Nee maar misschien houden ze niet van sporten en willen ze toch IETS doen?quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je 80 bent wel ja maar dat zijn zij nog niet toch
Het is gelukkig nog geen Nordic Walking...quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je 80 bent wel ja maar dat zijn zij nog niet toch
Walking, de koning van het land.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is gelukkig nog geen Nordic Walking...
De club waar nooit wat gebeurde en iedereen in harmonie samenwerkte is kapot gemaakt door bestuurders die na Riemer v.d Velde kwamen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat moet die Van Basten daar nog, wat een zooitje
Dit is een serieuze vraag, weet jij toevallig waarom ik een DM ban heb?quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Daar is het DM-systeem van FOK! ook blij mee...
quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
De club waar nooit wat gebeurde en iedereen in harmonie samenwerkte is kapot gemaakt door bestuurders die na Riemer v.d Velde kwamen.
Geen idee, ik zal eens checken.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit is een serieuze vraag, weet jij toevallig waarom ik een DM ban heb?
Is het een bug of heeft het een reden? Heb daar nooit bericht van gehad ofzo dat ze me uit het DM systeem willen kicken zoals bij HMF.
Hoe heb jij eigenlijk gekeken als fervent Barça-hater naar Ajax - Barça?quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik hoop Spanje, helemaal kapot maken kut volk en land.
Ik heb niet gekeken omdat ik wat anders moest doen, maar hoe ik achteraf naar de uitslag heb gekeken wil je niet weten.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe heb jij eigenlijk gekeken als fervent Barça-hater naar Ajax - Barça?
Je hebt gejuicht?quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken omdat ik wat anders moest doen, maar hoe ik achteraf naar de uitslag heb gekeken wil je niet weten.
Je bent schreeuwend naakt over straat gaan rennen met een Ajax vlag in je hand?quote:
Ban is weg.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Top, als het een geldig reden heft kan ik ermee leven.
Als je naar pot 2 moet baal je flink.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Wordt via loting bekend wie van pot 4 naar pot 2 gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |