abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133851460
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
pi_133851726
Zo, dat was mijn slechte wedstrijd. Hoop dat jullie in ieder geval een kleine indicatie hebben over wat je van deze game kunt verwachten! :)
pi_133851770
quote:
14s.gif Op maandag 2 december 2013 19:33 schreef Bolters het volgende:
Zo, dat was mijn slechte wedstrijd. Hoop dat jullie in ieder geval een kleine indicatie hebben over wat je van deze game kunt verwachten! :)
Shit was net te laat :s
pi_133851823
quote:
14s.gif Op maandag 2 december 2013 19:21 schreef Bolters het volgende:

[..]

Zoals je ziet is het gewoon realiteit ;)
Het is ook een moeilijk spel, het draait vooral om timing en geduld. Ik merk dat je vaak de bal te snel loslaat bij het schieten, snel probeert te blokken en stealen. Maar dat ging steeds beter, is ook kwestie van wennen.

Onder de speler staat een indicatie wie hij moet dekken, zo voorkom je dat je speler mismatched. Als jouw center Andersen bijv. tegen over Rose staat, wordt hij natuurlijk weggedribbeld.

Bedankt voor het laten zien, had wel graag het interview met Boozer na afloop gehoord. Zijn daar gewoon echte voice-overs van hem gemaakt? _O_
pi_133851825
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 19:34 schreef Dylan98 het volgende:

[..]

Shit was net te laat :s
Zal ik nog even 1 quarter voor je spelen?
pi_133851851
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 19:35 schreef Principia het volgende:

[..]

Het is ook een moeilijk spel, het draait vooral om timing en geduld. Ik merk dat je vaak de bal te snel loslaat bij het schieten, snel probeert te blokken en stealen. Maar dat ging steeds beter, is ook kwestie van wennen.

Onder de speler staat een indicatie wie hij moet dekken, zo voorkom je dat je speler mismatched. Als jouw center Andersen bijv. tegen over Rose staat, wordt hij natuurlijk weggedribbeld.

Bedankt voor het laten zien, had wel graag het interview met Boozer na afloop gehoord. Zijn daar gewoon echte voice-overs van hem gemaakt? :O
Ik ga nu nog een wedstrijd spelen en ga je tips proberen toe te passen. Achteraf zal ik het interview laten afspelen. Kijk je weer mee ?
pi_133851915
quote:
14s.gif Op maandag 2 december 2013 19:35 schreef Bolters het volgende:

[..]

Zal ik nog even 1 quarter voor je spelen?
Als je dat wil zou dat top zijn ! :)
pi_133851961
Ben al aan het spelen http://www.twitch.tv/boltersss
pi_133851964
quote:
14s.gif Op maandag 2 december 2013 19:36 schreef Bolters het volgende:

[..]

Ik ga nu nog een wedstrijd spelen en ga je tips proberen toe te passen. Achteraf zal ik het interview laten afspelen. Kijk je weer mee ?
Ja ik kijk mee!
pi_133852033
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 18:28 schreef RRuben het volgende:

[..]

haha is dit echt zo?? anders is dat dat wel heel erg sneu :{w :{w :{w
Vind het nou niet echt lachen hoor :{
pi_133852047
Jongens, hoe zet ik dat geluid aan? :P
pi_133852080
Geinig spel :)
pi_133852711
Ik ga nu NBA 2k14 streamen.

www.twitch.tv/nyx1978
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_133852741
Spel zelf ziet er wel super uit. Spelers glijden nauwelijks meer over de zaal tov vorige versies, het publiek en met name de bench ziet er echt geweldig uit.
pi_133852835
Geniaal dat Twitch. Niks geen gezeur met gameplay filmpjes zoeken op youtube.
pi_133852972
Nou jongens, dat was dus mijn wedstrijd. Geprobeerd de tips toe te passen, ging al een stukje beter. Maar moet nog heel veel oefenen. Wel gaaf hoor, 11 mensen tegelijk die met me mee zaten te kijken :D

Iemand enig idee hoe ik het geluid aan kan zetten?
pi_133853167
quote:
14s.gif Op maandag 2 december 2013 20:00 schreef Bolters het volgende:
Nou jongens, dat was dus mijn wedstrijd. Geprobeerd de tips toe te passen, ging al een stukje beter. Maar moet nog heel veel oefenen. Wel gaaf hoor, 11 mensen tegelijk die met me mee zaten te kijken :D

Iemand enig idee hoe ik het geluid aan kan zetten?
PBateman heeft hetzelfde probleem, er moet dus wat handmatig veranderd worden. Raar.

Je timing ging inderdaad stukken beter, rechtsbovenaan zie je altijd feedback op je schoten. Er zat nu al regelmatig een "Excellent" tussen qua timing. Nu de quality van het schot nog omhoog!
pi_133853305
Vreemd dat er geen geluid bij zit voor degenen die kijken
pi_133853313
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 20:04 schreef Principia het volgende:

[..]

PBateman heeft hetzelfde probleem, er moet dus wat handmatig veranderd worden. Raar.

Je timing ging inderdaad stukken beter, rechtsbovenaan zie je altijd feedback op je schoten. Er zat nu al regelmatig een "Excellent" tussen qua timing. Nu de quality van het schot nog omhoog!
Okido, zal eens rondkijken of ik er wat aan kan doen. Moet toch gewoon kunnen :P

Hoe kun jij dat zien dat er een excellent tussen zat? Ik zag dat niet eens :D (ik ben dan ook een noob, is m'n eerste NBA 2K dit). En ik zat ook te letten op een icoontje waar ik kan zien welke speler wie moet dekken, maar zag ik ook niet? :P
pi_133853434
Vraagje: ik had op de PS3 Wat PS1 spellen via PSN gekocht. Ik zie ze alleen nergens in de store via de PS4. Ben ik ze kwijt :P?
pi_133853477
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 20:07 schreef PBateman1978 het volgende:

Kan je dat nergens aanpassen?
pi_133853507
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 20:10 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Kan je dat nergens aanpassen?
Vast wel, maar hoe :D
pi_133853561
quote:
14s.gif Op maandag 2 december 2013 20:07 schreef Bolters het volgende:

[..]

Okido, zal eens rondkijken of ik er wat aan kan doen. Moet toch gewoon kunnen :P

Hoe kun jij dat zien dat er een excellent tussen zat? Ik zag dat niet eens :D (ik ben dan ook een noob, is m'n eerste NBA 2K dit). En ik zat ook te letten op een icoontje waar ik kan zien welke speler wie moet dekken, maar zag ik ook niet? :P
De quality van het schot is een combinatie van de speler en het moment van schieten. Als je bijvoorbeeld met je center op de driepuntlijn staat, moet je in de meeste gevallen niet schieten. Hij heeft namelijk niet de kwaliteiten om van afstand te schieten, Ray Allen daarentegen schiet ze er bijvoorbeeld bijna blind in. Bovendien moet je het juiste moment uitkiezen, als je hevig onder druk staat zal je eerder een bal missen. Dit in afweging met de speler bepaalt de kwaliteit van het schot. Deze feedback verschijnt rechtsboven in het scherm direct na het schieten.

Het is ook niet echt een icoontje, de blauwe cirkel geeft aan welke speler je op dat moment beheerd. Deze ronde cirkel heeft twee blauwe pijltjes en die wijst de speler aan die je moet dekken. Die persoon heeft ook twee pijltjes onder zich.
  maandag 2 december 2013 @ 20:12:45 #199
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_133853569
Ik zie Assasin's creed IV Black Flag op Saturn staan voor 42 euro...

Hoe kan dit nu al zo snel zo goedkoop zijn?
Is een verschil van 20 euro niet een beetje veel?

http://www.saturn.nl/mcs/(...)7049.html?langId=-11
Je kan me vinden bij de bloemist
  maandag 2 december 2013 @ 20:13:38 #200
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_133853616
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 20:07 schreef PBateman1978 het volgende:
NBA 2K14 heeft bij streamen geen geluid omdat dat niet mag volgens de muzieklicentie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')