Wat voor jongen is hij?quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die heeft bij mij op school gezeten.
Dat gaat niet lukken vrees ik, want hij heeft geen 2000 liedjesquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Kunnen we die niet in de T2000 krijgen?
Godvergeten kutnummer.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:19 schreef Gehenna het volgende:
Heeft met 'naughty boy' een hit met 'la la la'
quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:19 schreef snellejelle het volgende:
[..]
overdag wel, maar 's avonds niet.
Je vergeet je moeder.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:19 schreef marcodej het volgende:
Roosmarijn is echt de lelijkste vrouw die ik ooit gezien heb.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken vrees ik, want hij heeft geen 2000 liedjes
Na tienen pas ja, en dat wordt uitgerekend gepresenteerd door Roosquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:19 schreef snellejelle het volgende:
[..]
overdag wel, maar 's avonds niet.
Vast een vrouw uit [naam van stad waar Katwijk een vete mee heeft].quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:19 schreef marcodej het volgende:
Roosmarijn is echt de lelijkste vrouw die ik ooit gezien heb.
Je hebt gelijk, want die is al een tijd dood.quote:
Een totale idioot. Denkt dat 'ie interessant is met dat liedjes gedoe, maar helemaal niemand is er in geïnteresseerd. Twee vrienden van mij hebben bij 'm in de klas gezeten, zodoende kwam 'ie nog wel eens bij onze groep staan.... Vond het nodig om steeds aan me te zitten.quote:
Ongevoelige klote vogel is het.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:20 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, want die is al een tijd dood.
Paul Rabberinggod heeft op dezelfde school als ik gezeten. Helaas niet op hetzelfde moment, anders was het een dolle boel geworden.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:21 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Een totale idioot. Denkt dat 'ie interessant is met dat liedjes gedoe, maar helemaal niemand is er in geïnteresseerd. Twee vrienden van mij hebben bij 'm in de klas gezeten, zodoende kwam 'ie nog wel eens bij onze groep staan.... Vond het nodig om steeds aan me te zitten.
Nee joh, 'De Tour de France tijd van mijn leven' die moet erin.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan maar "Feijenoord, mijn feijenoord".
Of zijn klassieker You'll never walk alone.
Toen we het over muzikale goden hadden dacht ik per ongeluk heel even aan Lee Towers, ipv Driesgod.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh, 'De Tour de France tijd van mijn leven' die moet erin.
Goeien tip, met die pindarots.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Verslaafd op RTL4.
Maar ik weet niet of het iets is.
Welk cijfer op IMDB?quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Demolition Man komt ook vanavond. Wat een toppertje.
Verrassend hoogquote:
Flinke domperquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verrassend hoogKennelijk hebben een hoop mensen een nostalgisch sentiment bij de film wat hen het cijfer omhoog doet stemmen.
Ja joh, alsof het niks kost.quote:Vanaf 6 januari krijgen we een nieuw uitzendtijdstip (19:00), een nieuwe zender (Ned.1) en een vernieuwd decor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |