mupkequote:
quote:
Damesquote:
Dan zou ik zelfs geen reactie meer postenquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik had er nog wel 20 meer kunnen verzinnen hoor
de rustquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:02 schreef rival het volgende:
[..]
Dan zou ik zelfs geen reactie meer posten
en die ga je dan hier uitdelen?quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Als ik vrijdag beter ben ga ik boodschappen doen om voor zaterdag speculaasmuffins te maken voor sinterkerstklaas
ik heb al hoofdpijn, dus laat maarquote:
ik zal er een foto van maken en naar je opsturenquote:
GvsE foto'squote:Op dinsdag 3 december 2013 16:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zal er een foto van maken en naar je opsturen
van de speculaasmuffins, niet van mijn muffinsquote:
Ja wel ietsquote:
Dat isfijn en tevens minder fijnquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja wel iets![]()
We blijven nu wel dagelijks slecht nieuws krijgen. Ik snap echt niet waarom mijn ooms zo bezig
zijn dat gewone muffins met pepernoten erin of muffins met pepernotenkruiden?quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:09 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet zeggen dat die pepernootmuffins best goed gelukt zijn.... net even eenhapje geproefd![]()
Combo van de driequote:Op dinsdag 3 december 2013 16:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Mensen die nu al hopen dat er een elfstedentocht komt![]()
Mensen die zijn ingeloot om mee te mogen schaatsen als die er komt![]()
Mensen met een iPhone![]()
_____!!
quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja wel iets![]()
We blijven nu wel dagelijks slecht nieuws krijgen. Ik snap echt niet waarom mijn ooms zo bezig
Doe datquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan ga ik nog liever gewoon dood
Morgen moet mijn moeder naar de notaris. Het is een nogal ingewikkeld verhaal allemaal maar het komt erop neer dat ze hebben geprobeerd mijn moeder uit het testament te werken en inmiddels hebben mijn ooms samen ook slaande ruzie.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat isfijn en tevens minder fijn
Guess whoquote:
graag..quote:
Aub niet voor de 14de!!quote:
tegenwoordig zie ik het ookquote:
Dat laatste. Volgens mij ook gewoon zoiets als speculaaskruiden.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zijn dat gewone muffins met pepernoten erin of muffins met pepernotenkruiden?
ach, meer voor jou toch?quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aub niet voor de 14de!!
Ik wil hutspot!
I knowquote:
Als oma het dan wel goed vindt dat ik langs komquote:
Gezelligquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Morgen moet mijn moeder naar de notaris. Het is een nogal ingewikkeld verhaal allemaal maar het komt erop neer dat ze hebben geprobeerd mijn moeder uit het testament te werken en inmiddels hebben mijn ooms samen ook slaande ruzie.
En dan vragen mensen mij wel eens waarom ik geen contact met mn familie wil
lekker denk ikquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat laatste. Volgens mij ook gewoon zoiets als speculaaskruiden.
1 pot nat
de kerststalletjes moeten toch neergezet wordenquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I know
[..]
Als oma het dan wel goed vindt dat ik langs kom
Ik zat te denken!!quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de kerststalletjes moeten toch neergezet worden
quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zat te denken!!
We laten Y. die stallen neerzetten en wij gaan zitten en toekijken en hutspot eten
Beetje jammer ditquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
van de speculaasmuffins, niet van mijn muffins
Vast niet, of we moeten hem geld biedenquote:
Ben toch wel blij dat we met alle neven/nichten onderling goed contact hebben. Ongeacht wat onze ouders daar van vinden. Die ruzies hebben vaak een lang en diep verleden waar wij niet eens vanaf weten.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Morgen moet mijn moeder naar de notaris. Het is een nogal ingewikkeld verhaal allemaal maar het komt erop neer dat ze hebben geprobeerd mijn moeder uit het testament te werken en inmiddels hebben mijn ooms samen ook slaande ruzie.
En dan vragen mensen mij wel eens waarom ik geen contact met mn familie wil
quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Van wat ik net geproeft heb wel
Vanavond fajita's etenMeer zin in dan die muffins.
niet iedereen hoeft mijn muffins te zienquote:
geld is opquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vast niet, of we moeten hem geld bieden
niet iedereen neequote:Op dinsdag 3 december 2013 16:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niet iedereen hoeft mijn muffins te zien
ik heb net wel wat nibbits opquote:
wat heb jij ineens met mijn muffins?quote:
Je houdt helemaal niks binnen?quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb net wel wat nibbits op![]()
En ze weer eruitgegooid
Jij begint zelf over je muffinsquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wat heb jij ineens met mijn muffins?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |