Gelukkig heb je je heupflacon bij.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:47 schreef Saind het volgende:
Ik ben nu met de bus op weg naar een oom om een bibliotheekpasje op te halen. Het leven is zwaar
Officieel niet dacht ik maar was niet zo moeilijk om een account aan te makenquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Was toch sowieso gratis? Ik heb er in elk geval nooit voor betaald.
Dat is Adames die dat heeft. Ik heb een rugzak vol speciaalbier en een half flesje waterquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gelukkig heb je je heupflacon bij.
Ik ben even op de wiki aan het kijken, ik hield mij vooral bezig in de MOO. Een soort telnet chat omgeving.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Officieel niet dacht ik maar was niet zo moeilijk om een account aan te maken
Bij de Gelderse Kade, Zeedijkquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:55 schreef Saind het volgende:
Knut ik heb honger waar zit die ramen tent van je?
Ohjee Rensie in da house.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:00 schreef RensAjacied het volgende:
Yo boelertjes van mij. Moet ik nog TR's doen voor boelerpraat of is alles cool hier?
Jeetje wat heb ik nu weer gedaanquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:02 schreef DonRaja het volgende:
Tong gaat weg en dan krijg je JR en Rens terug... Ik ben het eens met Stijn, de dinsdag is een klotedag.
Wat danquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik kwam er vandaag achter dat mijn Nederlands erg slecht is.
Stormsteeg 9, 1012 BD Amsterdamquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:55 schreef Saind het volgende:
Knut ik heb honger waar zit die ramen tent van je?
Niks, maar in combinatie met Rens zijn jullie een tsunami van foute grappen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jeetje wat heb ik nu weer gedaan
Leuk als iemand waar je enorm tegenop kijkt zo doetquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:02 schreef DonRaja het volgende:
Tong gaat weg en dan krijg je JR en Rens terug... Ik ben het eens met Stijn, de dinsdag is een klotedag.
Rens maakt grappen?quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niks, maar in combinatie met Rens zijn jullie een tsunami van foute grappen.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Leuk als iemand waar je enorm tegenop kijkt zo doet
Ik maak af en toe een geniale opmerking maar verder hou ik mij verre van (foute) grappen.quote:
ik ook weer vanavond, zit te twijfelen of ik weer eens een groot rondje doequote:Op dinsdag 3 december 2013 17:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga maar eens een stukje wandelen, ik leef het leven van een bejaarde.
Heel verstandig.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik maak af en toe een geniale opmerking maar verder hou ik mij verre van (foute) grappen.
Daar moet je de diepere laag van zien.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze ontstijgen in elk geval het niveau: waarbij aardbei...
Het is niet toegestaan om te klagen over de kou tenzij je aan 1 van de volgende voorwaarden voldoet:quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ook weer vanavond, zit te twijfelen of ik weer eens een groot rondje doe
maar dat is zo lang in deze kou
*JR-mode aan*quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is niet toegestaan om te klagen over de kou tenzij je aan 1 van de volgende voorwaarden voldoet:
1. Je bent een Surinamer
2. Je bent een wijf
3. Je wil de toorn van Happel en HMF voelen...
dat bepaal ik zelf wel ronquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is niet toegestaan om te klagen over de kou tenzij je aan 1 van de volgende voorwaarden voldoet:
1. Je bent een Surinamer
2. Je bent een wijf
JR zit je nu te vervloeken, omdat je zijn grap hebt verpest.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
*JR-mode aan*
Ah dus jij voldoet aan 3 voorwaarden.
*JR-mode uit*
Wat een kou he?quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
1. Je bent een Surinamer
2. Je bent een wijf
twitter:Roelofdevries83 twitterde op dinsdag 03-12-2013 om 17:04:59Het Stichtingsbestuur van Heerenveen heeft een dreigbrief gekregen, ondertekend door 'Knokploeg Heerenveen'. 1/2 reageer retweet
It giet oan!twitter:Roelofdevries83 twitterde op dinsdag 03-12-2013 om 17:07:29Kankerhonden, remleidingen doorsnijden, huis in brand steken etc. De politie is op de hoogte van de brief en doet onderzoek. 2/2 reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |