Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar Lady Oracle als je je hebt aangemeld
ik heb geen spibelt, en ik ga niet en een rugzak en een spibelt kopen, kinda defeats the purpose of a backpack. Ik ga eens informeren bij Bever of ze de raptor 6 voor me kunnen bestellen.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Op dinsdag 3 december 2013 11:50 schreef Guppyfriend het volgende: Oh, ik heb met m'n domme hoofd m'n longsleeve in de was gedaan, terwijl ik zo nog wil gaan rennen
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren. Ecosia ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
Ja, dat moet dan maar. Maar die loopt niet zo lekker /zeur
Niet??? Ik vind mijn jasje wel fijn, maar heb dan ook geen longsleeve ( ja een van de Lidl, maar die is te kort en te dun en rent dus helemaal niet lekker)
Ik vond het gisteren in het begin trouwens nog best koud.....duurde echt even voordat ik warm was. Zou het al tijd zijn voor mijn wintertight???
Niet??? Ik vind mijn jasje wel fijn, maar heb dan ook geen longsleeve ( ja een van de Lidl, maar die is te kort en te dun en rent dus helemaal niet lekker)
Ik vond het gisteren in het begin trouwens nog best koud.....duurde echt even voordat ik warm was. Zou het al tijd zijn voor mijn wintertight???
Mijn longsleeve is van de AH, maar die is eigenlijk best wel lekker! M'n jasje is van Kruidvat/Leotien en die is wel lekker, maar net iets te dik… En ik heb m'n Flash jacket ook nog, maar die is nog te warm voor nu. Donderdag doe ik die wel aan, als de verschrikkelijke storm eraan komt
Mijn longsleeve is van de AH, maar die is eigenlijk best wel lekker! M'n jasje is van Kruidvat/Leotien en die is wel lekker, maar net iets te dik… En ik heb m'n Flash jacket ook nog, maar die is nog te warm voor nu. Donderdag doe ik die wel aan, als de verschrikkelijke storm eraan komt
AH? hebben die longsleeves? Ik heb nu een t-shirt en jasje van Nike. Eigenlijk was het jasje iets te dik voor de afgelopen weken, maar omdat ik geen longsleeve had, had ik geen andere keus. Nu is ie eigenlijk warm genoeg. En een Flash jacket? Ik heb nog gedacht over die van de H&M te kopen, maar die lijkt me dan weer te koud voor de winter enzo....
Oeh vrijdag sneeuw zie ik hoop dat het vroeg valt dan kan ik lekker door de sneeuw hobbelen (net als vorig jaar, was dat ook niet best vroeg in december?)
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren. Ecosia ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
AH? hebben die longsleeves? Ik heb nu een t-shirt en jasje van Nike. Eigenlijk was het jasje iets te dik voor de afgelopen weken, maar omdat ik geen longsleeve had, had ik geen andere keus. Nu is ie eigenlijk warm genoeg. En een Flash jacket? Ik heb nog gedacht over die van de H&M te kopen, maar die lijkt me dan weer te koud voor de winter enzo....
Oeh vrijdag sneeuw zie ik hoop dat het vroeg valt dan kan ik lekker door de sneeuw hobbelen (net als vorig jaar, was dat ook niet best vroeg in december?)
Bij onze AH XL hebben ze een jaar of wat terug heel even wat sportkleding in de bonus gehad. Toen heb ik zo'n longsleeve gehaald.
Vorig jaar heb ik veel plezier gehad van m'n Flash jacket. Veel complimenten op gehad ook, onderweg. Mensen op scooters en automobilisten die duimen naar me opstaken, omdat ik zo zichtbaar was Maar goed, toen liep ik alleen maar in het donker. En nu hoeft dat niet, dus doe ik ook dat jasje niet aan In januari ga ik die wel dragen.
Bij onze AH XL hebben ze een jaar of wat terug heel even wat sportkleding in de bonus gehad. Toen heb ik zo'n longsleeve gehaald.
Vorig jaar heb ik veel plezier gehad van m'n Flash jacket. Veel complimenten op gehad ook, onderweg. Mensen op scooters en automobilisten die duimen naar me opstaken, omdat ik zo zichtbaar was Maar goed, toen liep ik alleen maar in het donker. En nu hoeft dat niet, dus doe ik ook dat jasje niet aan In januari ga ik die wel dragen.
Ja zo'n flash jacket lijkt me ook wel heel vet (met zelfde soort schoenen erbij uiteraard ) Maar goed, ik doe het nog maar eventjes met mijn lampjes. Mag niets meer kopen.....en wil sowieso nog zoveel. Dat houdt niet op bij 1 jasje....
oh van John Cabot oid, daar heb ik toen ook inderdaad wat van aangeschaft, maar dan voor de fiets.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Ja zo'n flash jacket lijkt me ook wel heel vet (met zelfde soort schoenen erbij uiteraard ) Maar goed, ik doe het nog maar eventjes met mijn lampjes. Mag niets meer kopen.....en wil sowieso nog zoveel. Dat houdt niet op bij 1 jasje....
Als ik weer in het donker ga lopen wil ik graag deze lampjes! Ik heb ze gezien op de 7^^ expo en ik had ze toen eigenlijk moeten kopen. Maar niet gedaan en nu heb ik spijt