Geen idee of het klopt.quote:In addition, they are air freighting units to the UK according to MCV, which means the 250,000 will grow very quickly over here, each planeload can bring around 10,000 units and I expect Sony have two or three arriving every day for the next two weeks. The big boat from China is expected on the 11th of December in Rotterdam, that is the massive pre-Xmas consignment for Europe.
Je vergeet te vermelden dat het in Hong Kong uiteraard veel beter geregeld is tegen een veel aantrekkelijkere prijs.quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:53 schreef Yi-Long het volgende:
Zal wel even duren voor de nieuwe lading PS4's in de winkel ligt, of niet?
MM heeft 2e levering op 11 decquote:Op dinsdag 3 december 2013 10:53 schreef Yi-Long het volgende:
Zal wel even duren voor de nieuwe lading PS4's in de winkel ligt, of niet?
Geldt die 3 halen 2 betalen actie ook voor PS4 games dat jij weet?quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:57 schreef Gauner het volgende:
Weet niet of het al voorbij was gekomen maar Saturn heeft verschillende PS4 games in de aanbieding voor een leuk prijsje:
http://www.saturn.nl/mcs/(...)31%3APlayStation%204
Helaas geen NBA2K.
Volgens mij niet.quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:13 schreef Waterbed het volgende:
[..]
Geldt die 3 halen 2 betalen actie ook voor PS4 games dat jij weet?
Tja, consoles via luchtvracht aanleveren is een vrij dure aangelegenheid. Meestal wordt die route alleen voor randapparatuur gebruikt.quote:
Hoe duur?quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
Morgen komt Tiny Brains uit op PSN:
In de USA iig 15.99 voor Plus leden, 19.99 voor de rest.quote:
Nee spekkievingers, dit heeft gewoon met supply te maken, en die verantwoordelijkheid ligt grotendeels gewoon bij Sony.quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je vergeet te vermelden dat het in Hong Kong uiteraard veel beter geregeld is tegen een veel aantrekkelijkere prijs.
Okido!quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
In de USA iig 15.99 voor Plus leden, 19.99 voor de rest.
Volgens mij zijn er maar 2 demo's, Fifa 14 en Trine 2.quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:24 schreef Bolters het volgende:
[..]
Okido!
In de PSStore vind ik het nu ook kut om een demo te zoeken. Zie ze nergens staan
Maar lastig te vinden toch? Zie nergens een tabblad ofzo?quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er maar 2 demo's, Fifa 14 en Trine 2.
De Fifa 14 demo staat gewoon bij ''alle games'', de Trine 2 demo vind je bij de volledige game.quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:26 schreef Bolters het volgende:
[..]
Maar lastig te vinden toch? Zie nergens een tabblad ofzo?
Tabblad is dan toch iets duidelijkerquote:Op dinsdag 3 december 2013 11:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De Fifa 14 demo staat gewoon bij ''alle games'', de Trine 2 demo vind je bij de volledige game.
Net even geprobeerd maar lijkt niet te werken helaas.quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:13 schreef Waterbed het volgende:
[..]
Geldt die 3 halen 2 betalen actie ook voor PS4 games dat jij weet?
Mja, ik vind het menu van PS4 (en Store) ook niet geniaal. Chaotisch, boom, bos. Maar he, het werkt iig snel.quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:30 schreef Bolters het volgende:
[..]
Tabblad is dan toch iets duidelijker
Jammer dat je de volgorde van de tegels niet kan aanpassen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, ik vind het menu van PS4 (en Store) ook niet geniaal. Chaotisch, boom, bos. Maar he, het werkt iig snel.
We gaan binnenkort dan ook een aardige set aan PS4-games weggevenquote:Op dinsdag 3 december 2013 11:47 schreef RedemptioN het volgende:
moet me gewoon inhouden met het kopen van extra games...
met resogun, cod en killzone ben ik voorlopig wel zoet
kijk er toch niet na, luister alleen :pquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:14 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Haha
Tenenkrommend. Waarom zet je het niet op engels?
Ik ben Nederlands, wat jij doet moet je zelf wetenquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:18 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Sowieso software of games niet in het Engels instellen
ah kijk daar wacht ik op ;-)quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
We gaan binnenkort dan ook een aardige set aan PS4-games weggeven
dit dusquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:41 schreef Heroinjunk het volgende:
Praten Engels, ondertiteling Nederlands. Sowieso soms wel makkelijker met als ze duidelijk willen maken wat je moet doen, ook al ben je goed in Engels.
Dan is je oor of engels dus niet goed genoeg. Echt nog nooit nodig gehad.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:41 schreef Heroinjunk het volgende:
Praten Engels, ondertiteling Nederlands. Sowieso soms wel makkelijker met als ze duidelijk willen maken wat je moet doen, ook al ben je goed in Engels.
idd, ruim begrip van goed heeft zij danquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan is je oor of engels dus niet goed genoeg. Echt nog nooit nodig gehad.
Sorry hoor, maar ik kan echt niet altijd verstaan wat ze zeggen in die dingen. Engelse ondertiteling vind ik ook geen probleem.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:45 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
idd, ruim begrip van goed heeft zij dan
Youri Mulder in FIFA.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:15 schreef Pheno het volgende:
Ik vind vooral de Nederlandse stemmen erg. Qua ondertiteling gebruik ik eigenlijk nooit. Maar he, iedereen moet dat voor zichzelf weten.
Dan maar Hans Kraaij jr?quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Youri Mulder in FIFA.
Dan kunnen ze er beter ook een touw bij doen zodat je zelfmoord kan plegen
Zouden ze als DLC kunnen aanbieden *koekoek*quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Met al zijn verhalen is er te weinig ruimte op de disc.
Dan snappen zij het toch niet!quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:30 schreef Yi-Long het volgende:
Laat ze gewoon lekker kappen met die gelokaliseerde bullshit. Zorgt alleen maar voor extra kosten en uitstel. En vaak is het niveau om te janken.
Gewoon originele taal, engelse subs, en klaar.
Draagt iedereen daar een joggingbroek ofzo?quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dan snappen zij het toch niet!
[ afbeelding ]
Mikken en schieten. Klaar. Vroeger keken we als kinderen toch ook gewoon Engelstalige TV en speelden we Engelstalige games...!? Geen probleem.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dan snappen zij het toch niet!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Draagt iedereen daar een joggingbroek ofzo?
quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Draagt iedereen daar een joggingbroek ofzo?
Dat zegt dus eigenlijk genoegquote:Op dinsdag 3 december 2013 14:53 schreef PBateman1978 het volgende:
Heb m nog niet geinstalleerd, doe ik komend weekend als de tv-meubel staat.
Ik wil straks Co-op master doen, heb je daar zin in?quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:04 schreef Bolters het volgende:
Ik ga even aan de laatste wereld van Resogun beginnen. Wie wil meekijken: http://www.twitch.tv/boltersss
Kut.. ik om 9u nog besteld. kreeg je een mail dat ie uitverkocht was?quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:08 schreef Bartcoah het volgende:
Gisteren om 8 uur 's avonds AC BF besteld, bij de Saturn.
Helaas krijg ik hem vandaag niet binnen(uitverkocht) ik zal dus nog even moeten wachten...
Heb saturn net een paar minuten geleden gebeld... kreeg wel het antwoord; ''wij kunnen het spel elk moment binnen krijgen''. Talking about vague...quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:12 schreef Koopsie het volgende:
[..]
Kut.. ik om 9u nog besteld. kreeg je een mail dat ie uitverkocht was?
Dit gebeurde mij namelijk een week geleden met de xbox 360 versiequote:Op dinsdag 3 december 2013 15:13 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Heb saturn net een paar minuten geleden gebeld... kreeg wel het antwoord; ''wij kunnen het spel elk moment binnen krijgen''. Talking about vague...
Word ik een beetje blij gemaakt met een dode musquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:16 schreef Koopsie het volgende:
[..]
Dit gebeurde mij namelijk een week geleden met de xbox 360 versie.. Toen was hij ook veel goedkoper dan anders. (¤35.-) waarna ik een mail kreeg dat hij niet meer leverbaar was en is mijn bestelling geannuleerd..
Nu staat hij er gewoon weer op maar dan voor ¤48..
Hoop niet dat ze dat nu weer doen.
Ik hoopte er ook al zo opquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:23 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Word ik een beetje blij gemaakt met een dode mus
Krijg je dan geen restricties als je de multiplayer wilt gaan doen?quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:26 schreef byah het volgende:
je kan die games toch gewoon kopen in de us store voor omgerekend 45,-?
Hoe laat wil je?quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:10 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ik wil straks Co-op master doen, heb je daar zin in?
heb Fifa en NFS gekocht, speel bij beiden gewoon tegen onze duitse burenquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:30 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Krijg je dan geen restricties als je de multiplayer wilt gaan doen?
Want? De games zijn regiovrij.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:30 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Speel je dan met een EU of US account?quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:37 schreef byah het volgende:
[..]
heb Fifa en NFS gekocht, speel bij beiden gewoon tegen onze duitse buren
Ik weet niet of ik je op PSN heb ^^quote:
Oh oke, ik meende namelijk te begrijpen dat bepaalde games die je koopt in de US store mutliplayer problemen kon opleveren.quote:
Heb je toegevoegd. Wil je nu spelen? Dan zet ik een twitch aanquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:30 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik je op PSN heb ^^
Voeg mij anders even toe mocht dat niet zo zijn: Bartcoah
Je reageert nu niet, dus ga ff aan de slag met BF4. Anders zit ik nutteloos te wachtenquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:30 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik je op PSN heb ^^
Voeg mij anders even toe mocht dat niet zo zijn: Bartcoah
Nee, je moet een geldige manier van betalen hebben, en volgens mij moet je cc dus op een Amerikaans adres zijnquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:32 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Oh oke, ik meende namelijk te begrijpen dat bepaalde games die je koopt in de US store mutliplayer problemen kon opleveren.
Dat zou overigens dan wel vreemd zijn, waarom zouden mensen dan nog games kopen in de EU store dan in de US store. Zou dat komen uit pure onwetendheid, wat ik ook had?
kan je ook met PayPal betalen? Heb geen CCquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, je moet een geldige manier van betalen hebben, en volgens mij moet je cc dus op een Amerikaans adres zijn
ik heb via offgamers.com $100,- aan psn prepaid cards gekocht voor ¤74,-quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:53 schreef RRuben het volgende:
[..]
kan je ook met PayPal betalen? Heb geen CC
Voor zo ver ik weet niet, maar geen idee. Ik heb een cc, dus dat is geen punt voor mequote:Op dinsdag 3 december 2013 16:53 schreef RRuben het volgende:
[..]
kan je ook met PayPal betalen? Heb geen CC
Als je het niet zeker weet zou ik eerst ff een demo downloaden en die spelen, anders zonde van je geldquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:57 schreef RRuben het volgende:
Hmm twijfel.. BF4 of NFS of NBA? Hebgeen verstand van basketbal maar ziet er wel vet uit
ja okee maar dan zit je altijd nog met een paar euro saldo waar je niks mee kan ofzoquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor zo ver ik weet niet, maar geen idee. Ik heb een cc, dus dat is geen punt voor mePrepaidcards moeten toch wel lukken?
ja is goedquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als je het niet zeker weet zou ik eerst ff een demo downloaden en die spelen, anders zonde van je geld
Let wel dat dit een US kaart is.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:25 schreef Banaanensuiker het volgende:
http://www.pcgamesupply.com/buy/Sony-Playstation-Network-50/
Hier kan je ook met paypal betalen.
Dat is ook precies de bedoeling; daar ging de discussie ook over.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:15 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Let wel dat dit een US kaart is.
Best tof!quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:42 schreef Bolters het volgende:
Ik duik weer ff Resogun in. Wordt pittig, dus kijk zeker mee! www.twitch.tv/boltersss
Dan druk je hem nog een keer in (share knop) en dan doe je stop streaming?quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:14 schreef videonatic het volgende:
Weet iemand een handleiding over de sharing functies? Ik wil die video opname uit zetten.
Nope, speel zelf bf4 zo.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:30 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
ik heb 2 PSN main accounts: EU en HKquote:Op dinsdag 3 december 2013 07:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je gebruikt gewoon dezelfde login? Tenmminste, ik heb alles van de PS3 (trofeeen en shit) nu op PS4.
Rijden als een baas Roy, maar net is net als in eerder nfs'en wel moeilijk soms maar je moet de wagen aanvoelen en hard gaan.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goftedomme
Echte na elk racer event in NFS lukt het me niet om naar een schuilplaats te gaan eb wordt ik gearresteerd. Weg SP... Iemand tips?
quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Rijden als een baas Roy, maar net is net als in eerder nfs'en wel moeilijk soms maar je moet de wagen aanvoelen en hard gaan.
je staat nu toch op een schuilplaatsquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goftedomme
Echte na elk racer event in NFS lukt het me niet om naar een schuilplaats te gaan eb wordt ik gearresteerd. Weg SP... Iemand tips?
Hoe doe ik dat eigenlijk?quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:03 schreef donald_dick het volgende:
[..]
je staat nu toch op een schuilplaats
zet de stream eens aan man, ik wil het wel zien
op de share button drukken, dan de meest rechtste optie kiezen (iets met streamen ofzo). Daarna Twitch kiezen, een account aanmaken en je kan gaanquote:
Ik krijg alleen een melding de rest niet.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:33 schreef MarkM het volgende:
Ik krijg geen meldingen van berichten terwijl ik alle meldingen aan heb staan.. Meer mensen die je hier last van hebben?
Welke rest niet?quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:48 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik krijg alleen een melding de rest niet.
Beter dan ik zou zijn denk ik. Ik kan alleen nooit rijden met dat viewpoint.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tof dat iedereen nu kan zien hoe slecht ik ben
Filmpje?quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:02 schreef donald_dick het volgende:
Kewl, je kan ook je PS4 aan- en uitzetten door middel van de PlayStation App
Download gewoon de app, dan zie je het vanzelfquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:05 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Echte origineel gif versie,vorige was fake.
[ afbeelding ]
[..]
Filmpje?
Ik heb nog geen PS4quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:15 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Download gewoon de app, dan zie je het vanzelf
Nou, denk je een knop in die je ps4 aan en uit kan zettenquote:
effe wachten dusquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:19 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Nou, denk je een knop in die je ps4 aan en uit kan zetten
spannend he
Jammer dat het er niet isquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het enige dat ik nog echt mis is een dagboekfeature zoals 3DS en WiiU hebben. Daar wordt bijgehouden hoe lang je welke game speelt, en je kunt er lijsten zien wat je meest gespeelde game is enzo.
Zou handig zijn ivm http://www.howlongtobeat.com/ Voor PlayStationgames kan ik het niet goed bijhouden helaas.
Turkijequote:Op dinsdag 3 december 2013 23:41 schreef Santello het volgende:
[..]
Jammer dat het er niet is
WAAR
KAN
IK
NOG
EEN
PS4
KOPEN
WELK
LAND
??
Uh dat is toch niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goftedomme
Is de SP wel de moeite waard? Ik wil hem wel een keer gaan halen maar speel sowieso geen MPquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:50 schreef PBateman1978 het volgende:
Ondanks dat ik nooit fan geweest ben van levels in FPS games met veel gangen en deuren, was chapter 3 in Shadow Fall wel erg tof, mede dankzij de geweldige soundtrack ook trouwens!
Bij vlagen leek het net alsof ik in Alien of The Thing speelde met die onheilspellende achtergrondmuziek en geluiden.
Ik vind van wel, echt een verademing ten opzichte van de standaard shooter campaigns van CoD en BF.quote:Op woensdag 4 december 2013 08:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Is de SP wel de moeite waard? Ik wil hem wel een keer gaan halen maar speel sowieso geen MP
Inclusief slowdown.quote:Op woensdag 4 december 2013 08:54 schreef HostiHawaii het volgende:
Ik zit te twijfelen om NFS te halen, maar 30fps locked op een nextgen console vind ik maar een luie cashpoging van EA.
Ik vind NFS erg leuk om te spelen. Wist niet eens dat het 30pfs is, en is me ook niet opgevallen eigenlijk. Het ziet er wel echt mooi uit. En ook nog makkelijk te spelen door je kids. Ik zou hem kopen.quote:Op woensdag 4 december 2013 08:54 schreef HostiHawaii het volgende:
Ik heb tot nu toe niet veel kunnen gamen op dat pokkeding.
OF druk met voorbereidingen Sint, OF de kids zitten Playroom te spelen OF vrouwlief wil aandacht....
Ongeveer 2 uurtjes Killzone gespeeld en in totaal een uurtje Resogun. Contrast vind ik niks.
Bij Killzone probeerde ik steeds stealth te doen, maar na een half uur schoot het niet op en werd het guns blazing.
Ik zit te twijfelen om NFS te halen, maar 30fps locked op een nextgen console vind ik maar een luie cashpoging van EA.
Forza vind ik maar saaiquote:Op woensdag 4 december 2013 09:15 schreef byah het volgende:
ik vind NFS ook leuk om af en toe even te doen, maar ben eigenlijk al verpest na Forza 5. Zou wachten op driveclub
ja klopt, het is wel spannender, maar de auto's in Forza zien er zoveel beter uitquote:Op woensdag 4 december 2013 09:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Forza vind ik maar saaiVan nfs vind ik leuk dat het meer is dan alleen race, omdat je ook politie kan zijn. En die tech dingen kan gebruiken etc
Gewoon alleen maar race vind ik maar saai
Dat zal wel ja.quote:Op woensdag 4 december 2013 09:25 schreef byah het volgende:
[..]
ja klopt, het is wel spannender, maar de auto's in Forza zien er zoveel beter uit![]()
Ander dingetje, kun je alleen gameplay clips uploaden naar facebook? Of zijn ze nog op een andere manier te exporteren?
Dus constant?quote:Op woensdag 4 december 2013 09:33 schreef speknek het volgende:
Elke keer als ik dit topic omhoog zie in mijn myAt denk ik dat er nieuws is over de tweede levering,
2e batch 11 december waarschijnlijk.quote:Op woensdag 4 december 2013 09:33 schreef speknek het volgende:
Elke keer als ik dit topic omhoog zie in mijn myAt denk ik dat er nieuws is over de tweede levering,
bron?quote:Op woensdag 4 december 2013 09:36 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
2e batch 11 december waarschijnlijk.
quote:
quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Voor de mensen die bij de Saturn of de Media Markt Amsterdam op de tweede levering staan. De Playstation 4 is voor hen op 11 december op te halen. En dit is een definitieve datum.
? Die kon ik maandag al downloaden hoor.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:06 schreef PBateman1978 het volgende:
Blacklight : Retribution komt vandaag in de PS Store.
http://www.eurogamer.net/(...)ay-after-short-delay
Dat is gek, aangezien ie uitgesteld was?quote:Op woensdag 4 december 2013 11:07 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
? Die kon ik maandag al downloaden hoor.
Erg toffe game idd. Heb hem voor de ps3. Grafisch om te janken maar wel vermakelijk. Ps4 ziet er wel super mooi uitquote:Op woensdag 4 december 2013 09:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik vind NFS erg leuk om te spelen. Wist niet eens dat het 30pfs is, en is me ook niet opgevallen eigenlijk. Het ziet er wel echt mooi uit. En ook nog makkelijk te spelen door je kids. Ik zou hem kopen.
ah top! Suf dat bol.com zich stom houdt.quote:
Ja dat.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
War Thunder? Vind het wel tof juist.
100% zeker. Blacklight, warframe en DC Universe stonden er.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat is gek, aangezien ie uitgesteld was?
Niet in de war met Warframe ofzo?
En War Thunder niet?quote:Op woensdag 4 december 2013 11:23 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
100% zeker. Blacklight, warframe en DC Universe stonden er.
De standaard controls zijn gek ja, die moet je ff op 'simulation' zetten.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja dat.Vond er geen zak aan. En faalde ook nogal met het besturen van dat vliegtuigje
En toen had ik er al geen zin meer in want het ziet er ook niet mooi uit. Daar heb ik geen ps4 voor gehaald.
Dc universe heb ik gezien ja. Alleen niet gespeeld want is toch niks voor mij geloof ik.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:23 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Lekker dan, zit je op 11 van de 23 gig....quote:Op woensdag 4 december 2013 11:35 schreef PBateman1978 het volgende:
DC Universe download bij mij maar tot de helft voor de download corrupted raakt.
Het is 1 keer wel gelukt maar toen kon ik niet spelen omdat er nog een update bezig zou zijn, maar dat bericht bleef maar staan... Toen de game verwijderd en nu dus weer steeds die corrupted download.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:35 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Lekker dan, zit je op 11 van de 23 gig....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Wifi moet je nooit gebruiken voor dit soort fratsen. Gewoon kabel erin en klaar.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het is 1 keer wel gelukt maar toen kon ik niet spelen omdat er nog een update bezig zou zijn, maar dat bericht bleef maar staan... Toen de game verwijderd en nu dus weer steeds die corrupted download.
Vraag me af of het aan mijn Wifi ligt, misschien toch maar een netwerk-kabeltje kopen.
quote:Op woensdag 4 december 2013 11:41 schreef Fuszy het volgende:
Hoe dom kan je zijn als je een ps4 wil. Niet op tijd pre-orderen en als het blijkt dat het nog wel ff duurt hem ook niet reserveren. Nu is de wachttijd 2 maanden ofzo.
Dan maar wachten op toffe gamesNiet pre-ordered, 28-11 besteld, 29-11 in huis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een shitload aan mazzel welteverstaan.
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
Ja had ik ook kunnen doen, maar heb nog niet veel tijd. Had gehoopt op midden december.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Niet pre-ordered, 28-11 besteld, 29-11 in huis.Met een shitload aan mazzel welteverstaan.
Het is een lelijk kutspel, die verwijder je toch wel zelfquote:Op woensdag 4 december 2013 11:35 schreef PBateman1978 het volgende:
DC Universe download bij mij maar tot de helft voor de download corrupted raakt.
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:45 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Het is een lelijk kutspel, die verwijder je toch wel zelf.
Blacklight was alleen in de US store te vinden dus daar heb je hem vandaan.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:23 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 december 2013 12:14 schreef Griebus het volgende:
[..]
Blacklight was alleen in de US store te vinden dus daar heb je hem vandaan.
Nu pas in de EU store
Geen idee, maar je post herinnerde me er wel aan een accountje aan te maken voor Twitch.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:22 schreef Bolters het volgende:
Wanneer je via Twitch streamt, is het dan eigenlijk mogelijk om zelf op je tv fullscreen te spelen? Nu zie ik steeds die grijze balken etc, maar heb dat uiteraard liever uit het beeld weg. Zie het echter nergens bij de opties staan.
Dat kun je in de PS4 settings aanpassen iircquote:Op woensdag 4 december 2013 12:22 schreef Bolters het volgende:
Wanneer je via Twitch streamt, is het dan eigenlijk mogelijk om zelf op je tv fullscreen te spelen? Nu zie ik steeds die grijze balken etc, maar heb dat uiteraard liever uit het beeld weg. Zie het echter nergens bij de opties staan.
IIRC?quote:Op woensdag 4 december 2013 12:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat kun je in de PS4 settings aanpassen iirc
Ohhquote:
Gewoon show comments vinkje weghalen.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:22 schreef Bolters het volgende:
Ahh, handig! Thnx!quote:Op woensdag 4 december 2013 12:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Gewoon show comments vinkje weghalen.
Rot op met je MLP troep.quote:
Wat ben jij toch een vriendelijke ventquote:Op woensdag 4 december 2013 12:44 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Rot op met je MLP troep.
Ik heb al genoeg trauma's aan die kutbeesten overgehouden. ('s nachts op een hele kudde gaan staan die dochterlief tactisch heeft geplaatst bv.)
Dank u!quote:Op woensdag 4 december 2013 12:45 schreef Griebus het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een vriendelijke vent
Neuh, wel Killzone eventueel. Maar BF werkt met online pass toch?quote:Op woensdag 4 december 2013 12:46 schreef Roypsv het volgende:
Is iemand die binnekort mijn Assassins creed black flag wil ruilen voor Battlefield ?
volgens mij hadden ze online pas weggelaten toch ?quote:Op woensdag 4 december 2013 12:47 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Neuh, wel Killzone eventueel. Maar BF werkt met online pass toch?
Inderdaad geen online passquote:Op woensdag 4 december 2013 12:52 schreef Roypsv het volgende:
[..]
volgens mij hadden ze online pas weggelaten toch ?
Eventueel interesse in Killzone of zeg je laat maar.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:52 schreef Roypsv het volgende:
[..]
volgens mij hadden ze online pas weggelaten toch ?
ja sorry man, ik heb express killzone niet gehaald omdat het niet mijn spel is.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:01 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Eventueel interesse in Killzone of zeg je laat maar.
Hoop het ook voor je. Zou top zijnquote:Op woensdag 4 december 2013 13:08 schreef Sharana_LV het volgende:
Hopen dat de MM vandaag wel gaat bellen dat k ps4 op kan halen, meh.
De pre-orders van vrijdag zouden gister verlopen, maar toen zeiden ze opeens dat ze die mensen nog 1x ging bellen, dus nu maar afwachtenquote:Op woensdag 4 december 2013 13:10 schreef Bolters het volgende:
[..]
Hoop het ook voor je. Zou top zijn
Zijn er mensen die hem niet hebben opgehaald dan?quote:Op woensdag 4 december 2013 13:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
De pre-orders van vrijdag zouden gister verlopen, maar toen zeiden ze opeens dat ze die mensen nog 1x ging bellen, dus nu maar afwachtenGelukkig ben k nu nog even met a link between worlds bezig
Ja! Hij zei dat er nog aardig wat stonden van mensen die niet opgehaald hadden en ook niet op telefonotjes reageerden. En dan gaan ze dus beginnen met mensen die op de lijst staan en daar staan wij op de eerste plek dus als 1 iemand hem al niet ophaalt kunnen we hem eindelijk halenquote:Op woensdag 4 december 2013 13:21 schreef Bolters het volgende:
[..]
Zijn er mensen die hem niet hebben opgehaald dan?
Er zijn ook een hoop mensen die 2 of meer pre-orders hadden staan bij verschillende winkels. Dus het zou me niks verbazen als er inderdaad her en der een "restpartij" staat.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja! Hij zei dat er nog aardig wat stonden van mensen die niet opgehaald hadden en ook niet op telefonotjes reageerden. En dan gaan ze dus beginnen met mensen die op de lijst staan en daar staan wij op de eerste plek dus als 1 iemand hem al niet ophaalt kunnen we hem eindelijk halen
Het verbaast mij ook dat zoveel mensen gebeld worden en niet halen, zeker niet als je ziet hoeveel mensen hem kopen en op MP zetten
toch slim, als je niet zeker weet heb je er sowieso een staanquote:Op woensdag 4 december 2013 13:23 schreef Pheno het volgende:
Puur preorderen om het preorderen en het niet willen hebben.
Das niet slim, dat is iemand anders het daglicht niet gunnen.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:26 schreef Roypsv het volgende:
[..]
toch slim, als je niet zeker weet heb je er sowieso een staan
fuck dat :pquote:Op woensdag 4 december 2013 13:27 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Das niet slim, dat is iemand anders het daglicht niet gunnen.
hoe werkt dat een beetje ?quote:Op woensdag 4 december 2013 13:30 schreef videonatic het volgende:
Die van mij word alleen maar gebruikt voor Netflix
hoe is het aanbod? en wat kost het nouquote:Op woensdag 4 december 2013 13:30 schreef videonatic het volgende:
[..]
Je klikt een film aan en hij begint. Dusja, het werkt.
Daar zijn goedkopere apparaten voorquote:Op woensdag 4 december 2013 13:30 schreef videonatic het volgende:
Die van mij word alleen maar gebruikt voor Netflix
Netflix abbo = 7.99 per maandquote:Op woensdag 4 december 2013 13:31 schreef Roypsv het volgende:
[..]
hoe is het aanbod? en wat kost het nou
kan ik die ergens zien ?quote:Op woensdag 4 december 2013 13:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Netflix abbo = 7.99 per maand
Unblock US abbo = 3.49 per maand
Aanbod (met Unblock voor toegang USA/UK catalogus e.d.) = gigantisch
Vroeg me toch steeds vaker af of jij deze handige website kent: www.google.nlquote:Op woensdag 4 december 2013 13:31 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ben gewoon lui. als iemand een goede link heeft. hoef ik niet te zoekenquote:Op woensdag 4 december 2013 13:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Vroeg me toch steeds vaker af of jij deze handige website kent: www.google.nl
Echt handigMoet je eens proberen.
Het op fok vragen en dan op een antwoord wachten en dan op die link klikken duurt 10x zo lang als naar netflix.nl te gaan.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:35 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ben gewoon lui. als iemand een goede link heeft. hoef ik niet te zoeken
Unlocator.com is gratis voorlopig dus scheelt weer 3,49¤quote:Op woensdag 4 december 2013 13:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Met het Amerikaanse aanbod heb je denk ik geen NL ondertiteling he? Of is daar ook een mogelijkheid toe?quote:Op woensdag 4 december 2013 13:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die 3,49 boeit me echt niks, en het werkt altijd.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:36 schreef Griebus het volgende:
[..]
Unlocator.com is gratis voorlopig dus scheelt weer 3,49¤
Klopt, wel Engelse ondertitels.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:36 schreef Bolters het volgende:
[..]
Met het Amerikaanse aanbod heb je denk ik geen NL ondertiteling he? Of is daar ook een mogelijkheid toe?
Je kan die Netflix gewoon bestellen via de ps4?quote:Op woensdag 4 december 2013 13:36 schreef Griebus het volgende:
[..]
Unlocator.com is gratis voorlopig dus scheelt weer 3,49¤
Ja, app downloaden en inschrijven via daar.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:38 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Je kan die Netflix gewoon bestellen via de ps4?
thnx!quote:Op woensdag 4 december 2013 13:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja, app downloaden en inschrijven via daar.
1e maand is gratis
Via MyCareerquote:Op woensdag 4 december 2013 13:40 schreef Bolters het volgende:
PBateman, weet jij inmiddels hoe je in NBA 2K 'The Park' kunt betreden? Zie alleen online quick games
Nee 3,49¤ is niet veel maar voor degenen die netflix eerst even willen proberen miscchien toch interessantquote:Op woensdag 4 december 2013 13:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die 3,49 boeit me echt niks, en het werkt altijd.(tunlr.net bv. niet, unlocator nooit geprobeerd maar ik vind het wel best zo, voor nog geen 12 euro per maand duizenden uren kijkplezier.
)
[..]
Klopt, wel Engelse ondertitels.
MediaMarkt had toch ook ¤5 aanbetaling oid? Dat was in ieder geval reden voor mij om hem daar niet te pre-orderen. Misschien dat ze daarom nog moeite doen voor deze mensen.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:21 schreef Bolters het volgende:
[..]
Zijn er mensen die hem niet hebben opgehaald dan?
Netflix is toch gewoon een digitale videotheek, zoals Videoland etc?quote:Op woensdag 4 december 2013 13:42 schreef Griebus het volgende:
[..]
Nee 3,49¤ is niet veel maar voor degenen die netflix eerst even willen proberen miscchien toch interessant
No prob. Zoals altijd zijn de menu's weer shit, dat leren ze gewoonweg niet afquote:
C-h-e-e-s-yquote:Op woensdag 4 december 2013 13:54 schreef PBateman1978 het volgende:
Dat MyCareer is wel echt hilarisch slecht trouwens, die cutscenes man, en dat 'taaltje' van je personage.
Nogal! En ik heb ook een enorm cheesy karakter, een blanke hilbilly met foute snor, die dan 'urban' praat, heb echt tranen in mijn ogen gehad van 't lachen.quote:
Kan volgens mij alleen op een laptop of pc niet op je PS4 of 3quote:Op woensdag 4 december 2013 13:57 schreef Roypsv het volgende:
Weet iemand hoe ik dan de database van de US versie krijg bij netflix?
Kan wel.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:58 schreef janrad het volgende:
[..]
Kan volgens mij alleen op een laptop of pc niet op je PS4 of 3
www.unblock-us.comquote:Op woensdag 4 december 2013 13:57 schreef Roypsv het volgende:
Weet iemand hoe ik dan de database van de US versie krijg bij netflix?
http://netflixnetherlandscompletelist.blogspot.nl/quote:Op woensdag 4 december 2013 14:03 schreef Baghdaddy het volgende:
Iemand een up-to-date lijstje van het aanbod in Nederland? Ik ben denk ik blind maar ik zie niks op de site van Netflix.
https://signup.netflix.com/?locale=nl-NL
Bedankt,quote:Op woensdag 4 december 2013 14:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
http://netflixnetherlandscompletelist.blogspot.nl/
Je vertelde eerder inderdaad al dat de menu's waardeloos zijn. Dacht toentertijd dat het wel zou meevallen. Maar nu ik gespeeld heb: inderdaad. Ze zijn echt klotequote:Op woensdag 4 december 2013 13:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
No prob. Zoals altijd zijn de menu's weer shit, dat leren ze gewoonweg niet af
Films, series, documentaires etc worden direct gestreamd naar je device.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:45 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Netflix is toch gewoon een digitale videotheek, zoals Videoland etc?
Ah, dus gewoon een grote video-on-demand service. Danke!quote:Op woensdag 4 december 2013 14:08 schreef Griebus het volgende:
[..]
Films, series, documentaires etc worden direct gestreamd naar je device.
Geen extra kosten, alles kun je kijken zolang het op netflix staat.
Hahahahahahhaquote:Op woensdag 4 december 2013 14:07 schreef HostiHawaii het volgende:
Hoe dom kan je zijn?
http://www.gamefaqs.com/boards/691087-playstation-4/68011690
Only in.....quote:
Vergis je niet over de domheid van je medemensch.quote:
WTFquote:Op woensdag 4 december 2013 14:25 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Vergis je niet over de domheid van je medemensch.
Er zijn tenslotte ook mensen die denken dat je zwanger kan worden van een wc bril.
http://www.rtlxl.nl/#!/zzzz/dfd8a7a1-2a77-4aa2-bab4-75c30a557b26
Ik kijk nergens meer van op.
Nog geen bevestiging nor annulering, dus ik hoop dat ik deze week AC BF in de bus heb liggen.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:32 schreef Koopsie het volgende:
[..]
Heb jij al iets binnen van Saturn?
TV / Netflix #10 Met ontbrekende layersquote:Op woensdag 4 december 2013 13:31 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Ja , ik eb het net besteld. met die US library erbij. werkt perfectquote:Op woensdag 4 december 2013 14:43 schreef videonatic het volgende:
[..]
TV / Netflix #10 Met ontbrekende layers
Maar het basketballen verder is wel tof? Beetje snel skill points(vc) verzamelen of valt dat tegen?quote:Op woensdag 4 december 2013 13:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nogal! En ik heb ook een enorm cheesy karakter, een blanke hilbilly met foute snor, die dan 'urban' praat, heb echt tranen in mijn ogen gehad van 't lachen.
En waarschijnlijk kankerverwekkend.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:49 schreef Bartcoah het volgende:
Netflix, de bron van aids en het kwaad.
De eerste 3 wedstrijden zit je op de bank, daarna mocht ik een keer invallen en toen was ik er die avond wel klaar mee.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:51 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Maar het basketballen verder is wel tof? Beetje snel skill points(vc) verzamelen of valt dat tegen?
Dat liet ik achterwege aangezien daar geen twijfel over mogelijk kan zijn.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:51 schreef janrad het volgende:
[..]
En waarschijnlijk kankerverwekkend.
wutquote:Op woensdag 4 december 2013 14:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De eerste 3 wedstrijden zit je op de bank, daarna mocht ik een keer invallen en toen was ik er die avond wel klaar mee.
Verder alleen quick games gespeeld nog.
Je bent in de war met normale televisie, Netflix is de beste uitvinding sinds gesneden brood.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:52 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Dat liet ik achterwege aangezien daar geen twijfel over mogelijk kan zijn.
Scripted he.quote:
Maar kun je dan wel spelen? Of moet je dan gewoon het filmpje uitkijken?quote:Op woensdag 4 december 2013 14:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je bent in de war met normale televisie, Netflix is de beste uitvinding sinds gesneden brood.
[..]
Scripted he.
Je kunt de quarters skippen, al gebeurt er soms ook wat. (als ik het me goed herinner wonnen we een wedstrijd en toen kreeg ik de keuze om mee te feesten met het team om of afzijdig te blijven, dit heeft effect op de chemistry met je teamgenoten)quote:Op woensdag 4 december 2013 14:59 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Maar kun je dan wel spelen? Of moet je dan gewoon het filmpje uitkijken?
Een soort GTST maar dan met basketbal dus?quote:Op woensdag 4 december 2013 15:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je kunt de quarters skippen, al gebeurt er soms ook wat. (als ik het me goed herinner wonnen we een wedstrijd en toen kreeg ik de keuze om mee te feesten met het team om of afzijdig te blijven, dit heeft effect op de chemistry met je teamgenoten)
En op een gegeven moment mag je dus invallen.
Het is inderdaad een soort van Basketbal RPG ja dat MyCareer.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:03 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Een soort GTST maar dan met basketbal dus?
Ik speel geen sportspellen overigens, maar dit klinkt echt debiel
Ah ok.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het is inderdaad een soort van Basketbal RPG ja dat MyCareer.
edit:
Ik kwam er gisteren achter dat mijn moelijkhiedsgraad op hall of fame was gezet. Ik ga dus nog eens een poging doen op proquote:Op woensdag 4 december 2013 14:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De eerste 3 wedstrijden zit je op de bank, daarna mocht ik een keer invallen en toen was ik er die avond wel klaar mee.
Verder alleen quick games gespeeld nog.
Werkt dat inmiddels al een beetje behoorlijk? Het idee lijkt mij overigens leuk, maar lijkt mij erg rommelig aangezien het meerendeel zich niet als teamspeler gaat opstellen.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kwam er gisteren achter dat mijn moelijkhiedsgraad op hall of fame was gezet. Ik ga dus nog eens een poging doen op proRookie is dan weer net te simpel.
Maar ik zit vooral in het park, gewoon een beetje aankloten is leuk
Ik merk dat ik de standaard tijd van een game eigenlijk te lang vind, 6 minuten per quarter met de highlights, timeouts e.d. erbij... Zit je al op 30 minuten voor 1 potje.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kwam er gisteren achter dat mijn moelijkhiedsgraad op hall of fame was gezet. Ik ga dus nog eens een poging doen op proRookie is dan weer net te simpel.
Maar ik zit vooral in het park, gewoon een beetje aankloten is leuk
Mond vol watjes en een hazelip...... Tenminste, daar lijkt het op hier.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het is inderdaad een soort van Basketbal RPG ja dat MyCareer.
edit:
Raar hebben ze dan geen wachtlijst voor de 2e leveringquote:Op woensdag 4 december 2013 13:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
De pre-orders van vrijdag zouden gister verlopen, maar toen zeiden ze opeens dat ze die mensen nog 1x ging bellen, dus nu maar afwachtenGelukkig ben k nu nog even met a link between worlds bezig
Ja ookquote:Op woensdag 4 december 2013 15:22 schreef xminator het volgende:
[..]
Raar hebben ze dan geen wachtlijst voor de 2e levering
Zou wel chill zijn als je hem krijgt
Nee hoor, in NBA 2k13 zat ook al zoiets alleen toen met veel minder cutscenes.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:20 schreef truedestiny het volgende:
Ah met NBA2k15 zal het verhaal wel wat beter zijn. Ook de eerste keer dat ze zoiets doen.
Het is aankloten, maar wel funny.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:16 schreef Principia het volgende:
[..]
Werkt dat inmiddels al een beetje behoorlijk? Het idee lijkt mij overigens leuk, maar lijkt mij erg rommelig aangezien het meerendeel zich niet als teamspeler gaat opstellen.
Wachtlijst schuift door.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:22 schreef xminator het volgende:
[..]
Raar hebben ze dan geen wachtlijst voor de 2e levering
Zou wel chill zijn als je hem krijgt
2vs2, 3vs3, 5vs5, in wachtrijen staan omdat alle velden vol zijn, beetje ouwehoeren. Allemaal blacktop btw.quote:
Blacktop?quote:Op woensdag 4 december 2013 15:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
2vs2, 3vs3, 5vs5, in wachtrijen staan omdat alle velden vol zijn, beetje ouwehoeren. Allemaal blacktop btw.
quote:Op woensdag 4 december 2013 15:46 schreef Bartcoah het volgende:
Xbox one kan de laatste 30 seconden opnemen van je gameplay
That's cute...
[ afbeelding ]
Hehehequote:Op woensdag 4 december 2013 15:46 schreef Bartcoah het volgende:
That's cute...
[ afbeelding ]
Nee, dit is nog wachtlijst van de eerste levering. Ze hebben ook een wachtlijst voor 2e leveringquote:Op woensdag 4 december 2013 15:32 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Wachtlijst schuift door.Stel je bent nummer 4 van levering 2 en ze hebben er nog 4 van geannuleerde pre-orders, dan heb je mazzel (en een ps4).
Speelveld met andere regels dan die van NBAquote:
Xbox One kan 5 minuten opnemen overigens, neemt niet weg dat je dat nog steeds vantevoren moet aanzetten t.o.v. PS4quote:Op woensdag 4 december 2013 15:46 schreef Bartcoah het volgende:
That's cute...
[ afbeelding ]
Oke, meer freestyle denk ik?quote:Op woensdag 4 december 2013 16:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Speelveld met andere regels dan die van NBA
quote:Op woensdag 4 december 2013 16:18 schreef Principia het volgende:
[..]
De regels van de straat, je weet zelf
kan je het bij de ps4 uberhaubt wel uitzetten, want het neemt me toch een zooi ruimte inquote:Op woensdag 4 december 2013 16:11 schreef byah het volgende:
[..]
Xbox One kan 5 minuten opnemen overigens, neemt niet weg dat je dat nog steeds vantevoren moet aanzetten t.o.v. PS4
Knalluh!quote:Op woensdag 4 december 2013 16:41 schreef Bolters het volgende:
Ik duik de singleplayer van BF4 ff in. Maar wel op m'n gemak http://www.twitch.tv/boltersss
Goeie vraag ja, ik wil al die zooi meteen uitzetten.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:29 schreef donald_dick het volgende:
[..]
kan je het bij de ps4 uberhaubt wel uitzetten, want het neemt me toch een zooi ruimte in
Pas op met MP doen erna, kan je je SP save kosten.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:41 schreef Bolters het volgende:
Ik duik de singleplayer van BF4 ff in. Maar wel op m'n gemak http://www.twitch.tv/boltersss
Je geluid werkt niet.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:41 schreef Bolters het volgende:
Je bent er zelf bij als je het aanzet.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:29 schreef donald_dick het volgende:
[..]
kan je het bij de ps4 uberhaubt wel uitzetten, want het neemt me toch een zooi ruimte in
Dat moet er nog in gepatched worden bij BFquote:
Dacht dat de PS4 automatisch de laatste 15 minuten gameplay opneemt?quote:Op woensdag 4 december 2013 16:55 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Je bent er zelf bij als je het aanzet.
De xbox one neemt ongevraagd soms dingen op.
Dat doet de PS4 >niet<.
Nee, want dat zou mijn hele libary vol moeten staan met Killzone & Resogun footage.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat moet er nog in gepatched worden bij BF
[..]
Dacht dat de PS4 automatisch de laatste 15 minuten gameplay opneemt?
Nee want hij neemt alleen automatisch de laatste 15 minuten op, dus wat jij in het afgelopen kwartier gespeeld zou hebben zeg maar.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:04 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Nee, want dat zou mijn hele libary vol moeten staan met Killzone & Resogun footage.
Raar verhaal aangezien ik mijn ps nu meerder malen aan en uit heb gezet en ik maar 2 15mins clips heb.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee want hij neemt alleen automatisch de laatste 15 minuten op, dus wat jij in het afgelopen kwartier gespeeld zou hebben zeg maar.
Tsja, zo is het iig gecommuniceerd door Sony.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:06 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Raar verhaal aangezien ik mijn ps nu meerder malen aan en uit heb gezet en ik maar 2 15mins clips heb.
Dit is iig de laatste keer dat ik bij saturn webshop bestel.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:51 schreef Rossdale het volgende:
Leuk die aanbieding bij saturn, maar Black flag is nog steeds niet verzondenNiet dat ze even laten weten dat ze de game helemaal niet op voorraad hebben ofzo...
Goed dat je het zegt. Maar ik ga sowieso eerst de SP uitspelen. Daarna pas de MP. schijnt toch nog niet goed te werkenquote:Op woensdag 4 december 2013 16:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Pas op met MP doen erna, kan je je SP save kosten.
Die game is daar zo'n 20-30 euro goedkoper dan elders, en dan ga je je druk maken om een paar dagen extra wachten...!?quote:Op woensdag 4 december 2013 17:53 schreef Koopsie het volgende:
[..]
Dit is iig de laatste keer dat ik bij saturn webshop bestel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |