dat vind ik redelijk eisend, als je dat niet krijgt ga je blijkbaar sowieso als al retourneren. Dat vind ik ondankbaar. Wat ook de essentie was van mijn post.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:00 schreef Huppelmuts het volgende: [..] Wie had het over eisen? Ma: wat wil jij voor de kerst? Ik: ik wil kadobonnen van de tattooshop voor mijn nieuwe tattoo Ma: Oh maar dat vind ik niet leuk om te geven! Ik: maar dat is wel wat ik wil, en dat vroeg je toch? Ma: ik ga wel op zoek naar leuke prullaria Ik: oh god aub niet, daar heb ik een hekel aan! Ma: ja maar dat vind ik wel leuk. Ik: ging het dan niet om een cadeau voor mij?
Ma: ja, maar ik moet het ook leuk vinden! Ik: nou dan wil ik graag de bonnetjes en ga ik zelf wel halen wat ik wel nadat ik alles heb teruggebracht
Ma: dan krijg je niets. Ik: prima. Maar gelukkig ben jij alwetend en wist jij al van dit hele gesprek af natuurlijk
![]()
Magnetronsloffen? Is dat hetzelfde als een ovenhandschoen?quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ben ik trouwens de enige die magnetronsloffen hartstikke onhygiënisch vind?
ik ga ook zeker niet doen alsof ik dankbaar ben voor iets dat ik absoluut niet wil. Dan denken ze dat je het leuk vind en krijg je het jaar erop weer dezelfde shit waar je niks mee kan.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat vind ik redelijk eisend, als je dat niet krijgt ga je blijkbaar sowieso als al retourneren. Dat vind ik ondankbaar. Wat ook de essentie was van mijn post.
Mijn moeder kent mij al ruim 34 jaar. Ze weet dat ik een hekel heb aan prullaria.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat vind ik redelijk eisend, als je dat niet krijgt ga je blijkbaar sowieso als al retourneren. Dat vind ik ondankbaar. Wat ook de essentie was van mijn post.
Roerbakcondoomquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Magnetronsloffen? Is dat hetzelfde als een ovenhandschoen?
Nee, ik deel die mening met je!quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ben ik trouwens de enige die magnetronsloffen hartstikke onhygiënisch vind?
nee, dat zijn sloffen die je in de magnetron opwarmt zodat je koude voeten sneller over zijn..quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Magnetronsloffen? Is dat hetzelfde als een ovenhandschoen?
Wtfquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, dat zijn sloffen die je in de magnetron opwarmt zodat je koude voeten sneller over zijn..
Dat doet er niks aan af dat jouw reactie ondankbaar is en dat je een cadeau niet hoort af te dwingen op die manier. Een fysiek cadeau willen geven is iemands goed recht en dat asociaal noemen vind ik wel erg ver gaan.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn moeder kent mij al ruim 34 jaar. Ze weet dat ik een hekel heb aan prullaria.
Ik vind het juist a-sociaal om met die wetenschap toch prullaria te gaan kopen voor iemand.
Dat is hetzelfde als een man een bh geven. Dat vindt hij niet leuk, wil hij niet hebben en hij heeft er niets aan.
voetenbadquote:
Ja die heb ik. Maar verwarmd niet. Tis meer een veredeld bubbelbad voor je voetenquote:
Om eerlijk te zijn kan het me mn reet roesten wat jij wel of niet vindt.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat doet er niks aan af dat jouw reactie ondankbaar is en dat je een cadeau niet hoort af te dwingen op die manier. Een fysiek cadeau willen geven is iemands goed recht en dat asociaal noemen vind ik wel erg ver gaan.
En die vergelijking vind ik niet opgaan.
Je kan niet winnen en dan ga je weg. Veel plezierquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn kan het me mn reet roesten wat jij wel of niet vindt.
Sowieso jouw hele persoontje vind ik al een overbodige aanwezigheid op deze aardkloot.
Het feit dat je altijd uit de hoogte doet ergerde ik me al aan in singles en dat is sindsdien ook gewoon echt niet veranderd!
Het ga je goed, ik ben weg. Misselijk nu
nee, gewoon een bak warm water met een sopjequote:Op dinsdag 3 december 2013 18:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja die heb ik. Maar verwarmd niet. Tis meer een veredeld bubbelbad voor je voeten
Staat stof te happen op zolder. Onding
misschien heeft ze wel even andere dingen om zich druk over te maken dan jouw geweldige meningquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je kan niet winnen en dan ga je weg. Veel plezier
Oh ja dan liever douchen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, gewoon een bak warm water met een sopje
douchen is soms te veel werkquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:15 schreef LovelyLady het volgende:
Gezellig weer
[..]
Oh ja dan liever douchen.
Food is ready
Vind je? Als ik al weken laat weten aan iedereen dat ik voor een bepaald iets spaar, en dat het halen van kadobonnen voor dat doel daar enorm bij helpt, vind ik het niet beperkend, want dan krijg ik uiteindelijk nog datgene wat ik wilde.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:12 schreef Fascination het volgende:
Ik vind het trouwens ook onzin dat geld geven als cadeau not done is, maar een cadeaubon wel oké is.Cadeaubon is alleen maar beperkend.
Dat krijg je ook met geld.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vind je? Als ik al weken laat weten aan iedereen dat ik voor een bepaald iets spaar, en dat het halen van kadobonnen voor dat doel daar enorm bij helpt, vind ik het niet beperkend, want dan krijg ik uiteindelijk nog datgene wat ik wilde.
Vind ik, ja.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vind je? Als ik al weken laat weten aan iedereen dat ik voor een bepaald iets spaar, en dat het halen van kadobonnen voor dat doel daar enorm bij helpt, vind ik het niet beperkend, want dan krijg ik uiteindelijk nog datgene wat ik wilde.
Mjah, het maakt dus niet uit of het nou geld is of die ene kadobon voor dat bedrag, als je leiver geen geld geeft en wel iets fysieks, doe dan de kadobon.quote:
En dan krijg je dadelijk 'teveel' cadeaubonnen, waardoor je alsnog verplicht ben iets te kopen wat je niet per se wilde hebben.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, het maakt dus niet uit of het nou geld is of die ene kadobon voor dat bedrag, als je leiver geen geld geeft en wel iets fysieks, doe dan de kadobon.
En niet iets waar ik niet op zit te wachten, of niets mee kan.
Hmm.. Teveel cadeaubonnen voor een tattooshop.. Ik teken ervoorquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:24 schreef Anne het volgende:
[..]
En dan krijg je dadelijk 'teveel' cadeaubonnen, waardoor je alsnog verplicht ben iets te kopen wat je niet per se wilde hebben.
Ik zou gewoon ook liever geld hebben. Da's ook iets fysieks.
van die kadobonnen kan je nooit genoeg hebbenquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:24 schreef Anne het volgende:
[..]
En dan krijg je dadelijk 'teveel' cadeaubonnen, waardoor je alsnog verplicht ben iets te kopen wat je niet per se wilde hebben.
Ik zou gewoon ook liever geld hebben. Da's ook iets fysieks.
doe je mijn was ook gelijk?quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:31 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga nog even een paar van die kut luxaflex ophangen en was in de wasmachine gooien
I did...quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
douchen is soms te veel werk
Neem een hapje fajita voor mij?
was het lekker?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je kan niet winnen en dan ga je weg. Veel plezier
Vin kan toch gewoon even naar je toe komen om je te helpen?quote:
die wil ik!quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat oma best een paar euro uit wil wijken, maar denk niet dat ik deze op mn lijstje mag zetten
nee, mijn bankdekentjes stonken, dus die heb ik net maar even in de machine gegooid.. Incl voorwas, extra spoelen en intensief moet ik ruim 3 uur en een kwartier wachten voor ze de droger in kunnenquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je was hier lag had ik dat kunnen doen
als jij die voor mij koopt mag je er af en toe gebruik van makenquote:
Ik heb niet eens een drogerquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, mijn bankdekentjes stonken, dus die heb ik net maar even in de machine gegooid.. Incl voorwas, extra spoelen en intensief moet ik ruim 3 uur en een kwartier wachten voor ze de droger in kunnen
Ik denk niet dat ze in staat is om de deur open te doen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vin kan toch gewoon even naar je toe komen om je te helpen?
Dat is lief van je.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als jij die voor mij koopt mag je er af en toe gebruik van maken
mijn wasmachine staat zowat naast de voordeur.. Daar ben ik net ook naartoe gestrompeld.. Dat ik daar 3 minuten dizzy op de grond heb gezeten laten we er maar even buitenquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze in staat is om de deur open te doen.
ik kan niet zonder droger, want alles wat ik ophang vind ik terug in mijn keuken.. (Dank je wel kipquote:
zo ben ikquote:
Oh in dat geval kun je de voordeur ook wel open doenquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn wasmachine staat zowat naast de voordeur.. Daar ben ik net ook naartoe gestrompeld.. Dat ik daar 3 minuten dizzy op de grond heb gezeten laten we er maar even buiten
En dan kun je het weer opnieuw wassenquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kan niet zonder droger, want alles wat ik ophang vind ik terug in mijn keuken.. (Dank je wel kip)
Screenshot maken?quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Mijn top2000 lijst ook maar eens ingevuld. Kan m alleen niet op facebook delen dus nu weet niemand hoe goed mijn muzieksmaak is
Natuurlijk. Ik kan wel goed koken.quote:
quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik kan wel goed koken.
En nu moet ik dweilen in de keuken. De aansluiting van de vaatwasser heeft gelekt. The joy
quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm.. Teveel cadeaubonnen voor een tattooshop.. Ik teken ervoor
Lijkt mij ook wel een genot jaquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
van die kadobonnen kan je nooit genoeg hebben
Vaatwasser is ook niet kapot. Iets bij de kraan.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Whoohoo, geen vaatwasser, kan die ook niet kapot gaan![]()
*afklopt*
Ik zie jouw lijst gewoon staan op FB hoorquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Mijn top2000 lijst ook maar eens ingevuld. Kan m alleen niet op facebook delen dus nu weet niemand hoe goed mijn muzieksmaak is
dat red je met je kippenkracht nietquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh in dat geval kun je de voordeur ook wel open doenKan ik je vervolgens terug naar de bank slepen
[..]
En dan kun je het weer opnieuw wassen
Maar je kan wel een goeie gok doen! Ik dacht aan 75% ofzo..quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan je niet bij je vraag helpen
Ahwquote:
vaatwasser! Die heb je vast niet voor 50 euro he?quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik kan wel goed koken.
En nu moet ik dweilen in de keuken. De aansluiting van de vaatwasser heeft gelekt. The joy
ik ziet m nergens!quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zie jouw lijst gewoon staan op FB hoor
Ik heb hem zelfs geliked!!quote:
Vast wel!!quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vaatwasser! Die heb je vast niet voor 50 euro he?
Same differencequote:Op dinsdag 3 december 2013 18:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vaatwasser is ook niet kapot. Iets bij de kraan.
Ik ben sterker dan je denktquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat red je met je kippenkracht niet
Ja precies.. Dus droger
Ik ben heel slecht in gokkenquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar je kan wel een goeie gok doen! Ik dacht aan 75% ofzo..
[..]
Ahw
quote:
nu zie ik hem! Mijn keigoede keuzesquote:
Marktplaats!quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan nog heb ik er geen ruimte voorquote:
Inderdaad, eentje kopen met een defect wat eenvoudig op te lossen is.quote:
Ik heb hem gratisquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ook zwaarder dan je denktquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Same difference
[..]
Ik ben sterker dan je denkt
[..]
Ik ben heel slecht in gokken
lucky bastard!quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb hem gratis
Moest alleen een onderdeeltje kopen van een 10tje en een verdeelstukjedingetje aangezien mijn wasmachine ook aan dezelfde kraan moest.
Dus het kan wel mits je het treft
Sorryquote:
Opstapelen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan nog heb ik er geen ruimte voor
Kloptquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Inderdaad, eentje kopen met een defect wat eenvoudig op te lossen is.
Je staat ervan versteld hoeveel mensen iets weggooien omdat ze denken dat het kapot is, terwijl schoonmaken in veel gevallen al voldoende is.
Geef het tijd!!quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sorry
[..]
Opstapelen.
Ik heb zelf nog een keukenkastje helemaal leeg
[..]
Klopt
opstapelen op wat?quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sorry
[..]
Opstapelen.
Ik heb zelf nog een keukenkastje helemaal leeg
[..]
Klopt
Oh doe ik ook wel hoor, zal vast nog wel het e.e.a. bijkomen inderdaadquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geef het tijd!!
Je gaat nog genoeg dingen vinden die je nog niet hebt maar wel nodig hebt stiekem en er komt ook heus nog wel een voorraad
Weet ik veel, ik ken je keuken niet precies uit mijn hoofdquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
opstapelen op wat?op mn gasfornuis lijkt me niet zo handig
Ik heb een heel kastje vol met kruiden
Moest hardop lachenquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb net waarschijnlijk succesvol de vlinderman weggejaagd![]()
Hij: hey schat, wat ben je aan het doen?
Ik: ik zit extreme bruiden te kijken!
Hij: is dat leuk?
Ik: ja, ik wil ook trouwen!! Bridezilla spelen![]()
Hij:![]()
quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb net waarschijnlijk succesvol de vlinderman weggejaagd![]()
Hij: hey schat, wat ben je aan het doen?
Ik: ik zit extreme bruiden te kijken!
Hij: is dat leuk?
Ik: ja, ik wil ook trouwen!! Bridezilla spelen![]()
Hij:![]()
Ik ook!quote:
bar, gasfornuis, aanrecht, koelkast, volquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik ken je keuken niet precies uit mijn hoofd
Nu je het over kruiden hebt, ik heb nog steeds geen peper en zout gekocht
Peper, zout en nootmuskaat?quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ben al bij het gebruik van Nootmuskaat inmiddels
quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Peper, zout en nootmuskaat?
Zelfs ik gebruik dan meer kruiden
Vast wel, maar dat wilde ik vrijdag al kopenquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
bar, gasfornuis, aanrecht, koelkast, vol![]()
Peper en zout ga je het niet mee redden.. Dan krijg je de rest nog
Dat vind ik niet lekkerquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Paprikapoeder, kerrie en knoflookpoeder (al heb ik liever gewoon een teentje knoflook dan poeder) zijn hier ook onmisbaar hoor.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
Oh en heel soms chilipoeder...
Krijg je met zoveel Fokkenquote:
dat vind ik dus echt niet lekkerquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Over sperziebonen en door de aardappelpuree gebruik ik hetquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat vind ik dus echt niet lekker
Ik ookquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Over sperziebonen en door de aardappelpuree gebruik ik het
Whahaha.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
En per ongeluk door de appeltaart... ipv kaneel....
De potjes leken toen zo erg op elkaar![]()
italiaanse kruidenmix, speklapkruiden, piri-piri, madras, sereh, laos, enz enz enzquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Paprikapoeder, kerrie en knoflookpoeder (al heb ik liever gewoon een teentje knoflook dan poeder) zijn hier ook onmisbaar hoor.
Kipkruiden, gehaktkruiden, patatkruiden.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
italiaanse kruidenmix, speklapkruiden, piri-piri, madras, sereh, laos, enz enz enz
nee.. Oma gooide dat vroeger altijd over alle gekookte groentes.. Waarop ik altijd vanaf onderaf begon te scheppen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En bloemkool is ook lekker en nog wel een aantal toepassingen (asperges bijvoorbeeld).quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Speciale roti kerriequote:Op dinsdag 3 december 2013 19:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
italiaanse kruidenmix, speklapkruiden, piri-piri, madras, sereh, laos, enz enz enz
mazzel dan.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gelukkig was het nog geen hele appeltaart. En kon ik gewoon de appelstukjes nog wassen hoor
piri piri met wat zout en paprikapoeder zijn voor mij de kipkruiden hoor. Als het om vlees aan bot gaat tenminste.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kipkruiden, gehaktkruiden, patatkruiden.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
En per ongeluk door de appeltaart... ipv kaneel....
De potjes leken toen zo erg op elkaar![]()
Piri piriquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
piri piri met wat zout en paprikapoeder zijn voor mij de kipkruiden hoor. Als het om vlees aan bot gaat tenminste.
Die zal vast wel komen jaquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wacht op jouw eerste verbrande aardappels of ontplofte kip
quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat doe ik omdat ik me anders kapot erger aan die kut dingen. Maar, het is bijna klaar
wel de echte, niet de chili die ze hier in nederland onder piri piri proberen te verkopen hequote:
Of een gekookt ei dat ontploft!!quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wacht op jouw eerste verbrande aardappels of ontplofte kip
Nope, heb nog niet echt een lekkere zachte kunnen vindenquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]Heb je ook al een tapijt oid eigenlijk? Of wil je dat niet?
Ja, de echtequote:Op dinsdag 3 december 2013 19:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wel de echte, niet de chili die ze hier in nederland onder piri piri proberen te verkopen he
Gelukkig lust ik geen eiquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of een gekookt ei dat ontploft!!
True story bro
Iets wat opeens in je keukenkastje staat als je je zoon boodschappen laat doenquote:
De ikea had vet zachten .... samen met Peu getestquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nope, heb nog niet echt een lekkere zachte kunnen vinden
Herkenbaar, ik heb ze wel gevonden, maar dan zit je in de hogere prijsklasse.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nope, heb nog niet echt een lekkere zachte kunnen vinden
quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De ikea had vet zachten .... samen met Peu getest![]()
quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iets wat opeens in je keukenkastje staat als je je zoon boodschappen laat doen![]()
https://www.google.nl/sea(...)sAQ&biw=1680&bih=948
Toen zat ik niet echt op te letten geloof ikquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De ikea had vet zachten .... samen met Peu getest![]()
Ik meen me te herinneren dat ik wel betaalbare heb gezien ergens, maar ik weet niet meer waarquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik heb ze wel gevonden, maar dan zit je in de hogere prijsklasse.
Ga binnenkort eens bij wat zaken kijken speciaal voor tapijt, die in Hilversum heeft vaak wel goede aanbiedingen zag ik.
beschadig je alleen maar je laminaat meequote:Op dinsdag 3 december 2013 19:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]Heb je ook al een tapijt oid eigenlijk? Of wil je dat niet?
Als je dat zo wilt noemen jaquote:
Als je het weer weet, mag je t aan mij ook wel even doorgevenquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toen zat ik niet echt op te letten geloof ik
[..]
Ik meen me te herinneren dat ik wel betaalbare heb gezien ergens, maar ik weet niet meer waar
soort geel zout .. Erg lekkerquote:
Tot op heden nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
soort geel zout .. Erg lekker
Want?quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
beschadig je alleen maar je laminaat mee
Zal ik doenquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je het weer weet, mag je t aan mij ook wel even doorgeven
er komt altijd iets van zand onder, waarmee je je laminaat bekrast.. Mijn ouders hebben dat ook gehad, en die hebben wel echt duur laminaat liggen, dus niet omdat het goedkope bagger was.. En ma is ook een poetsmiep, maar daar waar het kleed heeft gelegen is wel de vloer beschadigd.. En dat stuk kleurt dan ook niet mee met de rest van je vloer door licht e.d.quote:
wij hadden vroeger altijd een groen potje.. Aromat heette dat geloof ik..quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tot op heden nog nooit van gehoord
Dat krassen heb ik nog nooit van gehoord, daar is bij mijn ouders na 13 jaar ook nog geen sprake van?quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
er komt altijd iets van zand onder, waarmee je je laminaat bekrast.. Mijn ouders hebben dat ook gehad, en die hebben wel echt duur laminaat liggen, dus niet omdat het goedkope bagger was.. En ma is ook een poetsmiep, maar daar waar het kleed heeft gelegen is wel de vloer beschadigd.. En dat stuk kleurt dan ook niet mee met de rest van je vloer door licht e.d.
Je moet ook niet dat kleed heen en weer trekkenquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
er komt altijd iets van zand onder, waarmee je je laminaat bekrast.. Mijn ouders hebben dat ook gehad, en die hebben wel echt duur laminaat liggen, dus niet omdat het goedkope bagger was.. En ma is ook een poetsmiep, maar daar waar het kleed heeft gelegen is wel de vloer beschadigd.. En dat stuk kleurt dan ook niet mee met de rest van je vloer door licht e.d.
dat ken ikdan weer wel.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wij hadden vroeger altijd een groen potje.. Aromat heette dat geloof ik..
Iets verkleuren voorkom je volgens mij nooit, zeker niet als het lang licht. Ben het met je eens dat goede kwaliteit niet noemenswaardig zal verkleuren.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:26 schreef LovelyLady het volgende:
Als je laminaat verkleurd is het sowieso bagger kwaliteit
mijn ouders hebben in die tijd dan ook wel 3x in de tuin stenen gelegd.. Dat witte zand is echt funest. Maar ik zie vin ook niet iedere week dat kleed oprollen en uitkloppen en eronder stofzuigen enzoquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat krassen heb ik nog nooit van gehoord, daar is bij mijn ouders na 13 jaar ook nog geen sprake van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |