Dat is sowieso nog nooit een probleem geweestquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan kies je de verkeerde vrouwen uitals ik een kerel heb die moeilijk tot niet klaarkomt ben ik gelukkig want dan kom ik vaker
maar dan nog kom ik liever 12 keer dan 3 keerquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is sowieso nog nooit een probleem geweest
slaap lekkerquote:Op woensdag 4 december 2013 00:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik was in slaap gevallen
En nu ga ik verder slapen.. Trusten :8
goed geplandquote:Op woensdag 4 december 2013 08:34 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm, en dan kom je er net achter dat je in april naar 2 bandjes gaat in 1 week
quote:Op woensdag 4 december 2013 08:34 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm, en dan kom je er net achter dat je in april naar 2 bandjes gaat in 1 week
Je zou toch eerder beginnen?quote:Op woensdag 4 december 2013 09:11 schreef Vinniiee het volgende:
Fuck dit wordt een lange werkdag. Ben er pas rond 10'en, dus pas om 6 naar huisLekker in de file staan
Dat wilde ik, maar dat kon niet, want er is zo'n gast bezig met de ventilatieroosters en hij heeft er in een 1,5 uur pas 1 gedaanquote:Op woensdag 4 december 2013 09:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je zou toch eerder beginnen?
Morgen wel op tijd gaan hoor
Wat een knuppelquote:Op woensdag 4 december 2013 09:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat wilde ik, maar dat kon niet, want er is zo'n gast bezig met de ventilatieroosters en hij heeft er in een 1,5 uur pas 1 gedaan
Heb gezegd dat ik nog moet werken, dus ze komen een andere keer maar mooi terug.
In die tijd heb ik wel even m'n oude post kunnen sorteren
Ja, want het ijs moet minimaal x-cm zijnquote:Op woensdag 4 december 2013 09:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo'n elfstedentocht is er alleen maar als het echt ECHT heel koud is he?
quote:
quote:
Moggequote:
En dat ding wordt op een onmogelijk vroeg tijdstip geschaatst he?quote:Op woensdag 4 december 2013 09:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, want het ijs moet minimaal x-cm zijn
[..]
[..]
[..]
Mogge
quote:Op woensdag 4 december 2013 09:23 schreef rival het volgende:
Morning
Toilet, wasbak, snelweg, parkeerterrein en de gracht als ik het me allemaal goed herinner
In de elfde stad iets laterquote:Op woensdag 4 december 2013 09:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dat ding wordt op een onmogelijk vroeg tijdstip geschaatst he?
Ja maar om er te komen moet ik dan nog steeds allemejezus vroeg op pad!!quote:
"dan ga je niet"quote:Op woensdag 4 december 2013 09:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar om er te komen moet ik dan nog steeds allemejezus vroeg op pad!!
Met andere woorden, ik ga hopen dat die tocht er niet komt
Jup, want een hele hoop km'squote:Op woensdag 4 december 2013 09:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dat ding wordt op een onmogelijk vroeg tijdstip geschaatst he?
Morning
Toilet, wasbak, snelweg, parkeerterrein en de gracht als ik het me allemaal goed herinner
Morning
nu pas?quote:
Dat was idd het planquote:
Serieus?quote:Op woensdag 4 december 2013 09:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wijsneus
Ik had gisteren moeten gaat tanken, nu is het bijna 5 cent duurder
Zie editquote:Op woensdag 4 december 2013 09:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Serieus?dat is kut, ik moet ook nog tanken straks
Daar zou ik voor tekenenquote:
+1quote:Op woensdag 4 december 2013 10:00 schreef rival het volgende:
[..]