Dat is zuur. Ik heb zelf nooit bitcoins gehadquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:31 schreef RadioSlut het volgende:
ik had er een paar gekocht en na een tijdje verder verkocht omdat ik 150 euro vet veel vond
Spijtigquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:16 schreef mike-amersfoort het volgende:
Ik had ze al gekocht tijdens de piek van 2011, 17 stuks @ $10-$18 dollar voor in totaal $200 ofzo.
Na de crash van $32 naar $6 heb ik mijn verlies genomen, geloof verloren en er nooit meer naar gekeken.![]()
Tijdens een 2e piek heb ik er 2 bijgekocht @ $75, veel te weinig.![]()
Nu zit ik hier met omgerekend 6 BTC, terwijl ik voor ¤1000,- er meer dan 300 had kunnen hebben.![]()
Bewijs dat tijdmachines niet bestaan: ik heb mezelf nog geen schop onder m'n reet gegeven in 2012.
Bewijs dat tijdmachine-gebruik te duur wordt: ik heb nu niet genoeg BTC om de reis te kunnen betalen
edit: ik was er bij en ik keek er naar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 december 2013 12:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat is zuur. Ik heb zelf nooit bitcoins gehad
Achja, een winst van 140 euro per stuk was toch best veel. :p Nu maar wachten op de volgende crash.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat is zuur. Ik heb zelf nooit bitcoins gehad
quote:Op woensdag 4 december 2013 13:00 schreef RadioSlut het volgende:
Nu maar wachten op de volgende crash.
Of investeren in Litecoins.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:00 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Achja, een winst van 140 euro per stuk was toch best veel. :p Nu maar wachten op de volgende crash.
Klopt ja, zijn vooral de mensen die het opeens weer in het nieuws zien en dan pas weer bedenken dat ze die ooit hebben gekocht.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:47 schreef retorbrapi het volgende:
Ook al was je er op tijd bij, er zijn maar weinig mensen die de verleiding kunnen weerstaan te verkopen op 30, 150, 500, of nu op 800, etc. De kans dat je nu nog met al je coins zou zitten is heel klein.
Leer er een les uit en koop ze alsnog. 1 mBTC is nu nog maar 1 dollar.
Als je te hip was dan was je tijdig ingestapt en had je het risico genomen gezien de marginale investering die het vergde. Immers mensen die hip willen zijn slaan zich juist op de borst dat zij als eerste nieuwe trents e.d. ontdekken en ermee aan de haal gaan.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:26 schreef goed_volk het volgende:
Ik ben te hip voor bitcoins, dat is allang weer voorbij.
Wat doet je ertoe zetten om nog zo 'laat' mee te gaan doen?quote:Op woensdag 4 december 2013 16:55 schreef strawberry het volgende:
Ik heb er 5000,- ingeduwd, is nu 6700,- waard, nog niet die gouden rendementen waar je overal over leest maar in ieder geval een stuk meer dan op m'n spaarrekeningen. Volgend jaar hier huilen als het nog maar 1100,- waard is
Geen klapper zegtie.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:31 schreef mike-amersfoort het volgende:
Wat doet je ertoe zetten om nog zo 'laat' mee te gaan doen?
Ik heb er eens 400 ingestopt, het is nu zo'n 4-5000 waard. Geen klapper, maar wel leuk.
Ik had er 4000 in kunnen stoppen, een klapper vaagt mijn hypotheek weg, daarvoor hebben we het nergens over, dit is 'niet verkeerd'.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:03 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Geen klapper zegtie.Zeg eens Warren Buffet wannabe: Als jij 400 investeert en op 4 a 5000 eindigt, dan heb je het in de echte wereld uitstekend gedaan!
quote:Op donderdag 5 december 2013 16:43 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Ik heb 63 bitcoins op dit momentHad ze begin oktober aangeschaft. Moet ik langer wachten of nu weg doen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |