quote:Op maandag 2 december 2013 20:13 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
NBA 2K14 heeft bij streamen geen geluid omdat dat niet mag volgens de muzieklicentie.
+ de timing van het schot (op tijd loslaten)quote:Op maandag 2 december 2013 20:12 schreef Principia het volgende:
[..]
De quality van het schot is een combinatie van de speler en het moment van schieten. Als je bijvoorbeeld met je center op de driepuntlijn staat, moet je in de meeste gevallen niet schieten. Hij heeft namelijk niet de kwaliteiten om van afstand te schieten, Ray Allen daarentegen schiet ze er bijvoorbeeld bijna blind in. Bovendien moet je het juiste moment uitkiezen, als je hevig onder druk staat zal je eerder een bal missen. Dit in afweging met de speler bepaalt de kwaliteit van het schot. Deze feedback verschijnt rechtsboven in het scherm direct na het schieten.
Dat is de camera en microfoon.quote:Op maandag 2 december 2013 20:10 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan je dat nergens aanpassen?
Nou als ik bij de Twitch zoekfunctie "NBA 2K14" intyp en een willekeurige stream aanklik, hebben ze allemaal geluid.quote:Op maandag 2 december 2013 20:13 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
NBA 2K14 heeft bij streamen geen geluid omdat dat niet mag volgens de muzieklicentie.
Dat staat expliciet weergegeven naast de quality van het schot inderdaad.quote:Op maandag 2 december 2013 20:14 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
+ de timing van het schot (op tijd loslaten)
DIe kunnen toch ook niet op je PS4?quote:Op maandag 2 december 2013 20:09 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Vraagje: ik had op de PS3 Wat PS1 spellen via PSN gekocht. Ik zie ze alleen nergens in de store via de PS4. Ben ik ze kwijt?
Ah oke, maar dan nog zou ik kiezen voor een betere match up, zoals Utah Jazz bijvoorbeeld.quote:Op maandag 2 december 2013 20:19 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik weet nog niet hoe ik chat via twitch terwijl ik speel dus voor degene die t vroeg, ik ben altijd al Bucks fan geweest
Waarom niet dan? Het zijn digitale ports, konden ook op de PS3.quote:Op maandag 2 december 2013 20:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
DIe kunnen toch ook niet op je PS4?
Dat is handige feedback, thnx!quote:Op maandag 2 december 2013 20:12 schreef Principia het volgende:
[..]
De quality van het schot is een combinatie van de speler en het moment van schieten. Als je bijvoorbeeld met je center op de driepuntlijn staat, moet je in de meeste gevallen niet schieten. Hij heeft namelijk niet de kwaliteiten om van afstand te schieten, Ray Allen daarentegen schiet ze er bijvoorbeeld bijna blind in. Bovendien moet je het juiste moment uitkiezen, als je hevig onder druk staat zal je eerder een bal missen. Dit in afweging met de speler bepaalt de kwaliteit van het schot. Deze feedback verschijnt rechtsboven in het scherm direct na het schieten.
Het is ook niet echt een icoontje, de blauwe cirkel geeft aan welke speler je op dat moment beheerd. Deze ronde cirkel heeft twee blauwe pijltjes en die wijst de speler aan die je moet dekken. Die persoon heeft ook twee pijltjes onder zich.
Verdiep je anders even.quote:Op maandag 2 december 2013 20:30 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Waarom niet dan? Het zijn digitale ports, konden ook op de PS3.
Ja, op disc. Digitale versies toch wel?quote:Op maandag 2 december 2013 20:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Verdiep je anders even.
PS4 is op geen enkele manier backwards compatible, ook niet met PSX games.
Dat zijn de langste spelers die dichtbij de bucket staan, dus in jouw geval van de Heat waren dat Bosh en Andersen. Bij de line-up zijn dat de spelers met C. De Point Guard (PG) en Shooting Guard (SG) zijn vaak wat kleinere behendige spelers en de Small Forward (SF) en Power Forward (PF) zijn vaak ook grote jongens, maar wel wat atletischer dan de centers.quote:Op maandag 2 december 2013 20:32 schreef Bolters het volgende:
[..]
Dat is handige feedback, thnx!
En hoe weet ik bijvoorbeeld wie mijn center is?
Het apparaat is zo goed als zijn games.quote:Op maandag 2 december 2013 20:38 schreef Vault-Boy het volgende:
Toch is bij mij de hype van de PS4 wel gedaald![]()
Ik heb een kale versie en nog geen games gekocht. Achteraf had ik er spijt van, maar merk nu toch wel dat ik er eigenlijk helemaal geen haast mee heb. Eigenlijk kijk ik qua games alleen uit naar Fallout 4
Neen.quote:Op maandag 2 december 2013 20:40 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Ja, op disc. Digitale versies toch wel?
Klopt, maar ook die zou ik ruim verloren hebben.quote:Op maandag 2 december 2013 20:21 schreef Principia het volgende:
[..]
Ah oke, maar dan nog zou ik kiezen voor een betere match up, zoals Utah Jazz bijvoorbeeld.
Natuurlijk is het gedowngrade, maar geen lag te bekennen, dus helemaal top. Echt een leuke toevoeging dat broadcasten!quote:Op maandag 2 december 2013 20:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Klopt, maar ook die zou ik ruim verloren hebben.
Volg de NBA eigenlijk nauwelijks nog eigenlijk, deed dat vooral nog in de jaren 90. Heb nog ergens een Bucks jersey van 'Blue' Edwards in de kast liggen uit die tijd.
Was de stream kwaliteit verder goed trouwens?
Ik heb nu toch zoiets van, had ik toch maar even gewacht nog.quote:Op maandag 2 december 2013 20:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het apparaat is zo goed als zijn games.
Buiten assassins creed is er geen neuk te beleven nog.
Ja killzone is grafisch erg vet maar first person shooters zijn niet mijn ding.
COD Ghosts heb ik gratis gehad en daar vind ik eigenlijk bar weinig aan..
Camper!quote:Op maandag 2 december 2013 20:23 schreef Bartcoah het volgende:
Killzone multiplayer mode is aan.
http://nl.twitch.tv/bartcoah
Veel kijkplezier!
Zoals je ziet Challenge achiever, ik kan wel met een Fors het level rondrennen en doodgaan maar daar krijg ik niet zo heel veel punten voor.quote:
Ik haal hem op voor ¤450, dat zal echt fantastisch zijn.quote:Op maandag 2 december 2013 20:38 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik heb een kale versie en nog geen games gekocht. Achteraf had ik er spijt van, maar merk nu toch wel dat ik er eigenlijk helemaal geen haast mee heb. Eigenlijk kijk ik qua games alleen uit naar Fallout 4
En assasin's creed! Hopelijk ligt ie morgen in de bus!quote:Op maandag 2 december 2013 20:53 schreef Sharana_LV het volgende:
COD en Fifa zijn ook 42 eu bij Saturn!
Ja ik zag Killzone en AC al langskomen dus denk ik bler die andere 2 er ook nog ff bij mochten mensen die graag willenquote:Op maandag 2 december 2013 20:54 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
En assasin's creed! Hopelijk ligt ie morgen in de bus!
En bf4?quote:Op maandag 2 december 2013 20:13 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ik zie je op het battlefield!quote:Op maandag 2 december 2013 20:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja ik zag Killzone en AC al langskomen dus denk ik bler die andere 2 er ook nog ff bij mochten mensen die graag willen
wij gaan voor de killzone
Het is fake. Met een beetje onderzoek had je dat ook kunnen vinden. Website is namelijk onbekend bij de instantie die dergelijke keurmerken verstrekt.quote:Op maandag 2 december 2013 18:19 schreef eight het volgende:
[..]
http://shop-go.nl/webwinkelkeurmerk//
NBA is de enige game die dit heeft. Volgens mij omdat NBA veel hiphop gebruikt en bij hiphop is er altijd gezeik met samples enzo.quote:
en wie moet dan een premium account hebben de kijker of de ''uitzender''quote:Op maandag 2 december 2013 21:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Overigens is dat streamen via Twitch van een belabberde kwaliteit zolang je geen premium account neemt.
Is Watch Dogs niet verzet?quote:Op maandag 2 december 2013 21:01 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik wacht opUncharted
,
Infamous
en
Watch Dogs
Diegene die streamt.quote:Op maandag 2 december 2013 21:11 schreef Dylan98 het volgende:
[..]
en wie moet dan een premium account hebben de kijker of de ''uitzender''
Al mijn bf4 captures zijn zonder geluid...quote:Op maandag 2 december 2013 21:06 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
NBA is de enige game die dit heeft. Volgens mij omdat NBA veel hiphop gebruikt en bij hiphop is er altijd gezeik met samples enzo.
Als je 3 games bestelde hoefde je er 2 te betalenquote:Op maandag 2 december 2013 21:31 schreef bakacakes het volgende:
Heb net ook bij Saturn Fifa 2014 en CoD Ghosts besteld. Voor 43 euro zeker een goede koop! Bovendien heb ik nu genoeg games te spelen tot de echte toppers uit gaan komen. Hoop dat ze morgen geleverd worden
Herkenbaar, ik heb hem zelf niet gekocht maar m'n broertje wel. Toen ik er naar zat te kijken viel het me toch tegen (AC Black Flag).quote:Op maandag 2 december 2013 20:38 schreef Vault-Boy het volgende:
ach alles beter dan niets, zit nu TF 2 op mn laptop te doen totdat mn ps4 er isquote:Op maandag 2 december 2013 22:20 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik heb hem zelf niet gekocht maar m'n broertje wel. Toen ik er naar zat te kijken viel het me toch tegen (AC Black Flag).
Ik weet ook wel dat dit nog maar het begin is, maar heb toch ook het gevoel dat het niet is zoals toen met de Xbox 1 naar de Xbox 360 of PS2 naar de PS3. Die stap was echt groot.quote:Op maandag 2 december 2013 22:20 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik heb hem zelf niet gekocht maar m'n broertje wel. Toen ik er naar zat te kijken viel het me toch tegen (AC Black Flag).
Hoe lang moet je nog wachten dan? Wanneer heb je besteld?quote:Op maandag 2 december 2013 22:22 schreef RRuben het volgende:
[..]
ach alles beter dan niets, zit nu TF 2 op mn laptop te doen totdat mn ps4 er is
Die gaat nooit een PS4 krijgen voor die prijs.quote:Op maandag 2 december 2013 22:24 schreef RRuben het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
dit vind ik ook zo dom he
Dat is het inderdaad, van PS2 naar PS3 was echtquote:Op maandag 2 december 2013 22:24 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat dit nog maar het begin is, maar heb toch ook het gevoel dat het niet is zoals toen met de Xbox 1 naar de Xbox 360 of PS2 naar de PS3. Die stap was echt groot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |