Ik heb ook de neiging om als ik thuiskom en geen visite meer verwacht (en er niet meer uit hoef) mijn make up (meestal) af te halen en me om te kleden in vreselijk oude en lelijke joggingbroek, oud T shirt en warme doch lelijke oude trui en sloffen oid.
Vooral omdat ik het idee in mijn hoofd heb gezet dat ik 'me niet lekker voel' in mijn normale kleding omdat ik er dan in zweet en het dan afkoelt en klam wordt (is ook wel een beetje zo maar toch) en omdat ik mijn kleding 'schoon wil houden'
Ik gooi ook nooit/ zelden kleding weg, omdat ik het 'altijd nog kan dragen als thuiskleding' (mits het daar geschikt voor is dan).
Eigenlijk achterlijke gewoonte, dat thuiskledinggedoe, want ik voel me wel 20x lelijker als ik zo in mijn kloffie zonder make up langs de spiegel loop. Vooral leuk in periodes dat je werkloos thuis zit (nu gelukkig niet het geval). Het zou beter zijn voor mijn eigenwaarde als ik gewoon wat langer in normale kleding rondliep. En het zou voor mijn vriend ook een leuker gezicht zijn (als hij langskomt schaar ik dat niet onder 'visite', dus hij ziet mij vrijwel altijd in mijn lelijke 'thuiskloffie'

)
[ Bericht 10% gewijzigd door bulbjes op 03-12-2013 18:28:42 ]