Je gebruikt gewoon dezelfde login? Tenmminste, ik heb alles van de PS3 (trofeeen en shit) nu op PS4.quote:Op maandag 2 december 2013 23:05 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Hoe word de PSN main-accounts overgezet vanaf PS3??![]()
Assenquote:Op maandag 2 december 2013 23:19 schreef Dylan98 het volgende:
[..]
Misschien wil ik er dan wel 1 van je kopen (ligt eraan waar je woont)
ja dat is nog wel te doenquote:Op dinsdag 3 december 2013 07:55 schreef Dylan98 het volgende:
[..]
Ah okee ! Ik hoogeveen dus dat is nog wel af te rijden
Is ook logisch. Het verschil tussen het aantal polygonen is nog groter tussen de ps3 en ps4 dan het was tussen de ps2 en ps3. Alleen het verschil van (bijvoorbeeld) 16 naar 32 Zie je veel beter dan van 32 naar 64quote:Op maandag 2 december 2013 22:26 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Dat is het inderdaad, van PS2 naar PS3 was echt![]()
En nu denk ik "Ja ziet er iets mooier uit maar that's it".
Ben wel benieuwd naar wat er nog gaat komen
Dat komt wel goed.quote:Op maandag 2 december 2013 22:26 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Dat is het inderdaad, van PS2 naar PS3 was echt![]()
En nu denk ik "Ja ziet er iets mooier uit maar that's it".
Ben wel benieuwd naar wat er nog gaat komen
Yepquote:Op dinsdag 3 december 2013 08:40 schreef Bolters het volgende:
Wanneer je je PS4 in stand-by hebt gezet, laadt de controller gewoon op toch?
Moet je wel even aanvinken dat je USB-poorten nog werken in standy-modus.quote:Op dinsdag 3 december 2013 08:40 schreef Bolters het volgende:
Wanneer je je PS4 in stand-by hebt gezet, laadt de controller gewoon op toch?
Dat is ook zo. De ports die er nu zijn, maken alleen gebruik om verder te kunnen kijken in een wereld (AC IV bv), maar voor de rest gebruiken ze nog niet de helft van wat een PS4 (of X1) moet kunnen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 08:44 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat komt wel goed.
Kijk maar eens naar games uit de begin periode van de PS3 en vergelijk die maar eens met latere games
Oke! Ik vind het alleen zo kut dat je aan de controller niet kunt zien of deze is opgeladenquote:Op dinsdag 3 december 2013 08:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Moet je wel even aanvinken dat je USB-poorten nog werken in standy-modus.
Dat vind ik ook irritant.quote:Op dinsdag 3 december 2013 08:50 schreef Bolters het volgende:
Oke! Ik vind het alleen zo kut dat je aan de controller niet kunt zien of deze is opgeladen
PS knop ingedrukt houden, alsof je hem uit/op standby wil zetten. Dan staat onderin een batterij-icoontje voor je controller.quote:Op dinsdag 3 december 2013 08:50 schreef Bolters het volgende:
[..]
Oke! Ik vind het alleen zo kut dat je aan de controller niet kunt zien of deze is opgeladen
Ja het zou beter zijn als die controller zelf een bepaald kleur licht gaf ofzo als die vol was.quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
PS knop ingedrukt houden, alsof je hem uit/op standby wil zetten. Dan staat onderin een batterij-icoontje voor je controller.
Niet echt handig, maar dat is de enige plek waar ik het heb kunnen vinden...
Ja inderdaad, net als die vorige controller, dat je gewoon zag dat het rode lichtje niet meer knipperde. Nu moet je idd je ps aanzetten en dan kijken of het batterijtje niet meer knippert/beweegt. Vind ik vrij omslachtigquote:Op dinsdag 3 december 2013 09:16 schreef Massief het volgende:
[..]
Ja het zou beter zijn als die controller zelf een bepaald kleur licht gaf ofzo als die vol was.
Dat viel mij inderdaad ook al op. Gaan best wel snel leeg jaquote:Op dinsdag 3 december 2013 09:18 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb 2 controllers gelukkig. Dus niet zo erg als er 1tje leeg is danAl merk ik wel dat ze stuk sneller leeg gaan dan bij de ps3.
Op zich ook niet zo gek, er staat de heletijd een lamp aan.quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:26 schreef Bolters het volgende:
[..]
Dat viel mij inderdaad ook al op. Gaan best wel snel leeg ja
Ja, maar zoveel hoeft dat niet te kosten natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Op zich ook niet zo gek, er staat de heletijd een lamp aan.
Bij mij knippert er geen oranje lamp op het moment; hij is gewoon constant oranje. Dus dan is hij klaar denk ikquote:Op dinsdag 3 december 2013 09:34 schreef Griebus het volgende:
Als je controller oplaad in standby, knippert de movelamp oranje.
Issie klaar zie je geen lampje meer.
Eind december als 't goed is, anders januari.quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:28 schreef Anosmos het volgende:
Guys, wanneer is de tweede levering ongeveer?
Dat weet eigenlijk niemand met zekerheid..quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:28 schreef Anosmos het volgende:
Guys, wanneer is de tweede levering ongeveer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |