abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 december 2013 @ 09:57:31 #1
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_133869067

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar Lady Oracle als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellen
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run
  dinsdag 3 december 2013 @ 09:57:54 #2
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_133869073
Over waterzakken, gelletjes, chomps en ander spul!
  dinsdag 3 december 2013 @ 09:58:41 #3
27148 raimen
SPEED IS SWEET
pi_133869091
Volgende ronde :)
Bruno....Ik zal je missen vriend
To Protect and to Serve
U wilt werkruimte... prima...:Barry...Vast.
Toezicht is gezond!
pi_133869342
deze dan:
http://www.ospreypacks.com/en/product/mens_1/raptor_6_1

zit er nog redelijk compact uit, met zakjes in de heupband...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  dinsdag 3 december 2013 @ 10:21:46 #5
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_133869556
Dat is ook wat ik dacht BE. Als je geen zakjes hebt kun je er wellicht wat in (mits in bezit) spibelt stoppen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Daywalk3r op 03-12-2013 10:27:58 ]
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_133869880
ik heb geen spibelt, en ik ga niet en een rugzak en een spibelt kopen, kinda defeats the purpose of a backpack.
Ik ga eens informeren bij Bever of ze de raptor 6 voor me kunnen bestellen.
  Moderator dinsdag 3 december 2013 @ 11:50:26 #7
155227 crew  Guppy
dus
pi_133871368
Oh, ik heb met m'n domme hoofd m'n longsleeve in de was gedaan, terwijl ik zo nog wil gaan rennen :|W
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  dinsdag 3 december 2013 @ 11:54:27 #8
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_133871463
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 11:50 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh, ik heb met m'n domme hoofd m'n longsleeve in de was gedaan, terwijl ik zo nog wil gaan rennen :|W
Jasje aan??? ;)
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  Moderator dinsdag 3 december 2013 @ 11:55:03 #9
155227 crew  Guppy
dus
pi_133871472
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 11:54 schreef Tyler-Girl het volgende:

[..]

Jasje aan??? ;)
Ja, dat moet dan maar. Maar die loopt niet zo lekker :@ /zeur
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  dinsdag 3 december 2013 @ 12:00:03 #10
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_133871573
heerlijk gelopen gisteravond, top weer :D
En mijn afstand / tijd record weer bijgesteld sinds mijn blessure :) Ook erg blij mee :)

http://www.endomondo.com/workouts/274127078/3690596
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  dinsdag 3 december 2013 @ 12:14:32 #11
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_133871914
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 11:55 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ja, dat moet dan maar. Maar die loopt niet zo lekker :@ /zeur
Niet??? Ik vind mijn jasje wel fijn, maar heb dan ook geen longsleeve ( ja een van de Lidl, maar die is te kort en te dun en rent dus helemaal niet lekker)

Ik vond het gisteren in het begin trouwens nog best koud.....duurde echt even voordat ik warm was. Zou het al tijd zijn voor mijn wintertight???
  Moderator dinsdag 3 december 2013 @ 12:17:21 #12
155227 crew  Guppy
dus
pi_133871975
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 12:14 schreef Tyler-Girl het volgende:

[..]

Niet??? Ik vind mijn jasje wel fijn, maar heb dan ook geen longsleeve ( ja een van de Lidl, maar die is te kort en te dun en rent dus helemaal niet lekker)

Ik vond het gisteren in het begin trouwens nog best koud.....duurde echt even voordat ik warm was. Zou het al tijd zijn voor mijn wintertight???
Mijn longsleeve is van de AH, maar die is eigenlijk best wel lekker! M'n jasje is van Kruidvat/Leotien en die is wel lekker, maar net iets te dik…
En ik heb m'n Flash jacket ook nog, maar die is nog te warm voor nu. Donderdag doe ik die wel aan, als de verschrikkelijke storm eraan komt :Y
  dinsdag 3 december 2013 @ 12:20:30 #13
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_133872064
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 12:17 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Mijn longsleeve is van de AH, maar die is eigenlijk best wel lekker! M'n jasje is van Kruidvat/Leotien en die is wel lekker, maar net iets te dik…
En ik heb m'n Flash jacket ook nog, maar die is nog te warm voor nu. Donderdag doe ik die wel aan, als de verschrikkelijke storm eraan komt :Y
AH? hebben die longsleeves? Ik heb nu een t-shirt en jasje van Nike. Eigenlijk was het jasje iets te dik voor de afgelopen weken, maar omdat ik geen longsleeve had, had ik geen andere keus. Nu is ie eigenlijk warm genoeg.
En een Flash jacket? Ik heb nog gedacht over die van de H&M te kopen, maar die lijkt me dan weer te koud voor de winter enzo....

Oeh vrijdag sneeuw zie ik O+ hoop dat het vroeg valt dan kan ik lekker door de sneeuw hobbelen :D (net als vorig jaar, was dat ook niet best vroeg in december?)
  dinsdag 3 december 2013 @ 12:23:25 #14
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_133872138
Ik loop nog in korte broek :@
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  Moderator dinsdag 3 december 2013 @ 12:26:54 #15
155227 crew  Guppy
dus
pi_133872227
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 12:20 schreef Tyler-Girl het volgende:

[..]

AH? hebben die longsleeves? Ik heb nu een t-shirt en jasje van Nike. Eigenlijk was het jasje iets te dik voor de afgelopen weken, maar omdat ik geen longsleeve had, had ik geen andere keus. Nu is ie eigenlijk warm genoeg.
En een Flash jacket? Ik heb nog gedacht over die van de H&M te kopen, maar die lijkt me dan weer te koud voor de winter enzo....

Oeh vrijdag sneeuw zie ik O+ hoop dat het vroeg valt dan kan ik lekker door de sneeuw hobbelen :D (net als vorig jaar, was dat ook niet best vroeg in december?)
Bij onze AH XL hebben ze een jaar of wat terug heel even wat sportkleding in de bonus gehad. Toen heb ik zo'n longsleeve gehaald.

Vorig jaar heb ik veel plezier gehad van m'n Flash jacket. Veel complimenten op gehad ook, onderweg. Mensen op scooters en automobilisten die duimen naar me opstaken, omdat ik zo zichtbaar was :D Maar goed, toen liep ik alleen maar in het donker. En nu hoeft dat niet, dus doe ik ook dat jasje niet aan :+ In januari ga ik die wel dragen.
  dinsdag 3 december 2013 @ 12:29:52 #16
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_133872315
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 12:23 schreef Jumparound het volgende:
brrrrrr ;(

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 12:26 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Bij onze AH XL hebben ze een jaar of wat terug heel even wat sportkleding in de bonus gehad. Toen heb ik zo'n longsleeve gehaald.

Vorig jaar heb ik veel plezier gehad van m'n Flash jacket. Veel complimenten op gehad ook, onderweg. Mensen op scooters en automobilisten die duimen naar me opstaken, omdat ik zo zichtbaar was :D Maar goed, toen liep ik alleen maar in het donker. En nu hoeft dat niet, dus doe ik ook dat jasje niet aan :+ In januari ga ik die wel dragen.
Ja zo'n flash jacket lijkt me ook wel heel vet (met zelfde soort schoenen erbij uiteraard B-) ) Maar goed, ik doe het nog maar eventjes met mijn lampjes. Mag niets meer kopen.....en wil sowieso nog zoveel. Dat houdt niet op bij 1 jasje....
pi_133872333
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 12:26 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

oh van John Cabot oid, daar heb ik toen ook inderdaad wat van aangeschaft, maar dan voor de fiets.
  Moderator dinsdag 3 december 2013 @ 12:32:22 #18
155227 crew  Guppy
dus
pi_133872365
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 12:29 schreef Tyler-Girl het volgende:

[..]

brrrrrr ;(

[..]

Ja zo'n flash jacket lijkt me ook wel heel vet (met zelfde soort schoenen erbij uiteraard B-) ) Maar goed, ik doe het nog maar eventjes met mijn lampjes. Mag niets meer kopen.....en wil sowieso nog zoveel. Dat houdt niet op bij 1 jasje....
Als ik weer in het donker ga lopen wil ik graag deze lampjes! Ik heb ze gezien op de 7^^ expo en ik had ze toen eigenlijk moeten kopen. Maar niet gedaan en nu heb ik spijt :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 12:30 schreef Guard het volgende:

[..]

oh van John Cabot oid, daar heb ik toen ook inderdaad wat van aangeschaft, maar dan voor de fiets.
Jaaa precies! Van dat! Ze hadden toen inderdaad ook fietsspul.
pi_133872819
SPOILER: het geheime leven van een van ons
pi_133872993
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 10:12 schreef Guard het volgende:
deze dan:
http://www.ospreypacks.com/en/product/mens_1/raptor_6_1

zit er nog redelijk compact uit, met zakjes in de heupband...
Als je alleen water + gelletjes mee wilt nemen is dit misschien wat?:

https://www.bever.nl/ultr(...)30035?id_colour=2218
pi_133874493
zou ook nog kunnen idd.
Wel behoorlijk wat duurder als ik eigenlijk in gedachten had...
Maar ja binnenkort toch weer eindejaarsuitkering :D
  dinsdag 3 december 2013 @ 13:40:45 #22
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_133874515
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 12:23 schreef Jumparound het volgende:
Ik ook. O+
pi_133874573
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 13:40 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Ik ook. O+
Me too :D
  dinsdag 3 december 2013 @ 13:43:40 #24
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_133874604
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 13:42 schreef Diefke het volgende:

[..]

Me too :D
Over het algemeen wel met lange mouwen trouwens, dat dan weer wel maar dat komt volgens mij meer omdat het m'n lievelingsshirt is. :')
pi_133874633
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 13:43 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Over het algemeen wel met lange mouwen trouwens, dat dan weer wel maar dat komt volgens mij meer omdat het m'n lievelingsshirt is. :')
Ik met korte broek en t-shirt met daarover, als het fris is, een longsleeve :). Vind dat wel fijn en is toch net wat aangenamer ..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')