Op zaterdag mag hetquote:
quote:
Inderdaad, hou die witte meuk maar in Noorwegen of Zwitserland...daar zijn ze eraan gewend. Hier ligt het leven gelijk plat...quote:
Als je vriendje je een ontbijtje op bed maakt, vind je het dan ook vervelend omdat je kruimels krijgt?quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:55 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Inderdaad, hou die witte meuk maar in Noorwegen of Zwitserland...daar zijn ze eraan gewend. Hier ligt het leven gelijk plat...
Helemaal mee eensquote:
Dan heb ik ruzie met mijn man...*grinnik*quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je vriendje je een ontbijtje op bed maakt, vind je het dan ook vervelend omdat je kruimels krijgt?
[..]
Nopequote:Op dinsdag 3 december 2013 14:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]heb je al eens wat betere banden gemonteerd, of niet?
Ja dat is prima hoor. Ik heb een bank en een luchtkasteelquote:Op dinsdag 3 december 2013 14:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
Vin!
Ik bedacht me net iets.. Als we donderdag avond toch in A'foort zijn, is het misschien handiger voor mij om bij jou te crashen evt..
Anders wordt het best een korte nacht
Ligt eraan hoor, we hadden nog geen tijd afgesproken voor vrijdag toch? Ik weet niet of Peu en Roy inmiddels al weten of ze kunnen?quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat is prima hoor. Ik heb een bank en een luchtkasteel
Wat gaan jullie voor leuks doen?quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ligt eraan hoor, we hadden nog geen tijd afgesproken voor vrijdag toch? Ik weet niet of Peu en Roy inmiddels al weten of ze kunnen?
Uh, volgens mij die van 19 uur toch? Maar ja wie weet kijken we nog meer films. Het scheelt sowieso een stuk rijdenquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ligt eraan hoor, we hadden nog geen tijd afgesproken voor vrijdag toch? Ik weet niet of Peu en Roy inmiddels al weten of ze kunnen?
Nu tot en met eind januari is wel een beetje de beste tijd idd.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:09 schreef Faxie het volgende:
Best tijd om te shoppen zal wel hartje Winter zijn?
Ja precies, die PUC is best handigquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Uh, volgens mij die van 19 uur toch? Maar ja wie weet kijken we nog meer films. Het scheelt sowieso een stuk rijden
wil ik het weten?quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:37 schreef rival het volgende:
[..]
Als we het hebben over dingen waar ik het warm van krijg
Ochtendadem van een een ziek persoon?quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:37 schreef rival het volgende:
[..]
Als we het hebben over dingen waar ik het warm van krijg
waarom je mij quote bij die zin?quote:
Jij valt onder dingen waar ik het warm van krijgquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
waarom je mij quote bij die zin?
Kan je het heel warm van krijgen uiteindelijkquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ochtendadem van een een ziek persoon?
ochtendadem niet.. Ik heb ze al netjes 45 keer ofzo gepoetst.. Maar die zure braaklucht lijkt me niet echt iets waar je het warm van krijgtquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ochtendadem van een een ziek persoon?
quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:43 schreef rival het volgende:
[..]
Kan je het heel warm van krijgen uiteindelijk
Nee. lijkt me nietquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ochtendadem niet.. Ik heb ze al netjes 45 keer ofzo gepoetst.. Maar die zure braaklucht lijkt me niet echt iets waar je het warm van krijgt
mijn haar staat overeind en ik zit te twijfelen of ik ook overeind moet komen om alle buren af te gaan om te kijken welke mongool al de hele dag aan het boren is. Ik denk niet dat iemand het ook maar warm van me zal krijgen vandaag, zelfs mensen zo wanhopig als jij nietquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:43 schreef rival het volgende:
[..]
Jij valt onder dingen waar ik het warm van krijg
Dat ik dat uit moet leggen
Je kan Faxie proberenquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn haar staat overeind en ik zit te twijfelen of ik ook overeind moet komen om alle buren af te gaan om te kijken welke mongool al de hele dag aan het boren is. Ik denk niet dat iemand het ook maar warm van me zal krijgen vandaag, zelfs mensen zo wanhopig als jij niet
dan ga ik nog liever gewoon doodquote:
Zal nog eens iets aardigs zeggenquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
zelfs mensen zo wanhopig als jij niet
aardige dingen zeggen werkt niet. Aardige dingen doen misschien. Ik heb iemand nodig die mn kussen af en toe een keer opklopt, die af en toe wat te drinken voor me inschenkt, die die herriemakende buur zn murf intrapt, die me een massage geeft zodat ik niet zo raar met mn schouders tot aan mn oren loop en die de afwas en kattenbakken doet. Ohja. En de boodschappen.quote:
Oh je wilt een massagequote:Op dinsdag 3 december 2013 15:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
aardige dingen zeggen werkt niet. Aardige dingen doen misschien. Ik heb iemand nodig die mn kussen af en toe een keer opklopt, die af en toe wat te drinken voor me inschenkt, die die herriemakende buur zn murf intrapt, die me een massage geeft zodat ik niet zo raar met mn schouders tot aan mn oren loop en die de afwas en kattenbakken doet. Ohja. En de boodschappen.
en roze pilletjes. En dat die buurman/vrouw/iets stopt. En een joint.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:56 schreef rival het volgende:
[..]
Oh je wilt een massage
Kijk mij selectief lezen
Zoveel eisen... ik zeg wel gewoon niks aardigs meerquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en roze pilletjes. En dat die buurman/vrouw/iets stopt. En een joint.
ik had er nog wel 20 meer kunnen verzinnen hoorquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:58 schreef rival het volgende:
[..]
Zoveel eisen... ik zeg wel gewoon niks aardigs meer
mupkequote:
quote:
Damesquote:
Dan zou ik zelfs geen reactie meer postenquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik had er nog wel 20 meer kunnen verzinnen hoor
de rustquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:02 schreef rival het volgende:
[..]
Dan zou ik zelfs geen reactie meer posten
en die ga je dan hier uitdelen?quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Als ik vrijdag beter ben ga ik boodschappen doen om voor zaterdag speculaasmuffins te maken voor sinterkerstklaas
ik heb al hoofdpijn, dus laat maarquote:
ik zal er een foto van maken en naar je opsturenquote:
GvsE foto'squote:Op dinsdag 3 december 2013 16:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zal er een foto van maken en naar je opsturen
van de speculaasmuffins, niet van mijn muffinsquote:
Ja wel ietsquote:
Dat isfijn en tevens minder fijnquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja wel iets![]()
We blijven nu wel dagelijks slecht nieuws krijgen. Ik snap echt niet waarom mijn ooms zo bezig
zijn dat gewone muffins met pepernoten erin of muffins met pepernotenkruiden?quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:09 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet zeggen dat die pepernootmuffins best goed gelukt zijn.... net even eenhapje geproefd![]()
Combo van de driequote:Op dinsdag 3 december 2013 16:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Mensen die nu al hopen dat er een elfstedentocht komt![]()
Mensen die zijn ingeloot om mee te mogen schaatsen als die er komt![]()
Mensen met een iPhone![]()
_____!!
quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja wel iets![]()
We blijven nu wel dagelijks slecht nieuws krijgen. Ik snap echt niet waarom mijn ooms zo bezig
Doe datquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan ga ik nog liever gewoon dood
Morgen moet mijn moeder naar de notaris. Het is een nogal ingewikkeld verhaal allemaal maar het komt erop neer dat ze hebben geprobeerd mijn moeder uit het testament te werken en inmiddels hebben mijn ooms samen ook slaande ruzie.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat isfijn en tevens minder fijn
Guess whoquote:
graag..quote:
Aub niet voor de 14de!!quote:
tegenwoordig zie ik het ookquote:
Dat laatste. Volgens mij ook gewoon zoiets als speculaaskruiden.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zijn dat gewone muffins met pepernoten erin of muffins met pepernotenkruiden?
ach, meer voor jou toch?quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aub niet voor de 14de!!
Ik wil hutspot!
I knowquote:
Als oma het dan wel goed vindt dat ik langs komquote:
Gezelligquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Morgen moet mijn moeder naar de notaris. Het is een nogal ingewikkeld verhaal allemaal maar het komt erop neer dat ze hebben geprobeerd mijn moeder uit het testament te werken en inmiddels hebben mijn ooms samen ook slaande ruzie.
En dan vragen mensen mij wel eens waarom ik geen contact met mn familie wil
lekker denk ikquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat laatste. Volgens mij ook gewoon zoiets als speculaaskruiden.
1 pot nat
de kerststalletjes moeten toch neergezet wordenquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I know
[..]
Als oma het dan wel goed vindt dat ik langs kom
Ik zat te denken!!quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de kerststalletjes moeten toch neergezet worden
quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zat te denken!!
We laten Y. die stallen neerzetten en wij gaan zitten en toekijken en hutspot eten
Beetje jammer ditquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
van de speculaasmuffins, niet van mijn muffins
Vast niet, of we moeten hem geld biedenquote:
Ben toch wel blij dat we met alle neven/nichten onderling goed contact hebben. Ongeacht wat onze ouders daar van vinden. Die ruzies hebben vaak een lang en diep verleden waar wij niet eens vanaf weten.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Morgen moet mijn moeder naar de notaris. Het is een nogal ingewikkeld verhaal allemaal maar het komt erop neer dat ze hebben geprobeerd mijn moeder uit het testament te werken en inmiddels hebben mijn ooms samen ook slaande ruzie.
En dan vragen mensen mij wel eens waarom ik geen contact met mn familie wil
quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Van wat ik net geproeft heb wel
Vanavond fajita's etenMeer zin in dan die muffins.
niet iedereen hoeft mijn muffins te zienquote:
geld is opquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vast niet, of we moeten hem geld bieden
niet iedereen neequote:Op dinsdag 3 december 2013 16:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niet iedereen hoeft mijn muffins te zien
ik heb net wel wat nibbits opquote:
wat heb jij ineens met mijn muffins?quote:
Je houdt helemaal niks binnen?quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb net wel wat nibbits op![]()
En ze weer eruitgegooid
Jij begint zelf over je muffinsquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wat heb jij ineens met mijn muffins?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |