Omdat NFSquote:Op maandag 2 december 2013 14:02 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Getwijfeld om deze te halen van het weekend, niet gedaan.
Geen idee waarom, maar dat terzijde.
gewoon op je map kijken, daar zie je verschillende mensen.quote:Op maandag 2 december 2013 14:03 schreef VulpX het volgende:
[..]
Wil je uitleggen hoe? Kon het zo snel even niet vinden.
Oh serieus, dan heb k niet goed gekeken! We zijn ook al redelijk snel killzone gaan spelen.quote:Op maandag 2 december 2013 14:02 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ik heb hem ook. je an mensen in een sessie joinen
Dat was dus het probleem, ik zie niemand anders rijden.quote:Op maandag 2 december 2013 14:04 schreef Roypsv het volgende:
[..]
gewoon op je map kijken, daar zie je verschillende mensen.
Als ik online kijk zie ik ook dat er geen local mp is? Maar jou is het dus wel gelukt?quote:Op maandag 2 december 2013 14:02 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ik heb hem ook. je an mensen in een sessie joinen
Er is sowieso geen local MP.quote:Op maandag 2 december 2013 14:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als ik online kijk zie ik ook dat er geen local mp is? Maar jou is het dus wel gelukt?
Wel team(s) ben je?quote:Op maandag 2 december 2013 14:14 schreef Bolters het volgende:
Wat is het toch met FIFA 14? Op de PS3 won ik al mijn online wedstrijden. Was probleemloos gepromoveerd naar divisie 5 en stapte toen over naar de PS4 versie. Nu heb ik de eerste 5 wedstrijden in divisie 10 gespeeld en maar 1 punt gepakt. Verlies wedstrijden met 5-1 en 4-0 en net met 4-2. Het lijkt allemaal veel moeilijker online. Heb minder gevoel van controle.
Ik denk dat het een kwestie van wennen is, dat had ik ook met de PS3 versie tijdens release. Controleer eventueel je controller settings of er niks op "Manual" staat.quote:Op maandag 2 december 2013 14:14 schreef Bolters het volgende:
Wat is het toch met FIFA 14? Op de PS3 won ik al mijn online wedstrijden. Was probleemloos gepromoveerd naar divisie 5 en stapte toen over naar de PS4 versie. Nu heb ik de eerste 5 wedstrijden in divisie 10 gespeeld en maar 1 punt gepakt. Verlies wedstrijden met 5-1 en 4-0 en net met 4-2. Het lijkt allemaal veel moeilijker online. Heb minder gevoel van controle.
bellen resulteert in: op maandag bezorgen ze niet...dus wacht nog maar even tot morgen...quote:Op maandag 2 december 2013 13:54 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ja dat kan natuurlijk. Maar je verwacht dan dus een bezorging op zaterdag, en in hoge uitzondering vandaag. Als de console volgens T&T na 3 dagen nog steeds opgeslagen ligt dan gaat er ergens iets mis.
Ja, daar ligt het allemaal niet aan. Speel al jaren FIFA en altijd rond divisie 2/3. Maar hier lukt het gewoon nietquote:Op maandag 2 december 2013 14:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wel team(s) ben je?
Met Real 3 gewonnen 1 gelijk
Ik denk het ook. Ik zal eens kijken binnenkort, thnx!quote:Op maandag 2 december 2013 14:16 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik denk dat het een kwestie van wennen is, dat had ik ook met de PS3 versie tijdens release. Controleer eventueel je controller settings of er niks op "Manual" staat.
Vaag. Maar PostNL bezorgt sowieso wel op maandag, dat staat ook gewoon op hun website...quote:Op maandag 2 december 2013 14:20 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
bellen resulteert in: op maandag bezorgen ze niet...dus wacht nog maar even tot morgen...
maar goed, vrijdag en zaterdag en maandag niet kunnen bezorgen...
en ze gaven aan "ja het kan ook al bij de consument liggen natuurlijk...". Terwijl ik hem laat leveren bij de MM Arnhem
Ik heb nu in ieder geval een tweetje bij PostNL staan en alvast een formulier ingevuld.
Morgen MM waarschijnlijk ook maar weer bellen.
Hoe was de ps4 verpakt bij jou? Als aparte doos of echt de ps4 doos?
Dan gaat het nog meer 1+1=3 worden
hmm, dan kan het dus daar sowieso niet aan liggen.quote:Op maandag 2 december 2013 14:31 schreef VulpX het volgende:
[..]
Vaag. Maar PostNL bezorgt sowieso wel op maandag, dat staat ook gewoon op hun website...
Mijne was overigens prima verpakt. Het zat in een MM doos, die maar een klein beetje groter was dan de PS4 doos, met voldoende luchtkussentjes.
WOW en nog best veel mensen die bij die ene shop hebben besteldquote:Op maandag 2 december 2013 15:13 schreef Prullenbak6 het volgende:
De oplichters zijn ook weer actief![]()
http://www.opgeletopinternet.nl/index.php?topic=15583.0
De drang van sommige mensen, wacht toch gewoon nog een weekje of twee op de 2e lading.
Ja een één iemand had al order nummer 74 en de andere in de 300, stel dat het systeem zo werkt.quote:Op maandag 2 december 2013 15:19 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
WOW en nog best veel mensen die bij die ene shop hebben besteld![]()
Sommige mensen verdienen het ook om opgelicht te worden danquote:Op maandag 2 december 2013 15:13 schreef Prullenbak6 het volgende:
De drang van sommige mensen, wacht toch gewoon nog een weekje of twee op de 2e lading.
Deze week nog hier melding van gemaakt om er sowieso niet te bestellen. Helaas hebben ze toch mensen weten te foppen. De klootzakken die het zijn. Jammer dat die mensen er zijn.quote:Op maandag 2 december 2013 15:13 schreef Prullenbak6 het volgende:
wanneer komt die ?quote:Op maandag 2 december 2013 15:26 schreef wolfrolf het volgende:
Houdt de 12 deals of christmas of Christmas in de PSStore in de gaten!
quote:Op maandag 2 december 2013 15:48 schreef HeatWave het volgende:
http://shop-go.nl/index.php?route=product/category&path=63
Kreeg ik net als ad via FOK!. Claimen PS4's op voorraad te hebben
quote:Op maandag 2 december 2013 15:13 schreef Prullenbak6 het volgende:
quote:Op maandag 2 december 2013 15:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Deze week nog hier melding van gemaakt om er sowieso niet te bestellen. Helaas hebben ze toch mensen weten te foppen. De klootzakken die het zijn. Jammer dat die mensen er zijn.
Kijk is een paar berichten boven je. Zijn oplichters.quote:Op maandag 2 december 2013 15:48 schreef HeatWave het volgende:
http://shop-go.nl/index.php?route=product/category&path=63
Kreeg ik net als ad via FOK!. Claimen PS4's op voorraad te hebben
Maar het ging me er vooral om dat ik de Ad via FOK! kreeg, heb het al even gemeld.quote:Op maandag 2 december 2013 15:49 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Kijk is een paar berichten boven je. Zijn oplichters.
Werkt!quote:Op maandag 2 december 2013 15:51 schreef Bolters het volgende:
Even als test; check me hier Resogun spelen! http://www.twitch.tv/boltersss
Zeker tof, al zal niemand van mijn vrienden denken : ''ik ga eens even gestreamde gameplay van Bateman kijken''.quote:Op maandag 2 december 2013 15:59 schreef Bolters het volgende:
[..]
Zag inderdaad 3 bezoekers. Heel gaaf dat dit zo makkelijk werkt!
Daar heb je gelijk in - mijn vrienden ook nietquote:Op maandag 2 december 2013 16:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zeker tof, al zal niemand van mijn vrienden denken : ''ik ga eens even gestreamde gameplay van Bateman kijken''.
Maar vanavond even testen met NBA 2k14 en hier de link dumpen.
Top ! die game wil ik wel zienquote:Op maandag 2 december 2013 16:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zeker tof, al zal niemand van mijn vrienden denken : ''ik ga eens even gestreamde gameplay van Bateman kijken''.
Maar vanavond even testen met NBA 2k14 en hier de link dumpen.
Zal wel een uurtje of 8 worden vanavond, ik plant de link wel hier neer dan.quote:
Welke mode ga je spelen?quote:Op maandag 2 december 2013 16:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zal wel een uurtje of 8 worden vanavond, ik plant de link wel hier neer dan.
Een Quick Game lijkt me het beste dan.quote:
Oke, ben benieuwd!quote:Op maandag 2 december 2013 16:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Een Quick Game lijkt me het beste dan.
MyCareer wil je niet zien hoor haha, die cutscenes zijn tenenkrommend en duren lang.
dusssquote:Geachte speknek
Hartelijk dank voor uw e-mail van 2 december 2013.
In uw e-mail geeft u aan te willen weten wanneer u het artikel 'Sony PlayStation 4 500GB + Dualshock 4 Controller' uit uw bestelling kunt verwachten,
Volgens onze gegevens wordt de volgende levering geleverd over + - 7 weken. Helaas kunnen wij op dit moment nog geen exacte leverdatum aangeven.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Tim
bol.com Klantenservice
quote:Op maandag 2 december 2013 16:18 schreef speknek het volgende:
[..]
dusss
Dat wordt een Wii U met kerst.
Haha maar op de site staat dat ze nog een levering krijgen in december?? Ach dan maar 11december naar MMquote:Op maandag 2 december 2013 16:18 schreef speknek het volgende:
[..]
dusss
Dat wordt een Wii U met kerst.
Top, ga zeker even kijken !quote:Op maandag 2 december 2013 16:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zal wel een uurtje of 8 worden vanavond, ik plant de link wel hier neer dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |