Shit was net te laat :squote:Op maandag 2 december 2013 19:33 schreef Bolters het volgende:
Zo, dat was mijn slechte wedstrijd. Hoop dat jullie in ieder geval een kleine indicatie hebben over wat je van deze game kunt verwachten!
Het is ook een moeilijk spel, het draait vooral om timing en geduld. Ik merk dat je vaak de bal te snel loslaat bij het schieten, snel probeert te blokken en stealen. Maar dat ging steeds beter, is ook kwestie van wennen.quote:Op maandag 2 december 2013 19:21 schreef Bolters het volgende:
[..]
Zoals je ziet is het gewoon realiteit
Ik ga nu nog een wedstrijd spelen en ga je tips proberen toe te passen. Achteraf zal ik het interview laten afspelen. Kijk je weer mee ?quote:Op maandag 2 december 2013 19:35 schreef Principia het volgende:
[..]
Het is ook een moeilijk spel, het draait vooral om timing en geduld. Ik merk dat je vaak de bal te snel loslaat bij het schieten, snel probeert te blokken en stealen. Maar dat ging steeds beter, is ook kwestie van wennen.
Onder de speler staat een indicatie wie hij moet dekken, zo voorkom je dat je speler mismatched. Als jouw center Andersen bijv. tegen over Rose staat, wordt hij natuurlijk weggedribbeld.
Bedankt voor het laten zien, had wel graag het interview met Boozer na afloop gehoord. Zijn daar gewoon echte voice-overs van hem gemaakt?
Als je dat wil zou dat top zijn !quote:Op maandag 2 december 2013 19:35 schreef Bolters het volgende:
[..]
Zal ik nog even 1 quarter voor je spelen?
Ja ik kijk mee!quote:Op maandag 2 december 2013 19:36 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ik ga nu nog een wedstrijd spelen en ga je tips proberen toe te passen. Achteraf zal ik het interview laten afspelen. Kijk je weer mee ?
Vind het nou niet echt lachen hoorquote:Op maandag 2 december 2013 18:28 schreef RRuben het volgende:
[..]
haha is dit echt zo?? anders is dat dat wel heel erg sneu![]()
![]()
PBateman heeft hetzelfde probleem, er moet dus wat handmatig veranderd worden. Raar.quote:Op maandag 2 december 2013 20:00 schreef Bolters het volgende:
Nou jongens, dat was dus mijn wedstrijd. Geprobeerd de tips toe te passen, ging al een stukje beter. Maar moet nog heel veel oefenen. Wel gaaf hoor, 11 mensen tegelijk die met me mee zaten te kijken
Iemand enig idee hoe ik het geluid aan kan zetten?
Okido, zal eens rondkijken of ik er wat aan kan doen. Moet toch gewoon kunnenquote:Op maandag 2 december 2013 20:04 schreef Principia het volgende:
[..]
PBateman heeft hetzelfde probleem, er moet dus wat handmatig veranderd worden. Raar.
Je timing ging inderdaad stukken beter, rechtsbovenaan zie je altijd feedback op je schoten. Er zat nu al regelmatig een "Excellent" tussen qua timing. Nu de quality van het schot nog omhoog!
quote:Op maandag 2 december 2013 20:07 schreef PBateman1978 het volgende:
Vreemd dat er geen geluid bij zit voor degenen die kijken
Vast wel, maar hoequote:Op maandag 2 december 2013 20:10 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan je dat nergens aanpassen?
De quality van het schot is een combinatie van de speler en het moment van schieten. Als je bijvoorbeeld met je center op de driepuntlijn staat, moet je in de meeste gevallen niet schieten. Hij heeft namelijk niet de kwaliteiten om van afstand te schieten, Ray Allen daarentegen schiet ze er bijvoorbeeld bijna blind in. Bovendien moet je het juiste moment uitkiezen, als je hevig onder druk staat zal je eerder een bal missen. Dit in afweging met de speler bepaalt de kwaliteit van het schot. Deze feedback verschijnt rechtsboven in het scherm direct na het schieten.quote:Op maandag 2 december 2013 20:07 schreef Bolters het volgende:
[..]
Okido, zal eens rondkijken of ik er wat aan kan doen. Moet toch gewoon kunnen
Hoe kun jij dat zien dat er een excellent tussen zat? Ik zag dat niet eens(ik ben dan ook een noob, is m'n eerste NBA 2K dit). En ik zat ook te letten op een icoontje waar ik kan zien welke speler wie moet dekken, maar zag ik ook niet?
NBA 2K14 heeft bij streamen geen geluid omdat dat niet mag volgens de muzieklicentie.quote:Op maandag 2 december 2013 20:07 schreef PBateman1978 het volgende:
Vreemd dat er geen geluid bij zit voor degenen die kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |