Sjezus helemaal heen en weer gereisd daarvoor.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:43 schreef Saind het volgende:
[..]
1 van de 3
Straks toch maar ff van internet halen en die mensen een heel lief mailtje sturen of ze hem morgen op de post willen doen
Ik zit ontzettend m'n best te doen om geen kanker erin te verwerken, dat verdient ook bewondering hèquote:
Meh heb ook de hele bierkoning leeggekocht en tante bezocht in het AMCquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Sjezus helemaal heen en weer gereisd daarvoor.
*AZCquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Meh heb ook de hele bierkoning leeggekocht en tante bezocht in het AMC
Oh die achter de Dam. Leuk. Dat tweede minder leuk natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Meh heb ook de hele bierkoning leeggekocht en tante bezocht in het AMC
Saind die bier koopt zou ik niet speciaal willen noemen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh die achter de Dam. Leuk. Dat tweede minder leuk natuurlijk.
Nog iets speciaals gekocht?
Zundert, nieuw Nederlands trappistenbier.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh die achter de Dam. Leuk. Dat tweede minder leuk natuurlijk.
Nog iets speciaals gekocht?
Bijdehand. Speciaal bier he?quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Saind die bier koopt zou ik niet speciaal willen noemen.
Al geproefd? Of is het voor een 'speciale gelegenheid'quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Zundert, nieuw Nederlands trappistenbier.
Net een paar dagen op de markt, was blij verrast dat ze 't al hebben
Ben jij ook lid van een bierclub ofzo?quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Zundert, nieuw Nederlands trappistenbier.
Net een paar dagen op de markt, was blij verrast dat ze 't al hebben
Als wassen beeld speler wel denk ik.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:46 schreef tong80 het volgende:
Verdient dat een beetje Karina ? Achter de Dam staan.
Iedere avond in mijn leven is speciaalquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Bijdehand. Speciaal bier he?
[..]
Al geproefd? Of is het voor een 'speciale gelegenheid'
Jep, PINTquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ben jij ook lid van een bierclub ofzo?
Ik moet daar ook maar weer eens kijken.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Iedere avond in mijn leven is speciaal
En nee zit nog in de trein terug met laptop op schootTrek hem morgen denk ik open
Die lui hebben dacht ik allemaal ruzie met elkaar daar, harde concurrentiestrijd.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Als wassen beeld speler wel denk ik.
Ik vind het niet eens leuk. Maar ja, de toeristen vinden het blijkbaar geweldig.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die lui hebben dacht ik allemaal ruzie met elkaar daar, harde concurrentiestrijd.
Topwinkelquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet daar ook maar weer eens kijken.
Ah, het lijkt me wel een leuke hobbie.quote:
Ben er wel vaker geweest, maar de laatste tijd niet meer.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Topwinkel
Wel duur. 16 euro voor Westvleteren en tientje de fles voor Cantillon
Kan slechterquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ah, het lijkt me wel een leuke hobbie.
In Eindhoven is het in de kroeg nog goedkoperquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben er wel vaker geweest, maar de laatste tijd niet meer.
Poeh wat een geld, maar voor een keertje moet het kunnen.
Had je het beter daar kunnen kopenquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:50 schreef Saind het volgende:
[..]
In Eindhoven is het in de kroeg nog goedkoper
Heb het ook niet meegenomenquote:
Laatst heb je toch ook zelf bier gebrouwen?quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Kan slechter
Beetje zuipen en het een hobby noemen, topshow
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |