dat vind ik dus echt niet lekkerquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ben al bij het gebruik van Nootmuskaat inmiddels
Over sperziebonen en door de aardappelpuree gebruik ik hetquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat vind ik dus echt niet lekker
Ik ookquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Over sperziebonen en door de aardappelpuree gebruik ik het
Whahaha.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
En per ongeluk door de appeltaart... ipv kaneel....
De potjes leken toen zo erg op elkaar![]()
italiaanse kruidenmix, speklapkruiden, piri-piri, madras, sereh, laos, enz enz enzquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Paprikapoeder, kerrie en knoflookpoeder (al heb ik liever gewoon een teentje knoflook dan poeder) zijn hier ook onmisbaar hoor.
Kipkruiden, gehaktkruiden, patatkruiden.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
italiaanse kruidenmix, speklapkruiden, piri-piri, madras, sereh, laos, enz enz enz
nee.. Oma gooide dat vroeger altijd over alle gekookte groentes.. Waarop ik altijd vanaf onderaf begon te scheppen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En bloemkool is ook lekker en nog wel een aantal toepassingen (asperges bijvoorbeeld).quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Speciale roti kerriequote:Op dinsdag 3 december 2013 19:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
italiaanse kruidenmix, speklapkruiden, piri-piri, madras, sereh, laos, enz enz enz
mazzel dan.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gelukkig was het nog geen hele appeltaart. En kon ik gewoon de appelstukjes nog wassen hoor
piri piri met wat zout en paprikapoeder zijn voor mij de kipkruiden hoor. Als het om vlees aan bot gaat tenminste.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kipkruiden, gehaktkruiden, patatkruiden.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
En per ongeluk door de appeltaart... ipv kaneel....
De potjes leken toen zo erg op elkaar![]()
Piri piriquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
piri piri met wat zout en paprikapoeder zijn voor mij de kipkruiden hoor. Als het om vlees aan bot gaat tenminste.
Die zal vast wel komen jaquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wacht op jouw eerste verbrande aardappels of ontplofte kip
quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat doe ik omdat ik me anders kapot erger aan die kut dingen. Maar, het is bijna klaar
wel de echte, niet de chili die ze hier in nederland onder piri piri proberen te verkopen hequote:
Of een gekookt ei dat ontploft!!quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wacht op jouw eerste verbrande aardappels of ontplofte kip
Nope, heb nog niet echt een lekkere zachte kunnen vindenquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]Heb je ook al een tapijt oid eigenlijk? Of wil je dat niet?
Ja, de echtequote:Op dinsdag 3 december 2013 19:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wel de echte, niet de chili die ze hier in nederland onder piri piri proberen te verkopen he
Gelukkig lust ik geen eiquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of een gekookt ei dat ontploft!!
True story bro
Iets wat opeens in je keukenkastje staat als je je zoon boodschappen laat doenquote:
De ikea had vet zachten .... samen met Peu getestquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nope, heb nog niet echt een lekkere zachte kunnen vinden
Herkenbaar, ik heb ze wel gevonden, maar dan zit je in de hogere prijsklasse.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nope, heb nog niet echt een lekkere zachte kunnen vinden
quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De ikea had vet zachten .... samen met Peu getest![]()
quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iets wat opeens in je keukenkastje staat als je je zoon boodschappen laat doen![]()
https://www.google.nl/sea(...)sAQ&biw=1680&bih=948
Toen zat ik niet echt op te letten geloof ikquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De ikea had vet zachten .... samen met Peu getest![]()
Ik meen me te herinneren dat ik wel betaalbare heb gezien ergens, maar ik weet niet meer waarquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik heb ze wel gevonden, maar dan zit je in de hogere prijsklasse.
Ga binnenkort eens bij wat zaken kijken speciaal voor tapijt, die in Hilversum heeft vaak wel goede aanbiedingen zag ik.
beschadig je alleen maar je laminaat meequote:Op dinsdag 3 december 2013 19:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]Heb je ook al een tapijt oid eigenlijk? Of wil je dat niet?
Als je dat zo wilt noemen jaquote:
Als je het weer weet, mag je t aan mij ook wel even doorgevenquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toen zat ik niet echt op te letten geloof ik
[..]
Ik meen me te herinneren dat ik wel betaalbare heb gezien ergens, maar ik weet niet meer waar
soort geel zout .. Erg lekkerquote:
Tot op heden nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
soort geel zout .. Erg lekker
Want?quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
beschadig je alleen maar je laminaat mee
Zal ik doenquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je het weer weet, mag je t aan mij ook wel even doorgeven
er komt altijd iets van zand onder, waarmee je je laminaat bekrast.. Mijn ouders hebben dat ook gehad, en die hebben wel echt duur laminaat liggen, dus niet omdat het goedkope bagger was.. En ma is ook een poetsmiep, maar daar waar het kleed heeft gelegen is wel de vloer beschadigd.. En dat stuk kleurt dan ook niet mee met de rest van je vloer door licht e.d.quote:
wij hadden vroeger altijd een groen potje.. Aromat heette dat geloof ik..quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tot op heden nog nooit van gehoord
Dat krassen heb ik nog nooit van gehoord, daar is bij mijn ouders na 13 jaar ook nog geen sprake van?quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
er komt altijd iets van zand onder, waarmee je je laminaat bekrast.. Mijn ouders hebben dat ook gehad, en die hebben wel echt duur laminaat liggen, dus niet omdat het goedkope bagger was.. En ma is ook een poetsmiep, maar daar waar het kleed heeft gelegen is wel de vloer beschadigd.. En dat stuk kleurt dan ook niet mee met de rest van je vloer door licht e.d.
Je moet ook niet dat kleed heen en weer trekkenquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
er komt altijd iets van zand onder, waarmee je je laminaat bekrast.. Mijn ouders hebben dat ook gehad, en die hebben wel echt duur laminaat liggen, dus niet omdat het goedkope bagger was.. En ma is ook een poetsmiep, maar daar waar het kleed heeft gelegen is wel de vloer beschadigd.. En dat stuk kleurt dan ook niet mee met de rest van je vloer door licht e.d.
dat ken ikdan weer wel.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wij hadden vroeger altijd een groen potje.. Aromat heette dat geloof ik..
Iets verkleuren voorkom je volgens mij nooit, zeker niet als het lang licht. Ben het met je eens dat goede kwaliteit niet noemenswaardig zal verkleuren.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:26 schreef LovelyLady het volgende:
Als je laminaat verkleurd is het sowieso bagger kwaliteit
mijn ouders hebben in die tijd dan ook wel 3x in de tuin stenen gelegd.. Dat witte zand is echt funest. Maar ik zie vin ook niet iedere week dat kleed oprollen en uitkloppen en eronder stofzuigen enzoquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat krassen heb ik nog nooit van gehoord, daar is bij mijn ouders na 13 jaar ook nog geen sprake van?
Hou op! Mijn Moeder flikkerde dat echt bijna in of over al het eten.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wij hadden vroeger altijd een groen potje.. Aromat heette dat geloof ik..
nee, want zon en rokenquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:26 schreef LovelyLady het volgende:
Als je laminaat verkleurd is het sowieso bagger kwaliteit
licht? Serieus?quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Iets verkleuren voorkom je volgens mij nooit, zeker niet als het lang licht. Ben het met je eens dat goede kwaliteit niet noemenswaardig zal verkleuren.
Roken ... Vinniiee rookt nietquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, want zon en rokenuiteindelijk verkleurd alles
quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lol, bij mijn ouders is in die 13jr zeker 10jr altijd wel iets verbouwd geweest in/aan het huis of tuin. Dus dat was hier ook wel het gevalquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn ouders hebben in die tijd dan ook wel 3x in de tuin stenen gelegd.. Dat witte zand is echt funest. Maar ik zie vin ook niet iedere week dat kleed oprollen en uitkloppen en eronder stofzuigen enzo
ja, zo goed als hetzelfdequote:Op dinsdag 3 december 2013 19:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat ken ikdan weer wel.is dat hetzelfde?
Of je reageerd ook inhoudelijk of zo.quote:
nog niet. Ik ga van vin een junk maken heb ik besloten want dan kan hij als ik een keer op visite kom mijn jointjes draaien en hoef ik het balkon niet opquote:
meh dat zou ik dan niet eroverheen gooien.quote:
reageerd doet ook zeer aan mijn ogen, en ik ben niet eens de nazi hierquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Of je reageerd ook inhoudelijk of zo.
You evil....quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nog niet. Ik ga van vin een junk maken heb ik besloten want dan kan hij als ik een keer op visite kom mijn jointjes draaien en hoef ik het balkon niet op
ik flikker overal 300 kilo zout over.. Mensen doen normaal keilang met een pot zout, die van mij is zo leeg, en dan heb ik het niet eens over mijn mini-tafelzoutpotquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
meh dat zou ik dan niet eroverheen gooien.
Als ik al patat eet is het zoutloos
quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
reageerd doet ook zeer aan mijn ogen, en ik ben niet eens de nazi hier
[..]
nog niet. Ik ga van vin een junk maken heb ik besloten want dan kan hij als ik een keer op visite kom mijn jointjes draaien en hoef ik het balkon niet op
Jij hebt een potje met genoeg zout voor 1 persoon en 1 maaltijd. Vet schattig dingquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik flikker overal 300 kilo zout over.. Mensen doen normaal keilang met een pot zout, die van mij is zo leeg, en dan heb ik het niet eens over mijn mini-tafelzoutpot
iewquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik flikker overal 300 kilo zout over.. Mensen doen normaal keilang met een pot zout, die van mij is zo leeg, en dan heb ik het niet eens over mijn mini-tafelzoutpot
na een tijd gaat het wel verkleuren hoorquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:32 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb ook goede kwaliteit laminaat liggen. Zon staat wel de hele middag op de kamer, maar heb er nog nooit van gehoord dat laminaat gaat verkleuren. Dat zal eerder zijn omdat het slijt.
Bovendien rook ik inderdaad niet
Precies en rokers gewoon de kou in schoppenquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:32 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb ook goede kwaliteit laminaat liggen. Zon staat wel de hele middag op de kamer, maar heb er nog nooit van gehoord dat laminaat gaat verkleuren. Dat zal eerder zijn omdat het slijt.
Bovendien rook ik inderdaad niet
Wat is 'een tijd' ?quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
na een tijd gaat het wel verkleuren hoor
Jep. Goede reden om te stoppen wel.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Precies en rokers gewoon de kou in schoppen![]()
Deed ik zelfs toen ik zelf rookte.
Dat potje zoutquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt een potje met genoeg zout voor 1 persoon en 1 maaltijd. Vet schattig ding
maar niks zo lekker als de geur van een vers gedraaid jointjequote:Op dinsdag 3 december 2013 19:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Draaien vind ik prima, maar je gaat maar lekker op het balkon staan. Desnoods kom ik je wel gezelschap houden maar die geur blijft buiten
Je mag het hier na 13 jaar in de zon liggen komen bekijken hoor. Recentelijk nog een kast die altijd op dezelfde plek heeft gestaan even van de kant gehad en er was niks aan te zienquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
na een tijd gaat het wel verkleuren hoor
Daarom ook gestopt toen ik in Finland woonde, -25 is echt heel erg koudquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat is 'een tijd' ?
[..]
Jep. Goede reden om te stoppen wel.
Was net trouwens even buiten zonder jas en koud vond ik het niet echtHalp!
3 jaar, 7 weken, 2 dagen, 13 uur, 17 minuten en 11 secondenquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat is 'een tijd' ?
[..]
Jep. Goede reden om te stoppen wel.
Was net trouwens even buiten zonder jas en koud vond ik het niet echtHalp!
Dat is ook omdat je niet wéér de boel komt sauzen?quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar niks zo lekker als de geur van een vers gedraaid jointje![]()
En daarbij heb ik mijn eigen ruiten al ingegooid door je te zeggen dat je mensen niet binnen moet laten roken
quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar niks zo lekker als de geur van een vers gedraaid jointje![]()
En daarbij heb ik mijn eigen ruiten al ingegooid door je te zeggen dat je mensen niet binnen moet laten roken
Snap ikquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarom ook gestopt toen ik in Finland woonde, -25 is echt heel erg koud
Oh, dan zorg ik dat ik over 3 jaar, 7 weken, 2 dagen, 13 uur, 17 minuten en 10 seconden hier weg benquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
3 jaar, 7 weken, 2 dagen, 13 uur, 17 minuten en 11 seconden
ik kom niet graag in jouw buurt heb ik besloten. Ik denk dat wij binnen een uur slaande ruzie hebbenquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je mag het hier na 13 jaar in de zon liggen komen bekijken hoor. Recentelijk nog een kast die altijd op dezelfde plek heeft gestaan even van de kant gehad en er was niks aan te zien
ik vrees dat ik die muurrandjes toch nog moet doenquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is ook omdat je niet wéér de boel komt sauzen?
quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vrees dat ik die muurrandjes toch nog moet doen
Binnen een uur? Dan ga je er vanuit dat je dan nog ziek bent zeker?quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kom niet graag in jouw buurt heb ik besloten. Ik denk dat wij binnen een uur slaande ruzie hebben![]()
Maar alles verkleurd door de zon, ook laminaat. Als ik het laminaat dat een jaar of 8 bij mijn ouders in de kruipruimte heeft gelegen naast hun laminaat legt zie je zeker wel kleurverschil
[..]
reageerd doet ook zeer aan mijn ogen, en ik ben niet eens de nazi hier
quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vrees dat ik die muurrandjes toch nog moet doen
quote:
geen idee.. Nu slaat de ibu weer even aan en heb ik even geen hoofdpijn meer., slapen wil ik eigenlijk wel, maar dan weet ik dat ik de hele nacht weer aan het spoken ben dus dat doe ik maar even niet. Zo een hete douche en mn rug insprayenquote:
nee, ik denk dat het zo lang duurt voor hij me een bitchslap durft te verkopen. Ik sla niet snel. Ik loop liever weg want ik heb een hekel aan bloed in mijn klerenquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Binnen een uur? Dan ga je er vanuit dat je dan nog ziek bent zeker?
en je broertje aan de andere kant van het land aan het werk zetten?quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
Note to self, mocht ik nog eens verhuizen, meteen GvsE aan de verf zetten
Ah, eindelijkquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geen idee.. Nu slaat de ibu weer even aan en heb ik even geen hoofdpijn meer., slapen wil ik eigenlijk wel, maar dan weet ik dat ik de hele nacht weer aan het spoken ben dus dat doe ik maar even niet. Zo een hete douche en mn rug insprayen
quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
Note to self, mocht ik nog eens verhuizen, meteen GvsE aan de verf zetten
Dit!quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en je broertje aan de andere kant van het land aan het werk zetten?
ja, alleen heb ik een fout gemaakt. Ik had honger en zin in mijn favo goedkope maaltijd.. Die wil er wel graag uit, maar ik vind dat ie binnen moet blijvenquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, eindelijk![]()
Goed idee eigenlijk wel, heet douchen
Denken dat ik me ga verlagen tot slaanquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik denk dat het zo lang duurt voor hij me een bitchslap durft te verkopen. Ik sla niet snel. Ik loop liever weg want ik heb een hekel aan bloed in mijn kleren
snot heb ik ook liever niet in mijn klerenquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Denken dat ik me ga verlagen tot slaan
Wtf, waar heb je het over? Jij denkt serieus dat je me kan intimideren?quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
snot heb ik ook liever niet in mijn kleren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |