Dat is sowieso nog nooit een probleem geweestquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan kies je de verkeerde vrouwen uitals ik een kerel heb die moeilijk tot niet klaarkomt ben ik gelukkig want dan kom ik vaker
maar dan nog kom ik liever 12 keer dan 3 keerquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is sowieso nog nooit een probleem geweest
slaap lekkerquote:Op woensdag 4 december 2013 00:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik was in slaap gevallen
En nu ga ik verder slapen.. Trusten :8
goed geplandquote:Op woensdag 4 december 2013 08:34 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm, en dan kom je er net achter dat je in april naar 2 bandjes gaat in 1 week
quote:Op woensdag 4 december 2013 08:34 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm, en dan kom je er net achter dat je in april naar 2 bandjes gaat in 1 week
Je zou toch eerder beginnen?quote:Op woensdag 4 december 2013 09:11 schreef Vinniiee het volgende:
Fuck dit wordt een lange werkdag. Ben er pas rond 10'en, dus pas om 6 naar huisLekker in de file staan
Dat wilde ik, maar dat kon niet, want er is zo'n gast bezig met de ventilatieroosters en hij heeft er in een 1,5 uur pas 1 gedaanquote:Op woensdag 4 december 2013 09:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je zou toch eerder beginnen?
Morgen wel op tijd gaan hoor
Wat een knuppelquote:Op woensdag 4 december 2013 09:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat wilde ik, maar dat kon niet, want er is zo'n gast bezig met de ventilatieroosters en hij heeft er in een 1,5 uur pas 1 gedaan
Heb gezegd dat ik nog moet werken, dus ze komen een andere keer maar mooi terug.
In die tijd heb ik wel even m'n oude post kunnen sorteren
Ja, want het ijs moet minimaal x-cm zijnquote:Op woensdag 4 december 2013 09:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo'n elfstedentocht is er alleen maar als het echt ECHT heel koud is he?
quote:
quote:
Moggequote:
En dat ding wordt op een onmogelijk vroeg tijdstip geschaatst he?quote:Op woensdag 4 december 2013 09:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, want het ijs moet minimaal x-cm zijn
[..]
[..]
[..]
Mogge
quote:Op woensdag 4 december 2013 09:23 schreef rival het volgende:
Morning
Toilet, wasbak, snelweg, parkeerterrein en de gracht als ik het me allemaal goed herinner
In de elfde stad iets laterquote:Op woensdag 4 december 2013 09:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dat ding wordt op een onmogelijk vroeg tijdstip geschaatst he?
Ja maar om er te komen moet ik dan nog steeds allemejezus vroeg op pad!!quote:
"dan ga je niet"quote:Op woensdag 4 december 2013 09:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar om er te komen moet ik dan nog steeds allemejezus vroeg op pad!!
Met andere woorden, ik ga hopen dat die tocht er niet komt
Jup, want een hele hoop km'squote:Op woensdag 4 december 2013 09:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dat ding wordt op een onmogelijk vroeg tijdstip geschaatst he?
Morning
Toilet, wasbak, snelweg, parkeerterrein en de gracht als ik het me allemaal goed herinner
Morning
nu pas?quote:
Dat was idd het planquote:
Serieus?quote:Op woensdag 4 december 2013 09:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wijsneus
Ik had gisteren moeten gaat tanken, nu is het bijna 5 cent duurder
Zie editquote:Op woensdag 4 december 2013 09:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Serieus?dat is kut, ik moet ook nog tanken straks
Daar zou ik voor tekenenquote:
+1quote:Op woensdag 4 december 2013 10:00 schreef rival het volgende:
[..]
Nee daar ben ik minder jaloers op idd
Iets lijkt me niet helemaal goed zitten. Gemiddeld verbruik zit op 1:14 volgens autoweek en snelweg (wat ik voornamelijk rijd) zo 1:17 moeten doen...quote:Op woensdag 4 december 2013 10:00 schreef rival het volgende:
[..]
Nee daar ben ik minder jaloers op idd
Die opgegeven verbruiken zijn vaak met een gloednieuwe wagen, energiezuinige banden. cruise control e.d..... en die rijden misschien maar 100....quote:Op woensdag 4 december 2013 10:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Iets lijkt me niet helemaal goed zitten. Gemiddeld verbruik zit op 1:14 volgens autoweek en snelweg (wat ik voornamelijk rijd) zo 1:17 moeten doen...
Gebruikerservaring zegt ok dat het wel zuiniger hoort te zijn.quote:Op woensdag 4 december 2013 10:37 schreef rival het volgende:
[..]
Die opgegeven verbruiken zijn vaak met een gloednieuwe wagen, energiezuinige banden. cruise control e.d..... en die rijden misschien maar 100....
bandenspanning is een belangrijke. wiellagers trouwens ook wel.quote:Op woensdag 4 december 2013 10:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gebruikerservaring zegt ok dat het wel zuiniger hoort te zijn.
Toch vind ik 1:11 niet echt zuinigquote:Op woensdag 4 december 2013 10:46 schreef rival het volgende:
[..]
bandenspanning is een belangrijke. wiellagers trouwens ook wel.
Misschien loopt er een wiel een beetje aan...
misschien is je blokkie niet meer 100%
misschien zit er bij jou een dikke vette spoiler op
Geef je net een aantal dingen waar je naar kan kijken om het te verbeterenquote:Op woensdag 4 december 2013 11:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toch vind ik 1:11 niet echt zuinig
Ik denk dat het aan het blok ligt, hij zuupt ook een beetje veel oliequote:Op woensdag 4 december 2013 11:09 schreef rival het volgende:
[..]
Geef je net een aantal dingen waar je naar kan kijken om het te verbeteren
oliequote:Op woensdag 4 december 2013 11:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik denk dat het aan het blok ligt, hij zuupt ook een beetje veel olie
Dat is toch geen zuipen manquote:Op woensdag 4 december 2013 11:38 schreef rival het volgende:
[..]
denk een litertje op 10.000 km ongeveer
Dat deed mijn oude motor ook ongeveer, o.a. daarom heb ik die vervangenquote:Op woensdag 4 december 2013 11:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is toch geen zuipen man. Die van mij deed 1L op 2000km
Succes ermee!quote:Op woensdag 4 december 2013 11:50 schreef rival het volgende:
[..]
Heb ik wel, ga er vanuit dat er uitgebreide gebruikersverslagen te vinden zijn
quote:Op woensdag 4 december 2013 12:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Succes. S.U.C.C.E.S. Die succes
Ik ga mijn motor niet vervangenquote:Op woensdag 4 december 2013 11:48 schreef rival het volgende:
[..]
Dat deed mijn oude motor ook ongeveer, o.a. daarom heb ik die vervangen
Andere vraag dan.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Succes. S.U.C.C.E.S. Die succes
Dat ging over mezelfquote:Op woensdag 4 december 2013 12:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zoeken naar mijn referenties
1 op 2000 is niet gek, bij een 4 jaar oude Audi is 1 op 1500 acceptabel volgens de dealerquote:
Ex en zo?quote:Op woensdag 4 december 2013 12:57 schreef S95Sedan het volgende:
Middag
Blugh, ik haat ziek zijn...
En gevoelens zijn kut
Beterschap!! Verzorging nodig?quote:Op woensdag 4 december 2013 12:57 schreef S95Sedan het volgende:
Middag
Blugh, ik haat ziek zijn...
En gevoelens zijn kut
Nee gelukkig niet.quote:
Overleef het wel hopelijk.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Beterschap!! Verzorging nodig?
En klopt![]()
Omdat dat zo isquote:
Ben ik het niet mee eens. Wat voor nare gevolgen hebben je gevoelens dan?quote:Op woensdag 4 december 2013 13:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet.
[..]
Overleef het wel hopelijk.
Soms zou het makkelijk zijn ze uit te kunnen zetten![]()
Hoe is het met je vent dan, beetje vol te houden?
[..]
Omdat dat zo is
Gaat vast wel over voor je een meisje wordt jaquote:Op woensdag 4 december 2013 13:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Overleef het wel hopelijk.
Soms zou het makkelijk zijn ze uit te kunnen zetten![]()
Hoe is het met je vent dan, beetje vol te houden?
Wacht het was anders, nadat ik er 1000km gereden had (2 weken na aankoop) ging er 2,5L in. Zo'n beetje 1200km later weer 1,5L.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
1 op 2000 is niet gek, bij een 4 jaar oude Audi is 1 op 1500 acceptabel volgens de dealer
Qua brandstof verbruik kan je ff kijken naar wat rival zei en dan ook nog of je ineens veel zware spullen in je auto hebt. Ben je de laatste tijd meer in de stad wezen rijden dan je normaal doet, of juist veel harder op de snelweg. Lopen je remmen niet heel iets aan (voel even aan je wielen wanneer je thuis bent, ze mogen warm zijn maar niet heet - tenzij je heel lomp hebt gereden).
2.5 liter!? Dat is bij veel auto's bijna de helft joh! Je weet dat je na het bijvullen 15min moet wachten voordat je weer kan peilen he?quote:Op woensdag 4 december 2013 13:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wacht het was anders, nadat ik er 1000km gereden had (2 weken na aankoop) ging er 2,5L in. Zo'n beetje 1200km later weer 1,5L.
Maar ik zal straks even aan de remmen voelen. Heb wel wat spullen vervoerd ja, maar niet echt zware dingen ofzo. En ik heb ook niet echt een zware voet
De peilstok was kurkdroogquote:Op woensdag 4 december 2013 13:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
2.5 liter!? Dat is bij veel auto's bijna de helft joh! Je weet dat je na het bijvullen 15min moet wachten voordat je weer kan peilen he?
En dm even je mail adres, dan stuur ik je dat bestandje op.
quote:Op woensdag 4 december 2013 13:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De peilstok was kurkdroogKleppen hoorde je luid tikken
En jep, dat weet ik
Zal ik even doen.
quote:Op woensdag 4 december 2013 13:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De peilstok was kurkdroogKleppen hoorde je luid tikken
![]()
Ga je weer iets lekkers maken voor de 14e?quote:Op woensdag 4 december 2013 14:29 schreef Myraela het volgende:
Ik ga morgen draadjesvlees maken.Ik hou van draadjesvlees.
Niet zozeer nare gevolgen hoor, gewoon even kut.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:19 schreef rival het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Wat voor nare gevolgen hebben je gevoelens dan?
Goed om te horen, klinkt al beter dan vorige weerquote:Op woensdag 4 december 2013 13:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaat vast wel over voor je een meisje wordt ja![]()
Zo'n knopje lijkt mij ook wel wat ja![]()
Gaat goed hoor
Misschien iets hartigs. Want ik heb geen zin om weer alleen maar zoete crap te eten.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ga je weer iets lekkers maken voor de 14e?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |