Als wat verkleedt -ie zich? Als clown?quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:59 schreef Leandra het volgende:
Mijn man verkleedt zich ook als hij thuiskomt van z'n werk; van pak naar spijkerbroek met shirt.
Als sexy mofoquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als wat verkleedt -ie zich? Als clown?
6. Na het avondeten uit je broek knapt, en denkt: waarom lijden, ik trek lekker m'n joggingbroek aan vanavond.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:34 schreef wiskundenoob het volgende:
Ik kan het begrijpen als je:
1)een pak draagt;
2)een uniform draagt;
3)40-plusser bent;
4)nadat je gesport hebt en daarna niet meer naar buiten gaat en ook geen visite meer ontvangt;
5)jonger dan 2 jaar bent.
7. Moe bent en denkt 'Ik doe mijn pyama vast aan, want dan hoef ik straks me niet meer om te kleden en voelt mijn pyama die op mijn koudere slaapkamer ligt niet zo koud aan/ hoef ik me niet meer om te kleden op mijn koude slaapkamer straks'quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:18 schreef Gwywen het volgende:
[..]
6. Na het avondeten uit je broek knapt, en denkt: waarom lijden, ik trek lekker m'n joggingbroek aan vanavond.
8. Na het douchen (de ene keer doe ik dat aan het begin van de avond, meestal omdat ik het koud heb). Dan trek ik in ieder geval niet weer mijn kleren van die dag aan, maar gewoon mijn trainingsbroek met een shirt erboven.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:20 schreef bulbjes het volgende:
[..]
7. Moe bent en denkt 'Ik doe mijn pyama vast aan, want dan hoef ik straks me niet meer om te kleden en voelt mijn pyama die op mijn koudere slaapkamer ligt niet zo koud aan/ hoef ik me niet meer om te kleden op mijn koude slaapkamer straks'
Ik heb een heel mooi zwart fluwelen huispak, daar durf ik heus wel in open te doen als er onverhoopt aangebeld wordt hoorquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:02 schreef trovey het volgende:
Moet je helemaal zelf weten maar ik zou persoonlijk niet in "thuiskleding"dood gevonden willen worden...zeker omdat het bijna altijd te duidelijk "thuiskleding" is.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:08 schreef ex het volgende:
Ik kom thuis en doe direct me joggingsbroek aan, deze hou ik dan de rest van de avond aan.. Ook vaak in het weekend, behalve als ik echt naar iets/iemand toe ga.. Toch niet zo gek.. Zit veel lekkerder.
9. Je katten graag op schoot komen liggen en daar ook van harte welkom zijn. Maar je geen kattenharen op je nette kleding wil.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:29 schreef Anne het volgende:
[..]
8. Na het douchen (de ene keer doe ik dat aan het begin van de avond, meestal omdat ik het koud heb). Dan trek ik in ieder geval niet weer mijn kleren van die dag aan, maar gewoon mijn trainingsbroek met een shirt erboven.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:13 schreef quirina het volgende:
Of lekker zo'n trendy vlotte en pittige onesie aan.
Na deze opsomming zoy het voor mij al bedtijd zijnquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:35 schreef Sangha het volgende:
Ja lekker hoor! Maar pas in de avond dan. Als je eindelijk thuis bent van werk, heb gegeten en daarna lekker heb gesport, dan lekker een douche nemen en hup je huispak aan, bakkie leut erbij en chillen maar. Lekker!
Haha, ja ik maak het wel laat regelmatig, dus dan nog geen bedtijd.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Na deze opsomming zoy het voor mij al bedtijd zijn
Ik draag thuis meestal een traingsbroek met trui en dikke sokken. Ga er alleen mee naar buiten om te sporten. In andere gevallen wordt de trainingsbroek verwisseld voor een normaal exemplaar.
dan zou ik vooral gaan joggen ipv jezelf rondvreten op de bankquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:18 schreef Gwywen het volgende:
[..]
6. Na het avondeten uit je broek knapt, en denkt: waarom lijden, ik trek lekker m'n joggingbroek aan vanavond.
Of:quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:33 schreef Life2.0 het volgende:
iedereen op fok schijnt dit te doen, maar in real life ken ik niemand die dat doet...
ik gok op het laatste, lijkt mij wel iets voor vogelaarswijken...quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:56 schreef -Ciske- het volgende:
[..]
Of:
- Voor die bewuste mensen val jij nog onder 'visite'.
- In real life geven mensen dit minder snel toe
- Mensen die dit doen zullen sneller in dit topic reageren en zijn niet representatief voor 'iedereen op fok'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |