Ik ben weer terug. Of ja, ik ben aan het schijten.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik stomp je zo bont en blauw dat je na verloop van tijd alsnog als neger door kunt
Inmiddels zie ik al haar tweets in mijn TL voorbij komenquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Vond het trouwens wel meevallen met 'heel twitter over"
49 retweets
zallik jah is een hétah voah je trétah gevuh zodat juh tanduh peletons gewés, je reet uit komme marshere?quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik stomp je zo bont en blauw dat je na verloop van tijd alsnog als neger door kunt
Volgens mij was jij wel degene die dezelfde cabaretiers goed vond als ik. We hebben dus iets gemeen op het gebied van humorquote:
Dat zegt wellicht meer over jouw TL.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Inmiddels zie ik al haar tweets in mijn TL voorbij komen
Wat zielig zeg.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:35 schreef RensAjacied het volgende:
Die arme vrouw denkt dat het een virus istwitter:Tjerkje01 twitterde op dinsdag 03-12-2013 om 18:38:21En ga nu eens oa virusscannen enz dus wie weet........ reageer retweet
quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Inmiddels zie ik al haar tweets in mijn TL voorbij komen
Dan moet ik veel praten.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:40 schreef GGMM het volgende:
Zullen we proberen van deel 2884 een deel te maken zonder elkaar te beledigen of uit te schelden?
wat een dom idee joh kutmongool ben je met zuurstofgebrek geboren of waquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:40 schreef GGMM het volgende:
Zullen we proberen van deel 2884 een deel te maken zonder elkaar te beledigen of uit te schelden?
quote:
Oh.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben weer terug. Of ja, ik ben aan het schijten.
Is ebben een Oud-Hollands woord ofzo?quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:41 schreef tong80 het volgende:
JR. Zorg er voor dat je je niet laat ebben.
Beetje lief doen tegen Rene he? Had je dat boek nog gevonden trouwens?quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:41 schreef Saind het volgende:
[..]
wat een dom idee joh kutmongool ben je met zuurstofgebrek geboren of wa
Het is toch wel het hoogtepunt van de week normaal, jammer ja.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Waar was Pieter afgelopen vrijdag, heel mijn weekend verziekt
Ik noem mijn manke poot geen GGMM, dat spreek je zo lastig uit xDquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:42 schreef tong80 het volgende:
Goed idee Kuhoer schele bedelaar die je bent met je manke poot GGMM
Jij bent ook nog te achterlijk om iemand te beledigen hèquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:42 schreef tong80 het volgende:
Goed idee Kuhoer schele bedelaar die je bent met je manke poot GGMM
Heej zo kan ie wel weer he?quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Jij bent ook nog te achterlijk om iemand te beledigen hè
1 van de 3quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje lief doen tegen Rene he? Had je dat boek nog gevonden trouwens?
Ik wist niet dat Smoofie mank liep.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik noem mijn manke poot geen GGMM, dat spreek je zo lastig uit xD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |