Ik zat nog in dds. Ben blij dat daar niets van bewaard is gebeleven.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kwam laatst mijn oude myspace tegen van toen ik 12 was.
Erg genant kan ik jullie vertellen.
Wie is dat in je UI?quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zat nog in dds. Ben blij dat daar niets van bewaard is gebeleven.
Ik vind het wel handig om contact te houden met bepaalde mensen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon eraf gaan. Heb ik ook gedaan.
klopt welquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind het wel handig om contact te houden met bepaalde mensen.
Ik ben samen met een groep maten overgestapt op Google+ maar je wilt niet weten wat voor een drama dat heeft opgeleverdquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het begint me met de dag meer tegen te staan. Een grote aaneenschakeling van eigengeilerij. Alleen met je goede maten is 't leuk kutten.
dds?quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zat nog in dds. Ben blij dat daar niets van bewaard is gebeleven.
Is nog niet voorbijquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, ik heb dinsdag ook weer overleefd. Altijd de vervelendste dag.
Ik gebruik het ook alleen voor de chatfunctie en voor eventsquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind het wel handig om contact te houden met bepaalde mensen.
Je moet er maar zin in hebben het hele land door voor een bieb.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:47 schreef Saind het volgende:
Ik ben nu met de bus op weg naar een oom om een bibliotheekpasje op te halen. Het leven is zwaar
nooit van gehoordquote:
Deze week nog bavette (US beef) in de aanbieding bij Sligro, echt goeie kwaliteit, 19,50/kg lekker voor op de grill.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:47 schreef Saind het volgende:
Ik ben nu met de bus op weg naar een oom om een bibliotheekpasje op te halen. Het leven is zwaar
Als die hoer me nu die vijf studiepunten niet geeft maak ik dr afquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je moet er maar zin in hebben het hele land door voor een bieb.
Was het een soort FOK!?quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn hele 1e propadeuse jaar naar de klote door dds..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |