quote:Op woensdag 4 december 2013 14:43 schreef Myraela het volgende:
http://www.manbijthond.nl(...)ar-hyves-vriendinnen
Glitterplaatjes postende vrouw die emotioneel word omdat hyves weg gaat. "Op facebook kan ik niet meerdere glitterplaatjes posten of respect geven"
Lekkerquote:Op woensdag 4 december 2013 14:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Misschien iets hartigs. Want ik heb geen zin om weer alleen maar zoete crap te eten.
Oh er zijn nog wel wat dingen hoor. Daar is al over gesproken en gaat vast nog wel een keer over gesproken worden.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet zozeer nare gevolgen hoor, gewoon even kut.
[..]
Goed om te horen, klinkt al beter dan vorige weer
En waar is dat?quote:Op woensdag 4 december 2013 14:44 schreef sararaats het volgende:
m'n telefoon ligt bijna altijd op dezelfde plaats.
En extra veel voor mij want zoonlief deelde net mee dat hij niet mee kan eten vanavondquote:
Moar, moar.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En extra veel voor mij want zoonlief deelde net mee dat hij niet mee kan eten vanavond
Nomnomnomnomquote:Op woensdag 4 december 2013 14:46 schreef Myraela het volgende:
Ik denk dat ik worstenbroodjes maak faxie. Of pizzamuffins of iets.
Nu eerst even biscotti met hazelnoot en kaneel bakken voor twi zijn werk morgen.
Hoort erbij toch, zolang je er maar met elkaar uit komt uiteindelijk.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh er zijn nog wel wat dingen hoor. Daar is al over gesproken en gaat vast nog wel een keer over gesproken worden.
Een beetje jaloezie is best leuk en lief maar zodra het ziekelijk jaloers wordt knap ik erop af.
Ziekelijke jaloezie hoort dus nietquote:Op woensdag 4 december 2013 14:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoort erbij toch, zolang je er maar met elkaar uit komt uiteindelijk.
Ja, vertel mij watquote:Op woensdag 4 december 2013 13:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]als je de kleppen hoort tikken, dan heb je geluk je dat motor nog loopt
jaloeziequote:Op woensdag 4 december 2013 14:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ziekelijke jaloezie hoort dus niet![]()
Hij werd zelfs jaloers omdat ik met Smurf op pad was geweest![]()
Daar heb ik alleen maar om gelachen en gezegd dat ik hem wel een keer aan smurf zou voorstellen
Mwah, ben wat aan het surfen op de digitale golvenquote:
Bij de boodschappen van vandaag zou een "sinterklaas verrassing" zitten. Dus ik dacht een klein zakje pepernoten of een kleine chocolade letter. Maar neehoor, 2 mandarijntjes.quote:
Ze hadden er beter krenten in kunnen doen, da's toepasselijkerquote:Op woensdag 4 december 2013 15:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bij de boodschappen van vandaag zou een "sinterklaas verrassing" zitten. Dus ik dacht een klein zakje pepernoten of een kleine chocolade letter. Maar neehoor, 2 mandarijntjes.
Kon ik maar even duttenquote:Op woensdag 4 december 2013 15:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mwah, ben wat aan het surfen op de digitale golven![]()
Straks even dutten denk ik... ben een beetje brak
Oh dat is minderquote:Op woensdag 4 december 2013 15:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vrolijk.. mwa. Verveeld, ja
Och wat zwaarquote:Op woensdag 4 december 2013 15:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh dat is minder
Ik moet nog tot 6 uur
Nou inderdaad!!quote:
Oh dat is wel balenquote:Op woensdag 4 december 2013 15:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Och wat zwaar![]()
Ik moet tot 6 uur naar school, dan rapido doorfietsen naar mn ouders, snel wat naar binnen werken en dan kan ik de auto meenemen naar werk waar ik om 7 uur moet beginnen en door moet tot 1 zonder pauze
Ik kan het zelf ook weleens voelen hoor, maar probeer dat altijd bij de ander weg te houden....quote:
Wat voor geluid?quote:Op woensdag 4 december 2013 16:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat voor geluid is dat?
Mijn ka maakt sinds een paar dagen een maf geluid
dan is het donderdag geloof ikquote:
Ik ervaar tegenwoordig ook opeens gevoelens van jaloezie. Dat vind ik al heel ergquote:Op woensdag 4 december 2013 16:21 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kan het zelf ook weleens voelen hoor, maar probeer dat altijd bij de ander weg te houden....
oh ja idd, de laatste dag voor het weekendquote:Op woensdag 4 december 2013 16:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan is het donderdag geloof ik
Ben je al iets aan het opknappen?quote:Op woensdag 4 december 2013 16:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan is het donderdag geloof ik
Je kan ze een klein beetje laten zien, dat kan positief werken.... Maar op een normale manier wel hequote:Op woensdag 4 december 2013 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ervaar tegenwoordig ook opeens gevoelens van jaloezie. Dat vind ik al heel erg
Kijken of ik op tijd wakker ben voor het ziekenhuis en even langs de bieb om mn contract uit te printenquote:Op woensdag 4 december 2013 16:26 schreef rival het volgende:
[..]
oh ja idd, de laatste dag voor het weekend
Ik doe mn best hoor!!quote:Op woensdag 4 december 2013 16:27 schreef rival het volgende:
[..]
Je kan ze een klein beetje laten zien, dat kan positief werken.... Maar op een normale manier wel he
ik denk dat het nu eruit aan het zweten is ofzo.. Werd net kletsnat wakker en niet op de goede manierquote:Op woensdag 4 december 2013 16:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben je al iets aan het opknappen?
Whehe.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik denk dat het nu eruit aan het zweten is ofzo.. Werd net kletsnat wakker en niet op de goede manier
Met 'maf' geluid kan ik niksquote:Op woensdag 4 december 2013 16:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat voor geluid is dat?
Mijn ka maakt sinds een paar dagen een maf geluid
ik doe mn bestquote:Op woensdag 4 december 2013 16:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whehe.
Vooral nog even lekker rustig aan doen
quote:Op woensdag 4 december 2013 16:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik denk dat het nu eruit aan het zweten is ofzo.. Werd net kletsnat wakker en niet op de goede manier
Ga naar de garage, dan kom je erachter dat je lampenkap aan de binnenkant los zit ofzo.. en dat kost je dan 20 euroquote:
quote:Op woensdag 4 december 2013 16:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga naar de garage, dan kom je erachter dat je lampenkap aan de binnenkant los zit ofzo.. en dat kost je dan 20 euro
Of je rijdt met te weinig olie en je krukaslagers liggen eruit, kosten: nieuwe motorquote:Op woensdag 4 december 2013 16:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga naar de garage, dan kom je erachter dat je lampenkap aan de binnenkant los zit ofzo.. en dat kost je dan 20 euro
Das niet zo handig neequote:Op woensdag 4 december 2013 16:33 schreef Vinniiee het volgende:
Whoohoo, lenzen vandaag al verstuurd
Wilde mn lenzen in doen vanmorgen, zag.ik dat er bij 1 lens ineens een hap uit was
Wtfquote:Op woensdag 4 december 2013 16:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Damn, dat valt toch gewoon onder klantenservice of niet danquote:
Lijkt me wel een opluchtingquote:
Ik houd altijd een setje in reserve. Dus bestel meestal een maandje eerder.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das niet zo handig nee
Ik heb nu mijn laatste set in gebruik.. Eind van de maand weer nieuwe halen..
Jaquote:Op woensdag 4 december 2013 16:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wtf
Ja is toch zeker wel 5 minuten werk
Neequote:Op woensdag 4 december 2013 16:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Damn, dat valt toch gewoon onder klantenservice of niet dan
Zoveel bijzonders hebben ze niet uitgevoerd..
Zekerquote:
Kom je bij een gasboer aan, lpg systeem werkt niet meer. Pomp voert op maar komt geen brandstof uit.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Damn, dat valt toch gewoon onder klantenservice of niet dan
Zoveel bijzonders hebben ze niet uitgevoerd..
Ik normaal ook, maar ik wilde eigenlijk rustig aan doen met m'n geld deze maandquote:Op woensdag 4 december 2013 16:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lijkt me wel een opluchting
[..]
Ik houd altijd een setje in reserve. Dus bestel meestal een maandje eerder.
Wat een Hork danquote:
What de fuck, wat voor mensen hebben jullie bij die bedrijven manquote:Op woensdag 4 december 2013 16:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kom je bij een gasboer aan, lpg systeem werkt niet meer. Pomp voert op maar komt geen brandstof uit.
Monteur maakt 1 slag met een sleutel en is klaar. Kostte me 45 euro
Degelijke auto's, die Seatsquote:Op woensdag 4 december 2013 16:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Of je rijdt met te weinig olie en je krukaslagers liggen eruit, kosten: nieuwe motor
smaakte vast niet lekker, anders hadden de kabouters de rest ook wel opgegetenquote:Op woensdag 4 december 2013 16:33 schreef Vinniiee het volgende:
Whoohoo, lenzen vandaag al verstuurd
Wilde mn lenzen in doen vanmorgen, zag.ik dat er bij 1 lens ineens een hap uit was
Dat had ik dus ook. Heb ze online besteld, scheelt ruim 70 euroquote:Op woensdag 4 december 2013 16:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das niet zo handig nee
Ik heb nu mijn laatste set in gebruik.. Eind van de maand weer nieuwe halen..
Dat is het voor bijna iedereen wel, maar mensen hebben er angst voor of zo.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Degelijke auto's, die Seats
Net even snel gerekend, LPG is waarschijnlijk toch wel rendabel om naar te kijken...
Whut.. Wat kosten die lenzen van jou normaal wel niet dan?quote:Op woensdag 4 december 2013 16:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook. Heb ze online besteld, scheelt ruim 70 euro
Ik hoop dat ze gestikt zijnquote:Op woensdag 4 december 2013 16:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
smaakte vast niet lekker, anders hadden de kabouters de rest ook wel opgegeten
Bestaat er geen wakkerbelservice ofzo?quote:Op woensdag 4 december 2013 16:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kijken of ik op tijd wakker ben voor het ziekenhuis en even langs de bieb om mn contract uit te printen
Ja, is al heel snel rendabel zag ik. Vanavond nog even beter zoeken..quote:Op woensdag 4 december 2013 16:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is het voor bijna iedereen wel, maar mensen hebben er angst voor of zo.
Hoiquote:Op woensdag 4 december 2013 16:41 schreef rival het volgende:
[..]
Bestaat er geen wakkerbelservice ofzo?
heeft geen nut bij mij als ik ziek ben.. Dan slaap ik overal doorheenquote:Op woensdag 4 december 2013 16:41 schreef rival het volgende:
[..]
Bestaat er geen wakkerbelservice ofzo?
Ik had geen keuze, maar heb goed opgelet, daarna heb ik het zelf gedaanquote:Op woensdag 4 december 2013 16:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat een Hork dan
[..]
What de fuck, wat voor mensen hebben jullie bij die bedrijven man
wat ben jij gemeen tegen kaboutersquote:
6 paar, 2 verschillende sterktes met 2 grote flessen lensenvloeistof kostte 120 euro bij de opticienquote:Op woensdag 4 december 2013 16:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whut.. Wat kosten die lenzen van jou normaal wel niet dan?
Inderdaad!!quote:Op woensdag 4 december 2013 16:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wat ben jij gemeen tegen kabouters
quote:Op woensdag 4 december 2013 16:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, is al heel snel rendabel zag ik. Vanavond nog even beter zoeken..
Motten ze mijn lenzen maar niet aanvretenquote:Op woensdag 4 december 2013 16:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wat ben jij gemeen tegen kabouters
precies, die hebben er ook niet om gevraagd om continu op piemelhoogte te leven hoor..quote:Op woensdag 4 december 2013 16:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Inderdaad!!
Hij zou een voorbeeld aan ons moeten nemen!! Wij zijn altijd lief voor onze kleine medemens!
Overal? neequote:Op woensdag 4 december 2013 16:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heeft geen nut bij mij als ik ziek ben.. Dan slaap ik overal doorheen
dan moet je ze beter te eten gevenquote:Op woensdag 4 december 2013 16:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Motten ze mijn lenzen maar niet aanvreten
Hoe zit het met onderhoud?quote:Op woensdag 4 december 2013 16:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
Ik rij er niet voor niks al jaren mee
overalquote:
Mijn lenzen alleen al kosten me 42,50 per doosje kom ik net achterquote:Op woensdag 4 december 2013 16:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
6 paar, 2 verschillende sterktes met 2 grote flessen lensenvloeistof kostte 120 euro bij de opticien
oke, misschien niet door een trucktoeter in mn slaapkamer, maar verder overalquote:
Vialle installaties schijnen rond de 250.000 meestal een pomp revisie nodig te hebben.quote:
Nou inderdaad!!quote:Op woensdag 4 december 2013 16:51 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb alvast een nieuwe TT suggestie:
Welkom in CAR
quote:Op woensdag 4 december 2013 16:51 schreef LovelyLady het volgende:
Welkom in CAR
En, wanneer heb jij voor t laatst gesekst dan?quote:Op woensdag 4 december 2013 16:51 schreef LovelyLady het volgende:
Welkom in CAR
Ze vreten maar ergens andersquote:Op woensdag 4 december 2013 16:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan moet je ze beter te eten geven
Ergens in oktoberquote:Op woensdag 4 december 2013 16:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En, wanneer heb jij voor t laatst gesekst dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |