Heb ze wel op tijd gekocht, maar jank des te harder dat ik ze alle 167 ook weer uit heb gegeven toenquote:
Als ze niet meer gekocht zouden worden zouden ze ook niets meer waard zijn hè.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:31 schreef ShevaJB het volgende:
Zijn er daadwerkelijk ook mensen die ze nu zouden overnemen dan? Voor de huidige prijzen?
Dit was de 1337e post in BITquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:34 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Als ze niet meer gekocht zouden worden zouden ze ook niets meer waard zijn hè.
En voor hoeveel heb jij ze ooit gekocht?quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:16 schreef Woelwater het volgende:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 15:15 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Is 2 jaar geleden, zal iets tussen de 5 en 10 euro geweest zijn.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:38 schreef davako het volgende:
[..]
En voor hoeveel heb jij ze ooit gekocht?
Oei dat is klote zeg. Dat zou nu een 130000 waard zijn ofzo?quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:42 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Is 2 jaar geleden, zal iets tussen de 5 en 10 euro geweest zijn.
ja, zat van de week op 143.000 euro mis gelopenquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:44 schreef davako het volgende:
[..]
Oei dat is klote zeg. Dat zou nu een 130000 waard zijn ofzo?
Wat een bedrag. Ik zat afgelopen September er ook flink over na te denken om Bitcoins aan te schaffen. Ze waren toen een 130 dollar waard. Had ik het maar doorgezet.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:45 schreef Woelwater het volgende:
[..]
ja, zat van de week op 143.000 euro mis gelopen
Mensen blijven dat zeggen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:46 schreef davako het volgende:
[..]
Wat een bedrag. Ik zat afgelopen September er ook flink over na te denken om Bitcoins aan te schaffen. Ze waren toen een 130 dollar waard. Had ik het maar doorgezet.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:47 schreef YuckFou het volgende:
Ik heb me er 2/3 jaar geleden serieus in verdiept en wilde toen gaan minen, dat is zoals als veel ideeën op de stapel "ja gaan we doen" terecht gekomen en nu is t zo ver...
In hoeveel weken minde je toen nog een blok bij elkaar? (= 50 bitcoins toch?)
![]()
"3 december 2013, toen kon je nog 1 mBTC kopen voor maar $1,15quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:47 schreef µ het volgende:
[..]
Mensen blijven dat zeggen.
Dikke kans dat je vorig jaar zegt: had ik op 3 december 2013 maar gekocht
Wat is precies dat Minen, want dat begrijp ik niet helemaal.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:47 schreef YuckFou het volgende:
Ik heb me er 2/3 jaar geleden serieus in verdiept en wilde toen gaan minen, dat is zoals als veel ideeën op de stapel "ja gaan we doen" terecht gekomen en nu is t zo ver...
![]()
Heb in april bij de vorige recordhoogte mijn laatste 3 verkocht voor ¤179 per stuk.. Baal daar nu ook weer van..quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:46 schreef davako het volgende:
[..]
Wat een bedrag. Ik zat afgelopen September er ook flink over na te denken om Bitcoins aan te schaffen. Ze waren toen een 130 dollar waard. Had ik het maar doorgezet.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:47 schreef YuckFou het volgende:
![]()
BIT / Centraal mining topic #7 | Zonder miners geen Bitcoin!quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:49 schreef davako het volgende:
[..]
Wat is precies dat Minen, want dat begrijp ik niet helemaal.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:49 schreef davako het volgende:
Wat is precies dat Minen, want dat begrijp ik niet helemaal.
quote:Waar komen bitcoins vandaan ?
Bitcoins onstaan bij het proces wat in het engels "mining" heet. Mining is in feite het valideren en vastleggen van de betalingen die in het bitcoin netwerk plaatsvinden.
Wat is Mining
In het bitcoin netwerk moeten er betalingen gecontroleerd worden (op dubbele uitgaves en valse bitcoins enz). En de goedgekeurde betalingen moeten weer vastgelegd worden in de blockchain (het bitcoin-kasboek dat gedeeld wordt tussen alle bitcoin gebruikers) Om dit valideren en vastleggen van de betalingen (mining dus) mogelijk te maken zullen mensen hun computer of speciale hardware daarvoor moeten laten draaien en dit kost natuurlijk stroom. Wat de ontwerpers van het bitcoin-protocol dus verzonnen hebben is dat de mensen (de miners dus) die hun computer aan laten staan om betalingen te valideren en vast te leggen hiervoor een beloning krijgen. Of beter gezegd als je je computer of mining-hardware inzet voor mining maak je kans op een beloning en degene die als eerste met zijn computer of mining-hardware een ingewikkelde rekensom oplost wordt beloond met 25 bitcoins.
http://www.bitcoinspot.nl/waar-komen-bitcoins-vandaan-.html
jammer dat dit met mijn 7 jaar oude Pentium niet gaatquote:
Dat zijn andere coins en ze hebben weinig met bitcoin te makenquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:04 schreef davako het volgende:
En wat zijn QuarkCoin's of litecoins?
Die kosten slechts een fractie van de bitcoins.
Maar werken ze niet met hetzelfde principe?quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:07 schreef µ het volgende:
[..]
Dat zijn andere coins en ze hebben weinig met bitcoin te maken.
Ongeveer jaquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:08 schreef davako het volgende:
[..]
Maar werken ze niet met hetzelfde principe?
En waarschijnlijk nog troep ook.. Ik huil met je meequote:Op dinsdag 3 december 2013 16:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb voor 13 bitcoins coke gekocht op silkroad
Mensen refereren onbewust aan dingen waar ze mee te maken hebben, dat heet projectie. Iemand die zich schaamt voor masturberen noemt anderen rukkers, bijv.quote:
quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:20 schreef Mender het volgende:
Ik was niet te laat, maar ik huil wel even met jullie mee
[ afbeelding ]
Ja, ik quote mezelfquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:16 schreef mike-amersfoort het volgende:
Ik had ze al gekocht tijdens de piek van 2011, 17 stuks @ $10-$18 dollar voor in totaal $200 ofzo.
Na de crash van $32 naar $6 heb ik mijn verlies genomen, geloof verloren en er nooit meer naar gekeken.![]()
Tijdens een 2e piek heb ik er 2 bijgekocht @ $75, veel te weinig.![]()
Nu zit ik hier met omgerekend 6 BTC, terwijl ik voor ¤1000,- er meer dan 300 had kunnen hebben.![]()
Bewijs dat tijdmachines niet bestaan: ik heb mezelf nog geen schop onder m'n reet gegeven in 2012.
Bewijs dat tijdmachine-gebruik te duur wordt: ik heb nu niet genoeg BTC om de reis te kunnen betalen
edit: ik was er bij en ik keek er naar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mja, ergens begreep ik je wel toen. Het is toch een risico om er je spaargeld in te stoppen.. Straks was het weg..quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:36 schreef Danny het volgende:
volgens mij heb ik bedankt voor het kopen van bitcoins toen ze een euro per stuk waren ofzo. Had ik er toen maar m'n spaargeld in gestoken, dan was ik nu miljonair
Maar ja, shit happens heEn destijds riep ik keihard dat het onzin was, nooit wat zou worden e.d.
Dat is zuur. Ik heb zelf nooit bitcoins gehadquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:31 schreef RadioSlut het volgende:
ik had er een paar gekocht en na een tijdje verder verkocht omdat ik 150 euro vet veel vond
Spijtigquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:16 schreef mike-amersfoort het volgende:
Ik had ze al gekocht tijdens de piek van 2011, 17 stuks @ $10-$18 dollar voor in totaal $200 ofzo.
Na de crash van $32 naar $6 heb ik mijn verlies genomen, geloof verloren en er nooit meer naar gekeken.![]()
Tijdens een 2e piek heb ik er 2 bijgekocht @ $75, veel te weinig.![]()
Nu zit ik hier met omgerekend 6 BTC, terwijl ik voor ¤1000,- er meer dan 300 had kunnen hebben.![]()
Bewijs dat tijdmachines niet bestaan: ik heb mezelf nog geen schop onder m'n reet gegeven in 2012.
Bewijs dat tijdmachine-gebruik te duur wordt: ik heb nu niet genoeg BTC om de reis te kunnen betalen
edit: ik was er bij en ik keek er naar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 december 2013 12:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat is zuur. Ik heb zelf nooit bitcoins gehad
Achja, een winst van 140 euro per stuk was toch best veel. :p Nu maar wachten op de volgende crash.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat is zuur. Ik heb zelf nooit bitcoins gehad
quote:Op woensdag 4 december 2013 13:00 schreef RadioSlut het volgende:
Nu maar wachten op de volgende crash.
Of investeren in Litecoins.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:00 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Achja, een winst van 140 euro per stuk was toch best veel. :p Nu maar wachten op de volgende crash.
Klopt ja, zijn vooral de mensen die het opeens weer in het nieuws zien en dan pas weer bedenken dat ze die ooit hebben gekocht.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:47 schreef retorbrapi het volgende:
Ook al was je er op tijd bij, er zijn maar weinig mensen die de verleiding kunnen weerstaan te verkopen op 30, 150, 500, of nu op 800, etc. De kans dat je nu nog met al je coins zou zitten is heel klein.
Leer er een les uit en koop ze alsnog. 1 mBTC is nu nog maar 1 dollar.
Als je te hip was dan was je tijdig ingestapt en had je het risico genomen gezien de marginale investering die het vergde. Immers mensen die hip willen zijn slaan zich juist op de borst dat zij als eerste nieuwe trents e.d. ontdekken en ermee aan de haal gaan.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:26 schreef goed_volk het volgende:
Ik ben te hip voor bitcoins, dat is allang weer voorbij.
Wat doet je ertoe zetten om nog zo 'laat' mee te gaan doen?quote:Op woensdag 4 december 2013 16:55 schreef strawberry het volgende:
Ik heb er 5000,- ingeduwd, is nu 6700,- waard, nog niet die gouden rendementen waar je overal over leest maar in ieder geval een stuk meer dan op m'n spaarrekeningen. Volgend jaar hier huilen als het nog maar 1100,- waard is
Geen klapper zegtie.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:31 schreef mike-amersfoort het volgende:
Wat doet je ertoe zetten om nog zo 'laat' mee te gaan doen?
Ik heb er eens 400 ingestopt, het is nu zo'n 4-5000 waard. Geen klapper, maar wel leuk.
Ik had er 4000 in kunnen stoppen, een klapper vaagt mijn hypotheek weg, daarvoor hebben we het nergens over, dit is 'niet verkeerd'.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:03 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Geen klapper zegtie.Zeg eens Warren Buffet wannabe: Als jij 400 investeert en op 4 a 5000 eindigt, dan heb je het in de echte wereld uitstekend gedaan!
quote:Op donderdag 5 december 2013 16:43 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Ik heb 63 bitcoins op dit momentHad ze begin oktober aangeschaft. Moet ik langer wachten of nu weg doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |