Erg toffe game idd. Heb hem voor de ps3. Grafisch om te janken maar wel vermakelijk. Ps4 ziet er wel super mooi uitquote:Op woensdag 4 december 2013 09:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik vind NFS erg leuk om te spelen. Wist niet eens dat het 30pfs is, en is me ook niet opgevallen eigenlijk. Het ziet er wel echt mooi uit. En ook nog makkelijk te spelen door je kids. Ik zou hem kopen.
ah top! Suf dat bol.com zich stom houdt.quote:
Ja dat.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
War Thunder? Vind het wel tof juist.
100% zeker. Blacklight, warframe en DC Universe stonden er.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat is gek, aangezien ie uitgesteld was?
Niet in de war met Warframe ofzo?
En War Thunder niet?quote:Op woensdag 4 december 2013 11:23 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
100% zeker. Blacklight, warframe en DC Universe stonden er.
De standaard controls zijn gek ja, die moet je ff op 'simulation' zetten.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja dat.Vond er geen zak aan. En faalde ook nogal met het besturen van dat vliegtuigje
En toen had ik er al geen zin meer in want het ziet er ook niet mooi uit. Daar heb ik geen ps4 voor gehaald.
Dc universe heb ik gezien ja. Alleen niet gespeeld want is toch niks voor mij geloof ik.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:23 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Lekker dan, zit je op 11 van de 23 gig....quote:Op woensdag 4 december 2013 11:35 schreef PBateman1978 het volgende:
DC Universe download bij mij maar tot de helft voor de download corrupted raakt.
Het is 1 keer wel gelukt maar toen kon ik niet spelen omdat er nog een update bezig zou zijn, maar dat bericht bleef maar staan... Toen de game verwijderd en nu dus weer steeds die corrupted download.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:35 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Lekker dan, zit je op 11 van de 23 gig....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Wifi moet je nooit gebruiken voor dit soort fratsen. Gewoon kabel erin en klaar.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het is 1 keer wel gelukt maar toen kon ik niet spelen omdat er nog een update bezig zou zijn, maar dat bericht bleef maar staan... Toen de game verwijderd en nu dus weer steeds die corrupted download.
Vraag me af of het aan mijn Wifi ligt, misschien toch maar een netwerk-kabeltje kopen.
quote:Op woensdag 4 december 2013 11:41 schreef Fuszy het volgende:
Hoe dom kan je zijn als je een ps4 wil. Niet op tijd pre-orderen en als het blijkt dat het nog wel ff duurt hem ook niet reserveren. Nu is de wachttijd 2 maanden ofzo.
Dan maar wachten op toffe gamesNiet pre-ordered, 28-11 besteld, 29-11 in huis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een shitload aan mazzel welteverstaan.
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
Ja had ik ook kunnen doen, maar heb nog niet veel tijd. Had gehoopt op midden december.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Niet pre-ordered, 28-11 besteld, 29-11 in huis.Met een shitload aan mazzel welteverstaan.
Het is een lelijk kutspel, die verwijder je toch wel zelfquote:Op woensdag 4 december 2013 11:35 schreef PBateman1978 het volgende:
DC Universe download bij mij maar tot de helft voor de download corrupted raakt.
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:45 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Het is een lelijk kutspel, die verwijder je toch wel zelf.
Blacklight was alleen in de US store te vinden dus daar heb je hem vandaan.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:23 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 december 2013 12:14 schreef Griebus het volgende:
[..]
Blacklight was alleen in de US store te vinden dus daar heb je hem vandaan.
Nu pas in de EU store
Geen idee, maar je post herinnerde me er wel aan een accountje aan te maken voor Twitch.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:22 schreef Bolters het volgende:
Wanneer je via Twitch streamt, is het dan eigenlijk mogelijk om zelf op je tv fullscreen te spelen? Nu zie ik steeds die grijze balken etc, maar heb dat uiteraard liever uit het beeld weg. Zie het echter nergens bij de opties staan.
Dat kun je in de PS4 settings aanpassen iircquote:Op woensdag 4 december 2013 12:22 schreef Bolters het volgende:
Wanneer je via Twitch streamt, is het dan eigenlijk mogelijk om zelf op je tv fullscreen te spelen? Nu zie ik steeds die grijze balken etc, maar heb dat uiteraard liever uit het beeld weg. Zie het echter nergens bij de opties staan.
IIRC?quote:Op woensdag 4 december 2013 12:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat kun je in de PS4 settings aanpassen iirc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |