douchen is soms te veel werkquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:15 schreef LovelyLady het volgende:
Gezellig weer
[..]
Oh ja dan liever douchen.
Food is ready
Vind je? Als ik al weken laat weten aan iedereen dat ik voor een bepaald iets spaar, en dat het halen van kadobonnen voor dat doel daar enorm bij helpt, vind ik het niet beperkend, want dan krijg ik uiteindelijk nog datgene wat ik wilde.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:12 schreef Fascination het volgende:
Ik vind het trouwens ook onzin dat geld geven als cadeau not done is, maar een cadeaubon wel oké is.Cadeaubon is alleen maar beperkend.
Dat krijg je ook met geld.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vind je? Als ik al weken laat weten aan iedereen dat ik voor een bepaald iets spaar, en dat het halen van kadobonnen voor dat doel daar enorm bij helpt, vind ik het niet beperkend, want dan krijg ik uiteindelijk nog datgene wat ik wilde.
Vind ik, ja.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vind je? Als ik al weken laat weten aan iedereen dat ik voor een bepaald iets spaar, en dat het halen van kadobonnen voor dat doel daar enorm bij helpt, vind ik het niet beperkend, want dan krijg ik uiteindelijk nog datgene wat ik wilde.
Mjah, het maakt dus niet uit of het nou geld is of die ene kadobon voor dat bedrag, als je leiver geen geld geeft en wel iets fysieks, doe dan de kadobon.quote:
En dan krijg je dadelijk 'teveel' cadeaubonnen, waardoor je alsnog verplicht ben iets te kopen wat je niet per se wilde hebben.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, het maakt dus niet uit of het nou geld is of die ene kadobon voor dat bedrag, als je leiver geen geld geeft en wel iets fysieks, doe dan de kadobon.
En niet iets waar ik niet op zit te wachten, of niets mee kan.
Hmm.. Teveel cadeaubonnen voor een tattooshop.. Ik teken ervoorquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:24 schreef Anne het volgende:
[..]
En dan krijg je dadelijk 'teveel' cadeaubonnen, waardoor je alsnog verplicht ben iets te kopen wat je niet per se wilde hebben.
Ik zou gewoon ook liever geld hebben. Da's ook iets fysieks.
van die kadobonnen kan je nooit genoeg hebbenquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:24 schreef Anne het volgende:
[..]
En dan krijg je dadelijk 'teveel' cadeaubonnen, waardoor je alsnog verplicht ben iets te kopen wat je niet per se wilde hebben.
Ik zou gewoon ook liever geld hebben. Da's ook iets fysieks.
doe je mijn was ook gelijk?quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:31 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga nog even een paar van die kut luxaflex ophangen en was in de wasmachine gooien
I did...quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
douchen is soms te veel werk
Neem een hapje fajita voor mij?
was het lekker?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je kan niet winnen en dan ga je weg. Veel plezier
Vin kan toch gewoon even naar je toe komen om je te helpen?quote:
die wil ik!quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat oma best een paar euro uit wil wijken, maar denk niet dat ik deze op mn lijstje mag zetten
nee, mijn bankdekentjes stonken, dus die heb ik net maar even in de machine gegooid.. Incl voorwas, extra spoelen en intensief moet ik ruim 3 uur en een kwartier wachten voor ze de droger in kunnenquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je was hier lag had ik dat kunnen doen
als jij die voor mij koopt mag je er af en toe gebruik van makenquote:
Ik heb niet eens een drogerquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, mijn bankdekentjes stonken, dus die heb ik net maar even in de machine gegooid.. Incl voorwas, extra spoelen en intensief moet ik ruim 3 uur en een kwartier wachten voor ze de droger in kunnen
Ik denk niet dat ze in staat is om de deur open te doen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vin kan toch gewoon even naar je toe komen om je te helpen?
Dat is lief van je.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als jij die voor mij koopt mag je er af en toe gebruik van maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |