef Myraela het volgende:
Ik denk dat ik worstenbroodjes maak faxie. Of pizzamuffins of iets.
Nu eerst even biscotti met hazelnoot en kaneel bakken voor twi zijn werk morgen.
Hoort erbij toch, zolang je er maar met elkaar uit komt uiteindelijk.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh er zijn nog wel wat dingen hoor. Daar is al over gesproken en gaat vast nog wel een keer over gesproken worden.
Een beetje jaloezie is best leuk en lief maar zodra het ziekelijk jaloers wordt knap ik erop af.
Ziekelijke jaloezie hoort dus nietquote:Op woensdag 4 december 2013 14:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoort erbij toch, zolang je er maar met elkaar uit komt uiteindelijk.
Ja, vertel mij watquote:Op woensdag 4 december 2013 13:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]als je de kleppen hoort tikken, dan heb je geluk je dat motor nog loopt
jaloeziequote:Op woensdag 4 december 2013 14:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ziekelijke jaloezie hoort dus niet![]()
Hij werd zelfs jaloers omdat ik met Smurf op pad was geweest![]()
Daar heb ik alleen maar om gelachen en gezegd dat ik hem wel een keer aan smurf zou voorstellen
Mwah, ben wat aan het surfen op de digitale golvenquote:
Bij de boodschappen van vandaag zou een "sinterklaas verrassing" zitten. Dus ik dacht een klein zakje pepernoten of een kleine chocolade letter. Maar neehoor, 2 mandarijntjes.quote:
Ze hadden er beter krenten in kunnen doen, da's toepasselijkerquote:Op woensdag 4 december 2013 15:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bij de boodschappen van vandaag zou een "sinterklaas verrassing" zitten. Dus ik dacht een klein zakje pepernoten of een kleine chocolade letter. Maar neehoor, 2 mandarijntjes.
Kon ik maar even duttenquote:Op woensdag 4 december 2013 15:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mwah, ben wat aan het surfen op de digitale golven![]()
Straks even dutten denk ik... ben een beetje brak
Oh dat is minderquote:Op woensdag 4 december 2013 15:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vrolijk.. mwa. Verveeld, ja
Och wat zwaarquote:Op woensdag 4 december 2013 15:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh dat is minder
Ik moet nog tot 6 uur
Nou inderdaad!!quote:
Oh dat is wel balenquote:Op woensdag 4 december 2013 15:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Och wat zwaar![]()
Ik moet tot 6 uur naar school, dan rapido doorfietsen naar mn ouders, snel wat naar binnen werken en dan kan ik de auto meenemen naar werk waar ik om 7 uur moet beginnen en door moet tot 1 zonder pauze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |