Op zaterdag mag hetquote:
quote:
Inderdaad, hou die witte meuk maar in Noorwegen of Zwitserland...daar zijn ze eraan gewend. Hier ligt het leven gelijk plat...quote:
Als je vriendje je een ontbijtje op bed maakt, vind je het dan ook vervelend omdat je kruimels krijgt?quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:55 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Inderdaad, hou die witte meuk maar in Noorwegen of Zwitserland...daar zijn ze eraan gewend. Hier ligt het leven gelijk plat...
Helemaal mee eensquote:
Dan heb ik ruzie met mijn man...*grinnik*quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je vriendje je een ontbijtje op bed maakt, vind je het dan ook vervelend omdat je kruimels krijgt?
[..]
Nopequote:Op dinsdag 3 december 2013 14:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]heb je al eens wat betere banden gemonteerd, of niet?
Ja dat is prima hoor. Ik heb een bank en een luchtkasteelquote:Op dinsdag 3 december 2013 14:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
Vin!
Ik bedacht me net iets.. Als we donderdag avond toch in A'foort zijn, is het misschien handiger voor mij om bij jou te crashen evt..
Anders wordt het best een korte nacht
Ligt eraan hoor, we hadden nog geen tijd afgesproken voor vrijdag toch? Ik weet niet of Peu en Roy inmiddels al weten of ze kunnen?quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat is prima hoor. Ik heb een bank en een luchtkasteel
Wat gaan jullie voor leuks doen?quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ligt eraan hoor, we hadden nog geen tijd afgesproken voor vrijdag toch? Ik weet niet of Peu en Roy inmiddels al weten of ze kunnen?
Uh, volgens mij die van 19 uur toch? Maar ja wie weet kijken we nog meer films. Het scheelt sowieso een stuk rijdenquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ligt eraan hoor, we hadden nog geen tijd afgesproken voor vrijdag toch? Ik weet niet of Peu en Roy inmiddels al weten of ze kunnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |