Nope, speel zelf bf4 zo.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:30 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Krijg je dan geen restricties als je de multiplayer wilt gaan doen?
ik heb 2 PSN main accounts: EU en HKquote:Op dinsdag 3 december 2013 07:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je gebruikt gewoon dezelfde login? Tenmminste, ik heb alles van de PS3 (trofeeen en shit) nu op PS4.
Rijden als een baas Roy, maar net is net als in eerder nfs'en wel moeilijk soms maar je moet de wagen aanvoelen en hard gaan.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goftedomme
Echte na elk racer event in NFS lukt het me niet om naar een schuilplaats te gaan eb wordt ik gearresteerd. Weg SP... Iemand tips?
quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Rijden als een baas Roy, maar net is net als in eerder nfs'en wel moeilijk soms maar je moet de wagen aanvoelen en hard gaan.
je staat nu toch op een schuilplaatsquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goftedomme
Echte na elk racer event in NFS lukt het me niet om naar een schuilplaats te gaan eb wordt ik gearresteerd. Weg SP... Iemand tips?
Hoe doe ik dat eigenlijk?quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:03 schreef donald_dick het volgende:
[..]
je staat nu toch op een schuilplaats
zet de stream eens aan man, ik wil het wel zien
op de share button drukken, dan de meest rechtste optie kiezen (iets met streamen ofzo). Daarna Twitch kiezen, een account aanmaken en je kan gaanquote:
Ik krijg alleen een melding de rest niet.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:33 schreef MarkM het volgende:
Ik krijg geen meldingen van berichten terwijl ik alle meldingen aan heb staan.. Meer mensen die je hier last van hebben?
Welke rest niet?quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:48 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik krijg alleen een melding de rest niet.
Beter dan ik zou zijn denk ik. Ik kan alleen nooit rijden met dat viewpoint.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tof dat iedereen nu kan zien hoe slecht ik ben
Filmpje?quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:02 schreef donald_dick het volgende:
Kewl, je kan ook je PS4 aan- en uitzetten door middel van de PlayStation App
Download gewoon de app, dan zie je het vanzelfquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:05 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Echte origineel gif versie,vorige was fake.
[ afbeelding ]
[..]
Filmpje?
Ik heb nog geen PS4quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:15 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Download gewoon de app, dan zie je het vanzelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |