de wii u is ook super leuk hoorquote:Op maandag 2 december 2013 16:18 schreef speknek het volgende:
[..]
dusss
Dat wordt een Wii U met kerst.
Nee dat dacht ik ook maar roypsv quotte mij dus vandaarquote:
dankjewel!!quote:Op maandag 2 december 2013 14:10 schreef xminator het volgende:
KZ Shadow Fall voor 42 euro via Saturn.nl
Kan er gewoon niet bij hoe naief en stompzinnig sommige mensen zijn. Het eerste wat je bij een onbekende webshop doet is de gegevens na checken of het wel plausibel is.quote:Op maandag 2 december 2013 15:13 schreef Prullenbak6 het volgende:
De oplichters zijn ook weer actief![]()
http://www.opgeletopinternet.nl/index.php?topic=15583.0
De drang van sommige mensen, wacht toch gewoon nog een weekje of twee op de 2e lading.
Jij en ik denken zo, maar ik denk dat het gros van NL alleen aan kopen kopen kopen kopen denkt. Nog even snel bestellen voordat ze hier ook uitverkocht zijn.quote:Op maandag 2 december 2013 17:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Kan er gewoon niet bij hoe naief en stompzinnig sommige mensen zijn. Het eerste wat je bij een onbekende webshop doet is de gegevens na checken of het wel plausibel is.
Nee jij denkt alleen zo. Daarnaast is dit niet zomaar iets kopen, het gaat om een aankoop van minimaal ¤400,- euro. Dan verwacht je toch een beetje zorgvuldigheid.quote:Op maandag 2 december 2013 17:15 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
Jij en ik denken zo, maar ik denk dat het gros van NL alleen aan kopen kopen kopen kopen denkt. Nog even snel bestellen voordat ze hier ook uitverkocht zijn.
Rivals niet gespeeld, maar net de eerste uren in BF4 gestoken. De singleplayer. Om je vingers bij af te likken, zo mooiquote:Op maandag 2 december 2013 17:29 schreef RRuben het volgende:
Wil nog een tweede spel maar zit te twijfelen tussen bf4 en nfs rivalsiemand die me kan overtuigen van eentje ofzoiets?
Heb jij enig idee hoe je in 'The Park' komt? Kan het maar niet vindenquote:Op maandag 2 december 2013 16:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Een Quick Game lijkt me het beste dan.
MyCareer wil je niet zien hoor haha, die cutscenes zijn tenenkrommend en duren lang.
wat is je eerste game?quote:Op maandag 2 december 2013 17:29 schreef RRuben het volgende:
Wil nog een tweede spel maar zit te twijfelen tussen bf4 en nfs rivalsiemand die me kan overtuigen van eentje ofzoiets?
ja maar heb er ook slechte dingen over gehoord maar het ziet er wel vet uit met die instortende gebouwen enzoquote:
quote:Only in ‘Murica!!! De PlayStation 4 vindt momenteel gretig aftrek wereldwijd en nu blijkt dat ding nog levensgevaarlijk te zijn ook nog. Of nouja, het apparaat zelf zal je weinig gaan aandoen, maar mensen die het apparaat willen hebben doen er een moord voor. Letterlijk. Een meneer uit de Verenigde Staten was blijkbaar alweer klaar met Knack en Killzone en besloot zijn PS4 aan te bieden op het internet. Uiteraard meldde een koper zich al snel en de twee maakten een afspraak.
Dat begint al als een slecht verhaal te klinken, maar het is wel de keiharde realiteit. De koper en verkoper maakten online een afspraak op het apparaat te verkopen, maar de deal ging helemaal de verkeerde kant op. De koper in kwestie had blijkbaar geen zin om het apparaat te betalen en schoot zonder pardon de verkoper neer, om zich vervolgens uit de voeten te maken met de PlayStation 4 en het geld. De dader wordt momenteel nog gezocht de politie, maar de slachtoffer zal daar weinig baat bij hebben. De verkoper is met zware verwondingen naar het ziekenhuis gebracht, maar is helaas aldaar bezweken aan zijn verwondingen. Bizar nieuws weer en het geeft maar weer aan in wat voor een zieke wereld we leven, waarin mensen bereid zijn te moorden voor zoiets simpels als een PlayStation 4..
hmmm, mja lastig. Ik zou voor nfs gaan maar k heb Killzone morgen al dus dan is het een makkelijke keuzequote:Op maandag 2 december 2013 18:01 schreef RRuben het volgende:
[..]
ACBFen resogun en al die f2p spellen
http://shop-go.nl/webwinkelkeurmerk//quote:Op maandag 2 december 2013 17:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Kan er gewoon niet bij hoe naief en stompzinnig sommige mensen zijn. Het eerste wat je bij een onbekende webshop doet is de gegevens na checken of het wel plausibel is.
quote:Op maandag 2 december 2013 18:28 schreef RRuben het volgende:
[..]
haha is dit echt zo?? anders is dat dat wel heel erg sneu![]()
![]()
Nfs zuigt ballen. BF4 is veel meer speelplezier.quote:Op maandag 2 december 2013 17:29 schreef RRuben het volgende:
quote:Op maandag 2 december 2013 19:09 schreef Bolters het volgende:
Ik hoorde dat er een aantal liefhebbers waren op zoek naar een NBA 2K14 Twitch stream. Ik ga nu ff een quick game spelen, dus kijk live mee! Hou er wel rekening mee dat ik echt slecht benhttp://www.twitch.tv/boltersss
top! haha niet zo bescheiden doenquote:Op maandag 2 december 2013 19:09 schreef Bolters het volgende:
Ik hoorde dat er een aantal liefhebbers waren op zoek naar een NBA 2K14 Twitch stream. Ik ga nu ff een quick game spelen, dus kijk live mee! Hou er wel rekening mee dat ik echt slecht benhttp://www.twitch.tv/boltersss
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |