Volgensmij moet dat heel lang geleden zijn, want sinds men bij de FIFA rankings meerekent is het nooit eerder gebeurd dat de nummer 1 de runner-up kon loten...quote:Op donderdag 5 december 2013 20:24 schreef TLC het volgende:
Wanneer was eigenlijk de laatste keer dat een WK finale van een vorig WK ook gelijk een groepsduel was het WK erna ?
Of stel dat Nederland Spanje loot, is dat dan een unicum ?
quote:Op donderdag 5 december 2013 20:53 schreef SRWR3 het volgende:
Ik hoop dat Iran de kwartfinales haalt
Robben(fit), van Persie(fit) , Strootman, Veltmanquote:Op donderdag 5 december 2013 20:24 schreef TLC het volgende:
Wanneer was eigenlijk de laatste keer dat een WK finale van een vorig WK ook gelijk een groepsduel was het WK erna ?
Of stel dat Nederland Spanje loot, is dat dan een unicum ?
Gezellig in de avondquote:Op donderdag 5 december 2013 22:25 schreef RemcoW23 het volgende:
Hoe laat begint de eerste wedstrijd? Er staat 17:00 lokale tijd (-3). Is dat dan 20:00 uur? Want op andere sites lees ik 21:00 / 22:00 omdat het verschil 5 a 6 uur is.
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:25 schreef RemcoW23 het volgende:
Hoe laat begint de eerste wedstrijd? Er staat 17:00 lokale tijd (-3). Is dat dan 20:00 uur? Want op andere sites lees ik 21:00 / 22:00 omdat het verschil 5 a 6 uur is.
http://www.fifa.com/worldcup/matches/quote:Op donderdag 5 december 2013 22:30 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Oh nice, waar haal je dat schema vandaan?
Dankquote:Op donderdag 5 december 2013 22:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
http://www.fifa.com/worldcup/matches/
like a bossquote:Op donderdag 5 december 2013 23:09 schreef MolFan het volgende:
Louis stylicoon#TEAMSWAG
[ afbeelding ]
Wat een baas is het ookquote:Op donderdag 5 december 2013 23:09 schreef MolFan het volgende:
Louis stylicoon#TEAMSWAG
[ afbeelding ]
Frankrijk en Brasil mark my wordsquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:05 schreef Anonymousz het volgende:
Zwitserland
Algerije
Honduras
Nederland
MARK MY WORDS
fc bayern fc bayernquote:
Durf te wedden dat we bij de échte loting zwaar de pineut zijnquote:Op vrijdag 6 december 2013 02:03 schreef Dr.Smoke het volgende:
Opnieuw goede proefloting Oranje
Ook bij de tweede proefloting voor het WK voetbal in Brazilië was het lot Oranje goed gezind. Op de generale repetitie werd Nederland gekoppeld aan Uruguay, Costa Rica en Bosnië-Herzegovina.
Bij de repetitie van woensdagochtend kwamen nog groepshoofd Colombia, Kameroen en Honduras uit de koker.
http://nos.nl/artikel/583(...)efloting-oranje.html
Zou weer typisch zijn ja.quote:Op vrijdag 6 december 2013 04:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Durf te wedden dat we bij de échte loting zwaar de pineut zijn
Zou ik geweldig vinden, weer een heel jankend Nederland over de corruptie van de FIFA. De carnavalsacts kunnen dan lekker wegblijven.quote:Op vrijdag 6 december 2013 04:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
ging ook al door mijn hoofd heen, 3x op rij mee zitten in het voetbal?quote:Op vrijdag 6 december 2013 04:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Welke carnavalsacts?quote:Op vrijdag 6 december 2013 08:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou ik geweldig vinden, weer een heel jankend Nederland over de corruptie van de FIFA. De carnavalsacts kunnen dan lekker wegblijven.
Dat kunnen ze beter niet doenquote:Op vrijdag 6 december 2013 02:03 schreef Dr.Smoke het volgende:
Opnieuw goede proefloting Oranje
Ook bij de tweede proefloting voor het WK voetbal in Brazilië was het lot Oranje goed gezind. Op de generale repetitie werd Nederland gekoppeld aan Uruguay, Costa Rica en Bosnië-Herzegovina.
Bij de repetitie van woensdagochtend kwamen nog groepshoofd Colombia, Kameroen en Honduras uit de koker.
http://nos.nl/artikel/583(...)efloting-oranje.html
Robben, Van Persie en Strootman mee eens. Maar Veltman.. Goede speler hoor daar niet van, wordt vast een topper. Maar is nog wat jong en onvolwassen in z'n acties soms. Om daar nou alle hoop op te vestigen..quote:Op donderdag 5 december 2013 22:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Robben(fit), van Persie(fit) , Strootman, Veltman
Spanje is er niets bij.
Dan heb jij nog een hele lange dag!quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:11 schreef Mansjester het volgende:
Ik kon niet slapen, zo spannend vind ik het allemaal
In 2010 hadden we mazzel maar meestal zijn we de lul en komen we in een zware groep. Ach we zien het allemaal wel.. stiekem hoop ik op een groep met Brazilie.. meteen met de billetjes blootquote:Op vrijdag 6 december 2013 04:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
We zijn twee keer in een loodzware groep terecht gekomen, twee keer op een EK...quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:26 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
In 2010 hadden we mazzel maar meestal zijn we de lul en komen we in een zware groep. Ach we zien het allemaal wel.. stiekem hoop ik op een groep met Brazilie.. meteen met de billetjes bloot
De groep van 2006 met Argentinië en Ivoorkust werd in mijn herinnering ook de groep des doods genoemd.. Tegen Ivoorkust gingen we er ook bijna aan.quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
We zijn twee keer in een loodzware groep terecht gekomen, twee keer op een EK...
Ben benieuwd hoelaat ze VI Oranje dan zullen uitzenden. Zal wel tussen 20.00 en 21.00 uur worden, want om 21.00 uur is er soms alweer een wedstrijd.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
http://www.fifa.com/worldcup/matches/
Dat was pure namedropping. Zo goed was dat Ivoorkust helemaal niet, we gingen er ook niet bijna aan. Na een halfuur stond het 2-0 voor Nederland.quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:43 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De groep van 2006 met Argentinië en Ivoorkust werd in mijn herinnering ook de groep des doods genoemd.. Tegen Ivoorkust gingen we er ook bijna aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |